Valioliiga ja 8 tasoPäivä 198. Mikä on suurin ero sarjatasoissa joukkueiden välillä FA Cupissa? Kun siis joukkueet ovat pelanneet vastakkain.
Valioliiga ja 7 sarjatasoValioliiga ja 8 taso
Valioliiga ja 8 taso
Oli kyllä vähän erikoinen kun kysyttiin joukkueita jotka ”ovat pelanneet vastakkain”.
En siis tiedä oikeaa vastausta mutta jätin tuon 8. sarjataso vastaamatta, kun tiesin että tänään tulee uusi ennätys.
(edit. Kokeilin googletella niin ei kyllä tunnu löytyvän tuota edellistä ennätystä)
No joo lähinnä jos olisin tuohon osannut sen oikean vastauksen kaivaa, niin olisi voinut antaa jollekin toiselle pisteen kanssa, jos olisi löytynyt mutta ei kyllä selvinnyt mulle tää mysteeri....Mulla on krapula pitkästä aikaa. Ei toimi pää. Siksi huono muotoilu.
”Previous record was 6 level gapNo joo lähinnä jos olisin tuohon osannut sen oikean vastauksen kaivaa, niin olisi voinut antaa jollekin toiselle pisteen kanssa, jos olisi löytynyt mutta ei kyllä selvinnyt mulle tää mysteeri....
Eli eipä tuota kukaan siis tiennyt.”Previous record was 6 level gap
Yeading were in ILP at level 7 in 2004/05
Chasetown level 8 played Cardiff City level 2 in 07/08”
Tälläinen löytyi Twitteristä. Yeading pelasi tuolloin Newcastlea vastaan.
Cameron Borthwick-Jackson, Kevin Theophile-Catherine, Jan Vennegoor of Hesselink. (Valioliigassa)
Lazaros Christodoulopoulos (Eurooppa)
@mikko600 , kysyisin missä on minun kovalla työllä ansaittu pisteeni? Oikea vastaukseni oli muistaakseni maalivahti Ruffier. Ensin demokraatit ryöstävät vaalit ja nyt perään henkilöbrändini päälle kustaan, my god.
Chris Sutton
Tuplaan
Asier Illarramendi