Oliko tuo jekku se spesiaali?
Ot, mutta tajusin just kun katoin @Hiltsu04 suosikkijoukkue tägit, että ollaan varmaan samalta paikkakunnalta kotoisin. Tai itse en siellä enää vaikuta nykyisin, mutta paikallinen palloseura on hyvinkin tuttu. Eli toisinsanoen mikään ei oo muuttunut, jos pystyy kesken koulupäivän vastailemaan tälläisiinkin turhuuksiin.
Siitä tulikin mieleen että huomenna spesiaalia luvassa.
Uutta yritystä kehiin! Tämähän oli loistava idea. @redpecka , tätähän voisi soveltaa myös maantietovisassa?
Idea oli hyvä, kaikki kiva piti kuitenkin taas saada lopetettua ennen kuin oikein pääsi alkamaankaan.Idean tähän antoi nimimerkki @Malkkinen alunperin.
Loistava idea. Piilotan vaikka Somalia-kysymyksen persuketjuun. Eihän se ole risteily eikä mikään jos ei juontaja ole välillä banaanisaarella.Uutta yritystä kehiin! Tämähän oli loistava idea. @redpecka , tätähän voisi soveltaa myös maantietovisassa?
Tuo on alkaiskn päivämäärä, jolloin liigamestaruus on varmistettu. Bayern Munchen ja kausi 2013-14.
Jos @Hiltsu04 tarkoitat Edgeley Parkia, se on kauempana kuin yllä antamani vastaus.
Cantilever Park- Warrington Town FC- Approx. 850m away
Haastan.
Vastaan Runcorn Town Football Club, jonka stadion, Viridor Community Stadium, sijaitsee korkeintaan 600 metrin päässä Mersey-joesta.
ping @mikko600
Cheers. Mä olen siis myös käynyt tuolla opiskeluaikoina kun kaveri asui Ellesmeressä ja opiskeli Chesterissä.No vittu. Sulle myös piste siis.