Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 159 123
  • 4 233

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toi sähköposti-ilmoitus on kyllä yhtä tyhjän kanssa. Vieläkään ei ole tullut.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eikös se ollut koulussa. Tuohon aikaan meillä ruukas olla aina ruokatunti
Öö hellou! Ei hiltsu syö, nuku tai keskity tunneilla. Ootko huomannut kuinka salamana siltä tulee vastauksia nimenomaan koulupäivien aikana? Silloin kun minä olin nuori niin koulussa istuttiin särmässä rivissä ja kuunneltiin mitä opettaja opetti. Nykyään näillä nuorilla on koulussa tietokoneita ja tietotabletteja ja tietopuhelimia. Kyllä ei ole kaljuuntuvalla keski-ikäisellä heteromiehellä enää mahdollisuuksia hektisessä nykymaailmassa.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Öö hellou! Ei hiltsu syö, nuku tai keskity tunneilla. Ootko huomannut kuinka salamana siltä tulee vastauksia nimenomaan koulupäivien aikana? Silloin kun minä olin nuori niin koulussa istuttiin särmässä rivissä ja kuunneltiin mitä opettaja opetti. Nykyään näillä nuorilla on koulussa tietokoneita ja tietotabletteja ja tietopuhelimia. Kyllä ei ole kaljuuntuvalla keski-ikäisellä heteromiehellä enää mahdollisuuksia hektisessä nykymaailmassa.

Lukio lukematta läpi -projekti on hyvässä mallissa, noin 8,5 keskiarvolla vedetään vaikka tunneilla mielenkiinto kohdistuu lähinnä jalkapallokysymys -visaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Lukio lukematta läpi -projekti on hyvässä mallissa, noin 8,5 keskiarvolla vedetään vaikka tunneilla mielenkiinto kohdistuu lähinnä jalkapallokysymys -visaan.
Mietin tässä että lainaisinko Roy Keanelta It'sYourJob- vai NotGoodEnough-korttia...
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Lukio lukematta läpi -projekti on hyvässä mallissa, noin 8,5 keskiarvolla vedetään vaikka tunneilla mielenkiinto kohdistuu lähinnä jalkapallokysymys -visaan.

Aikas kova veto. Itse toteutin samanlaista projektia keskiarvolla 7,5. Ruotsia osasin varmaan 20 sanaa mutta opettaja oli innokas futismies ja piti usein Man Cityn paitaa päällä. Joskus ainekirjoituksessa Google kääntäjällä kirjoitin jalkapallosta ja kehuin Cityä. Sen jälkeen sain joka kokeesta säälivitosen vaikka kaikki väärin
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä vaan.Giuseppe Rossi, Sergio Pellissier ja Tommaso Rocchi ovat tässä onnistuneet.

No kerpele! Sitä kun on puoli vuotta tätä visaa välillä vilkuillut niin sitä on yleensä joko väärääm aikaan linjoilla tai sitten on liian vaikea kysymys ja toki 95%:sti nämä molemmat. Ainoat pisteet eiliseen saakka oli napattu veikkauksesta ja nyt sitten eilen oikeaan aikaan googlettamassa ja tänään arvalla tuplat. Täysin neverheard kavereita itselleni nämä kolme. Buffonista sen sijaan olin joskus kuullut.. Sielä se VeGekin jo tutisee kun odotaa sähköpostimies Patea saapuvaksi.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Joko täällä on porukka valmiina?

Toivottavasti kolahti VG:lle tästä viestistä ilmoitus sähköpostilooraan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 220. Kuka pelaaja?
 

Liitteet

  • CD85BABB-C5CC-49D9-9B04-2365749138D5.jpeg
    CD85BABB-C5CC-49D9-9B04-2365749138D5.jpeg
    590,8 KB · kertaa luettu: 87

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Heskey
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Kyllä vaan. Emile William (Tell) Ivanhoe Heskey.


V-G- 61p
Hiltsu04 56p
Ralph 28p
Barney 18p
Jay 14p
Marquez 13p
Everton 12p
maken veivi jr. 12p
Alfred E Neuman 11p
Lert 9p
Tjapalala 9p
Gostisbehere 7,5p
Kari Runk 7p
Rara 6p
MacRef 5p ja -2p
Mängimies 4p
KwutsNI 4p
Flyingbird 3p
Hera80 3p
Zoidberg 2p
jatu 2p
Skruf 2p
PasiAnssi 2p
Axbor Nocturne 2p
Roger Moore 2p
Jeffrey 2p
Buster 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
L.Paraske 1p
Provider 1p
Vini29 1p
JMT 1p
Palstalegenda 1p
Fironic 1p
Tuleva Mestari 1p
Malkkinen 1p
Frankie 1p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös