Slite kirjoitti:Luin juuri äsken kirjastossa sen Nyt-liitteen jutun Mervistä. Kovasti on töitä eläessään tuntunut tekevän ja hintaa siitä joutunut maksamaan. Kannattaa lukaista, mikäli osuu käsiin.
Decimal kirjoitti:Olenko kasvanut ihmisenä (kakkahuumori silti naurattaa) vai ovatko muut kokeneet kenties samanlaisia fiiliksiä asian tiimoilta?
mauri kirjoitti:Hmmm...oikeasti; kyllä lehdistökin voisi jo hieman ottaa vastuuta tekemisistään: on erittäin kummallista, että pahoin alkoholisoitunutta ja erittäin vakavan rikoksen tehnyttä miestä pidetään noin auvoisasti esillä, 'hymyssä suin'. Ei ole todellakaan vitsikästä antaa noin paljon huomiota rikkinäiselle ihmiselle, joka ei selvästikään hallitse enää omaa eloaan. Väkivaltaisuuden 'kynnyksen' ottanut mies tarvitsisi hoitoa, ei valokeilassa oloa.
lintu kirjoitti:Keltainen lehdistö ei todellakaan tunne käsitettä moraali. Millään muulla kuin lehden levikillä ei ole väliä. Näin se vaan valitettavasti on.
Paitselo kirjoitti:Noh, kyllähän se hatullinen meni alas - ja tuli nopeesti myös ylös. En kuitenkaan ruvennut sitä ylöstullutta uudestaan popsimaan.
Itse asiaan mennäkseni, niin kyllä sääliksi kävi Mattia. Minulle tuli mieleen Irwin Goodmanin viimeinen tv-esiintyminen. Sekin tapahtui suorassa lähetyksessä...
repe_joke kirjoitti:Itse ainakin jätä jokaisen lehden ostamatta, jossa on Matista ja Mervistä juttua. Tai edes toisesta. Ja luulen, että moni muukin tekee samoin, koska ovat vain kyllästyneet asiaan.
Boikotoin Matti aiheisia juttuja kansanliike on siis saanut alkunsa.
MS kirjoitti:Matti Nykänen on tyypillinen suomalainen mies, joka ottaa alkoholia ja sen jälkeen saattaa vähän rähistä. Ei siinä mitään kunhan kantaa seuraukset tarvittaessa omasta lompakostaan.
Eino_Mies kirjoitti:TV2:n Se on siinä -ohjelmassa Matti veti tyylikkäästi play-backinä uuden kipaleensa Mäkikotka ja häkkilintu. Ilmeisesti Vexi Salmen sanat ja aika hyvät sellaiset olikin. "Kun liikaan etunojaan poika ratkeaa.."
Kilgore Trout kirjoitti:Tuota ei varmaan usko kukaan - nettiuskottavuus meni - mutta eipä ole kovin kummoinen asia hävittäväksi...piirua vaille nollasta nollaan.
MS kirjoitti:Matti Nykänen on tyypillinen suomalainen mies, joka ottaa alkoholia ja sen jälkeen saattaa vähän rähistä. Ei siinä mitään kunhan kantaa seuraukset tarvittaessa omasta lompakostaan.
Parker27 kirjoitti:Lisää Nykäsen masaa. Pistäisivät äijän jo johonkin laitokseen.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
Maple Leaf kirjoitti:Eiköhän joku puolue (tod.näk. perussuomalaiset tai Keskusta) pyydä pian Nykästä ehdokkaakseen eduskuntavaaleihin.
siffa kirjoitti:Taas olen arvoisan Maple Leafin kanssa eri mieltä.
Kyllä huume- ja alkoholiriippuvaisten puolueina ovat vihreät ja demarit ansioituneet paremmin. Matin profiili ja puheet sopivat minun mielestäni juuri noihin "seinät leveällä ja katto korkealla" suvaitsevaisuus-puolueisiin.