Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 161 009
  • 4 233

Barney

Jäsen
Saako vastata uudestaan, kun ensimmäisestä arvauksesta puuttui minuutit? Sanotaan Real Madridin Mariano, joka kellotti viidessä ottelussa yhteensä 42 minuuttia peliaikaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
PSG:n Jese

Edit. peliaika oli tyyliin 3 minuuttia jos yhtään oikein muistan

Ja oikein. Jese pelasi yhden minuutin PSGn väreissä ja matkaan lähti Liigamitali. Jese on melkein erikoistunut näihin mahdollisimman paljon mahdollisimman vähällä -mitaleihin. 11/12-kaudella Jese pelasi 10 minuuttia yhdessä ottelussa Realin riveissä ja eikun mitali taskuun. Jeseltä löytyy myös kaksi Chämppäri-voittoa, tosin kummassakaan finaalissa ei pelannut sekuntiakaan.

Pisteet:


V-G- 15,5p
Barney 6p
Jay 5p
Ralph 4p
maken veivi jr. 3p
Everton 3p
Flyingbird 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Alfred E Neuman 2p
Marquez 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Mängimies 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
jatu 1p
Lert 1p
Hiltsu04 1p
MacRef 1p ja -2p
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mitä mitä eli PSG oli oikein! Saanko puol pistettä ja turpaan?
 

Barney

Jäsen
Peukkua alas näille Ligue 1:n huumorisäännöille. Ei yllättäisi vaikka siellä saisi mitalin jo siitä hyvästä, että käy yhdessä ottelussa istumassa vaihtopenkillä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Peukkua alas näille Ligue 1:n huumorisäännöille. Ei yllättäisi vaikka siellä saisi mitalin jo siitä hyvästä, että käy yhdessä ottelussa istumassa vaihtopenkillä.

Vieläköhän Martin Saarikangas on elossa?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 54. Ainoa maalivahti joka on pelannut Atalantaa vastaan Mestareiden Liigassa päästämättä maalia on kuka?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyle Walker :D

Sehän se oli. Hoh.


V-G- 16,5p
Barney 6p
Ralph 6p
Jay 5p
maken veivi jr. 3p
Everton 3p
Flyingbird 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Alfred E Neuman 2p
Marquez 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Mängimies 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
jatu 1p
Lert 1p
Hiltsu04 1p
MacRef 1p ja -2p
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olin just lähdössä lounaalle, btw...
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kyle Walker oli maalivahti kyseisessä ottelussa. Walker vaihdettiin maalivahdiksi. Äläs yritä.
Kaikki asiat millä voi hiekottaa @V-G- menestystä käytetään. Pitäs vaan enää selvittää missä se käy lounalla, niin laittasin vähän jotain ripulia aiheuttavaa sen keittoon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kaikki asiat millä voi hiekottaa @V-G- menestystä käytetään. Pitäs vaan enää selvittää missä se käy lounalla, niin laittasin vähän jotain ripulia aiheuttavaa sen keittoon.

No mä veikkaan että tässä on vielä ”muutama” päivä aikaa kaapia myös pisteitä.
 

Ralph

Jäsen
Saanko @mikko600 automaattisen pisteen, kun olen ainoa, joka tänään tähän ketjuun kirjoittaa? Jos joku vastaus pitää antaa, niin sanotaan Claudio Marchisio ja Empolissa lainalla kaudella 2007-08.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Saanko @mikko600 automaattisen pisteen, kun olen ainoa, joka tänään tähän ketjuun kirjoittaa? Jos joku vastaus pitää antaa, niin sanotaan Claudio Marchisio ja Empolissa lainalla kaudella 2007-08.

Aahaha. Joo saat pisteen. Mulla meni muistutus ihan ohi. Mutta pistetään tänään sitten kaks! Kohta ensimmäinen!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 55! Vaikka vuorokausi vaihtui niin tuota... mun päivä vielä jatkuu. Elieli.

Mitä seuraavat luvut ovat: 13, 100, 260
 

Barney

Jäsen
Kokeillaan. 13 vuotta kuluu ennen kuin Mike Ashley myy Newcastlen, 100 vuotta on kulunut Newcastlen edellisestä pääsarjan mestaruudesta ja 260 vuoden päästä tulee Newcastlen seuraava pääsarjan mestaruus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös