Toi sähköposti-ilmoitus on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Vieläkään ei ole tullut.
Haa, tänks. Tosin nyt hiltsukin tietää, ja mikään ei ole nopeampi kuin teinin kädet.Huomenna tulee kysymys noin 11:45.
Haa, tänks. Tosin nyt hiltsukin tietää, ja mikään ei ole nopeampi kuin teinin kädet.
Öö hellou! Ei hiltsu syö, nuku tai keskity tunneilla. Ootko huomannut kuinka salamana siltä tulee vastauksia nimenomaan koulupäivien aikana? Silloin kun minä olin nuori niin koulussa istuttiin särmässä rivissä ja kuunneltiin mitä opettaja opetti. Nykyään näillä nuorilla on koulussa tietokoneita ja tietotabletteja ja tietopuhelimia. Kyllä ei ole kaljuuntuvalla keski-ikäisellä heteromiehellä enää mahdollisuuksia hektisessä nykymaailmassa.Eikös se ollut koulussa. Tuohon aikaan meillä ruukas olla aina ruokatunti
Eikös se ollut koulussa. Tuohon aikaan meillä ruukas olla aina ruokatunti
Öö hellou! Ei hiltsu syö, nuku tai keskity tunneilla. Ootko huomannut kuinka salamana siltä tulee vastauksia nimenomaan koulupäivien aikana? Silloin kun minä olin nuori niin koulussa istuttiin särmässä rivissä ja kuunneltiin mitä opettaja opetti. Nykyään näillä nuorilla on koulussa tietokoneita ja tietotabletteja ja tietopuhelimia. Kyllä ei ole kaljuuntuvalla keski-ikäisellä heteromiehellä enää mahdollisuuksia hektisessä nykymaailmassa.
Mietin tässä että lainaisinko Roy Keanelta It'sYourJob- vai NotGoodEnough-korttia...Lukio lukematta läpi -projekti on hyvässä mallissa, noin 8,5 keskiarvolla vedetään vaikka tunneilla mielenkiinto kohdistuu lähinnä jalkapallokysymys -visaan.
Lukio lukematta läpi -projekti on hyvässä mallissa, noin 8,5 keskiarvolla vedetään vaikka tunneilla mielenkiinto kohdistuu lähinnä jalkapallokysymys -visaan.
Kyllä vaan.Giuseppe Rossi, Sergio Pellissier ja Tommaso Rocchi ovat tässä onnistuneet.
Mietinkin, että ei voi olla että on niin helppo että nimi löytyy kuvasta. Walter Scott (footballer, born 1999) - WikipediaTäh? Ei.
Heskey
Kuka käy paskalla ilman puhelinta?Jaahas kävi niinku Kimi Räikköselle. Istuin paskalla kun kisa meni jo ohi.