John Burridge, 29.
No hemmetti. Tarkistin ja löytyi luku 26 ja 28. Joten sulle myös piste.Eikö se sitten ole jalkapalloilija? Sama määrä seurojakin..
Most professional football (soccer) teams played for by an individual
www.guinnessworldrecords.com
@mikko600 ilman sarvia ja hampaita (vaiika sulla ne sarvet saatananpalvojana on ;)), niin miten toi editointisääntö nyt menee? LUGHUNITED vastasi 98 kertaa ennenkuin sai sinnepäin vastauksensa ja sai silti pisteen.
Näinhän se on ja @LUHGUNITED toki itse tietää miten homma meni ja joutuu elämään omatuntonsa kanssa.Mä en sitä editointia nähnyt. Näin vaan hänen ensimmäisenä vastanneen Abreu ja 29 joukkuetta. Pakko se on tässä vaan luottaa että ihmiset eivät editoi vastauksiaan.
29 pysytään. En tiedä saiko vastauksia poistaa. Kokoajan löysi uutta päivitetympää tietoa. Hätäseen tuli vastailtua.
Oho, ottaapas joku tän tosissaan. Jos näin totista on kisa niin multa saa kyllä sen pinnan ottaa pois :)Näinhän se on ja @LUHGUNITED toki itse tietää miten homma meni ja joutuu elämään omatuntonsa kanssa.
Tämä on kuule totisinta totta. Hupivisat löytyy kierrätyskeskuksestaOho, ottaapas joku tän tosissaan. Jos näin totista on kisa niin multa saa kyllä sen pinnan ottaa pois :)
Myönnetään, oli neljäs vastaus. Abreu 34, abreu 26, abreu 28 oli ennen kuin laitoin Abreu 29. Ekaa kertaa satuin olemaan paikalla kun kysymys tuli, niin siinä sormet syyhyten sitten nopeita vastauksia laittamaan ja eri lähteistä löytyi kokoajan eri tieto. Poistin jokaisen kommentin ennen uuden laittoa, ja nämä kaikki vastaukset tulivat noin 2 minuutin sisällä. Väliin ei kuitenkaan tullut oikeaa vastausta keneltäkään muulta, jos jotain täytyy "puolustukseksi" todeta. Kuten jo aiemmassa kommentissa sanoin niin ei hajuakaan näistä säännöistä.
Tää tuli ekana itellekki vastaan kun oikeeta vastausta ettisin. Oli ihan bullshittiä, Transfermarktista ja GWR:n sivuilta löytyi sitten oikea lukema.Tää on taas vähän lähteestä kii:
Päivä 196. Kuinka monta englantilaispelaajaa Liverpoolilla oli avauksessaan voittaessaan Mestareiden Liigan 2005 ja 2019?
Kaksi
Mesut Özil ja 33 maalia.Päivä 197. Kuka on Valioliigan kaikkien aikojen paras saksalainen maalintekijä ja kuinka monella maalilla?
Mesut Özil ja 33 maalia.