Yhden pisteen jokaisesta kymmenestä miljoonasta jonka Newcastle maksaa?Mitä pisteitä saa siitä, kun Newcastle julkaisee Lingardin ja Jonesin sopimukset?
Yhden pisteen jokaisesta kymmenestä miljoonasta jonka Newcastle maksaa?Mitä pisteitä saa siitä, kun Newcastle julkaisee Lingardin ja Jonesin sopimukset?
Mitä pisteitä saa siitä, kun Newcastle julkaisee Lingardin ja Jonesin sopimukset?
Sitten mulla hajoaa pää.
Ja bonusta kehiin! Oikeasta arvauksesta saa kolme pistettä per oikea joukkue! Eli. Mikä joukkue voittaa Mestareiden liigan ja mikä Eurooppa Liigan? Aikaa pistää veikkaukset iltaan klo. 22 saakka.
Vaikka pistetili on avaamatta niin tätä visaa olen tässä kyllä seuraillut. Ehkä yksi tai kaksi kysymystä ovat olleet sellaisia joihin olisin tiennyt vastauksen. No, otetaan tästä helpot 6 pistettä pois kuleksimasta eli
Bayern Munchen ja Inter Milan.
Sama homma, on muuten olleet loistavia kaikki muutkin visat.Vaikka pistetili on avaamatta niin tätä visaa olen tässä kyllä seuraillut. Ehkä yksi tai kaksi kysymystä ovat olleet sellaisia joihin olisin tiennyt vastauksen.
Googlaaminenhan on sallittua tässä visassa. Että eikun mukaan vaan. Nopeus on valttia vain.
Vastata psg et ei mene mainePäivä 53. Mikä on lyhin peliaika, jolla saatiin mestaruusmitali Euroopan top5-liigoissa viime kaudella (19/20)? Eli kuka pelasi vähiten ja sai silti mitalin.
Kiitos, kyllä mä tota pitkään mietinkin!Hyviä hakuja molemmat. Mutta väärin. Annetaan vinkkinä että esim. Valioliigassa pitää olla pelannut viidessä ottelussa että on oikeutettu mitaliin.