Päivän paha tekosi

• 22 249
  • 87

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Omista hyvistä teoista ja autetuksi tulemisesta on helppo heittää juttua, koska niistä saa hyvän mielen. Myös muiden törttöilyt on helppo muistaa ja muistella porukalla, koska siitäkin saa hyvän mielen sen alkuperäisen pahan mielen päälle. Mutta kuka uskaltaa tunnustaa pahan tekonsa? Milloin olit sellainen, että jonkun toisen suorittamana tekosi olisi saanut sinut täydellisen raivon valtaan? Huomioitakoon, että tarkoitus ei ole kehuskella idioottimaisuudella, vaan todeta pikemminkin se, notta jopas, minäkin olen ihminen. Hyvän maun rajoissa tietenkin.

Aloitan itse. Pari viikkoa sitten ajelin kotiin anoppilasta pientä asfalttitietä. Olin jostain syystä aivan täydellisen kyllästynyt kaikkeen eli otti päähän armottomasti. Tunnen tien läpikotaisin, joten annoin autolle kyytiä sen minkä uskalsin. Näin kauempaa, että kolmion takaa puski eteen kuorma-auto ja sen perässä joku paku. Ensimmäinen ei edes hiljentänyt, joten tästä provosoituneena jatkoin ajoani, koska mulla oli etuajo-oikeus. Eipä pakukaan heti huomannut kolmiota, joten minä jouduin jarruttamaan ja lopulta pysähtymään. Paku huomasi minut vasta aivan risteyksen kohdalla ja samassa kai kolmion, koska veti jarrut pohjaan. Uh, no mulla oli etuajo-oikeus, joten päätin osoittaa sen pitkän äänimerkin ja ylikorostetun kiihdytyksen kera. Kun vielä tiesin, että edessä on pitkähkö suora, päätin ajaa kuorma-auton kiinni ja ohitin sen provosoivan läheltä. Mitäs ette huomanneet kolmiota.

Mulkku mikä mulkku.

Kuinkas muilla?

Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Söin suklaapatukan. En vaan voinut vastustaa Marianne-patukan houkutusta, kun työkaveri meni karkkiautomaatille. Olen huono ihminen ja pian myös läski.

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Syyllistyit siis mässäilyn lisäksi varastamiseen?
En varastanut, vaan tiputtelin kiltisti kolikot holekseen ja valitsin tuotteen. Taitais jopa olla aika vaikea varastaa ko. masiinasta karkkia. Ehkä sieltä joku tipahtaisi, kun tarpeeksi keinuttaisi laitetta.

Mässäilijä ja ruumiintemppelin tuhoaja.

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
En vaan tiputtelin kiltisti kolikot holekseen ja valitsin tuotteen. Taitais jopa olla aika vaikea varastaa ko. masiinasta karkkia. Ehkä sieltä joku tipahtaisi, kun tarpeeksi keinuttaisi laitetta.

Jaa, no tuo on sitten aika pliisua. Ajattelin vain, että se työkaverisi patukka (siis karkki) alkoi houkutella ja otit sen.

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kilautin pyöränkelloa tien tukkivalle akkalaumalle, ainakin heidän reaktiostaan päätellen erittäin paha teko, seuraavaksi ajan yli ja menen kertomaan asiasta päivän hyvä teko -ketjuun.

Rocco

Jäsen
Pieraisin hississä poistuessani, kun alakerrassa hakattiin nappia ja kolkuteltiin ovea.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Pieraisin hississä poistuessani, kun alakerrassa hakattiin nappia ja kolkuteltiin ovea.

Oikein! Ähäkutti.

Itse lusmuilin ympäristöprojektissa ja hyppäsin mukaan vasta tänään, 3vko ennen deadlinea. Pääsen vähemmällä...

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittuilin urakalla oppilaille ja annoin heille huonoja arvosanoja kokeesta. Lisäksi kusin pöntön ohi kauppakeskuksen marketin vessassa. Pahuuden huipentumana kävin Alkossa ja osin pullon viinaa. Olen minä paha - olen - kaitten. Ähäkutti!

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Ostin olutta ja tupakkaa teineille. Olivat kyllä tosin hirmu kiitollisia teostani.
Jopas sattui. Itse tein vastaavassa tilanteessa myös pahaa tuossa pari tuntia sitten kaupan ovella.

Kolme poikaa: "Ostasikko meille kaupasta kessua!"
BA: "En osta."
Kolme poikaa: "Mikset osta!?"
BA: "Ei pentujen tartte polttaa. Menkää kotiinne."
Kolme poikaa: "Ite oot pentu."

Ihan asiallisia poikia, eivät vittuilleet, mutta oli mukava pennutella niitä ja komentaa kotiin. Olen minä paha!!!

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hei, täähän on kiva ketju.

Olen alleviivaillut kirjaston aivan uutta tenttikirjaa, tosin lyijykynällä.

Illalla aion juoda viimeisen kylmän kaljan jääkaapista, vaikka tyttöystävällä voisi myös olla siihen kiinnostusta 13 tunnin työpäivän jälkeen.

rinkeli22

Jäsen
..asun kerrostalon kolmannessa kerroksessa ja kotiin tullessani lähetän hissin aina menemään viidenteen kerrokseen asti, jotta seuraavaa kotiin tulijaa vituttaa se, että hissi on viidennessä kerroksessa..

..töissä olen lauleskellut jo viikon joululauluja, koska tiedän sen raivostuttavan työtovereitani..

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Luin tyttärelleni iltasadun jaakosta ja pavunvarresta, jaakko löysi varren, teki sopimuksen jättiläisen kanssa ja sai perheelleen papuja loppuelämäksi, ja naapurit muuttivat pois, johtuen jaakon perheen tuoksuista. Jaakko ei ollut onnellinen, mutta perhe piereskeli pitkään.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Kilautin pyöränkelloa tien tukkivalle akkalaumalle, ainakin heidän reaktiostaan päätellen erittäin paha teko, seuraavaksi ajan yli ja menen kertomaan asiasta päivän hyvä teko -ketjuun.

jos kyseessä oli jalkakäytävä oli todella paha teko ja sut pitäisi hirttää fillarin ketjulla mutta jos kyseessä oli pyörätie olit ihan oikeassa ja akkalauma pahoja noitakkoja

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Syyllistin aamulla vaimoani lievästä pommiin nukkumisestani. En tosin laittanut itselleni kelloa soimaan enkä pyytänyt vaimoani herättämään minua, mutta ei se kyllä munkaan vika ollut!

Jopas sattui. Itse tein vastaavassa tilanteessa myös pahaa tuossa pari tuntia sitten kaupan ovella.

Kolme poikaa: "Ostasikko meille kaupasta kessua!"
BA: "En osta."
Kolme poikaa: "Mikset osta!?"
BA: "Ei pentujen tartte polttaa. Menkää kotiinne."
Kolme poikaa: "Ite oot pentu."

Ihan asiallisia poikia, eivät vittuilleet, mutta oli mukava pennutella niitä ja komentaa kotiin. Olen minä paha!!!

Laivalla:

Teini n.14-15: Onx sul röökii?
Kunkun kaveri: On.
Teini n.14-15: Pystyx heitää yhden
Kunkun kaveri: Etkö sä oo vähän nuori?
Teini n.14-15: Mitä väliä.

kaver tarjoaa tupakan.

Teini n.14-15: Onx sulla viinaa?
Kunkun kaveri: on, muttei sulle.
Teini n.14-15: Haista vittu.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ostin olutta ja tupakkaa teineille. Olivat kyllä tosin hirmu kiitollisia teostani.

Kuin myös minä. Laivalla viime viikonloppuna, pariinkin otteeseen.
Sen jälkeen en ole mitään pahaa tehnyt, vain hyvää. Salibandytreeneistä olen tosin luistanut tällä viikolla jo 3 kertaa, luvattuani joka kerta mennä. Mutta sehän on vain pahantekoa itselleen.

Itse olen pari kertaa nuorempana tehnyt niinkin ilkeästi, että ottanut kaljarahat lapsilta ja samalla vauhdilla ostanut virvokkeetkin itselleni. Ilmaista kaljaa nääs.

Itse tein nuorena taas niin, että nappasin mukoiloilta yli-hintaa, eli rahat ennakkoon käteen ja kaikki ylimääräinen omaan taskuun, jos joku halusi röökiä, niin unohdin ostaa ja unohdin palauttaa rahatkin(rööki epäterveellistä). Ihmee pitkään ne meikäläiseltä kaljanostoa silti mankuivat..

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pieraisin aamulla niin lujaa että poikaystävä heräsi. Vai oliko se eilen?

Hissijäynä on asiallista, täällä 8-kerroksisessa talossa varsinkin. Kerran kotiin tullessani näin että joku oli ulko-oven edessä autossa odottelemassa jotain tyyppiä kyytiin. Menin hissillä kotiin ja painoin lähtiessäni kaikkien kerroksien nappeja. Hähähää!! Siinäpä odottelivat.

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Äskettäin kotiuduin läheisestä Subway ravintolasta, josta sain kyllä hyvät eväät, mutta paskaa ja ylimielistä palvelua. Kassalla myyjä näpytti ensin väärän hinnan annokselle, jonka huomasin kyllä heti. Vasta pankkikorttiveloituksen jälkeen huomautin virheestä, enkä huolinut erotusta käteisenä. Muija ei ollut aiemmin korjannut virheitä pankkikorttikoneella, ja sekös aiheutti härdellin kassapäässä. Mitäs itse aloitti.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viime aikona olen lukkiutunut useasti vessaan H&M:n kuvaston kanssa. Nyt pelkään näkökykyni puolesta. Forgive me Lord!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy