Pidä tunkkis.Kaikille vitsailijoille miinuspisteet. Se oli kerran hauska juttu.
Pidä tunkkis.
Ilmoittakaa joku siinä vaiheessa, kun @maken veivi jr. on meikäläisen takana hiplausetäisyydellä, niin palaan ottamaan sopivan hajuraon, jotta minun henkilökohtaista koskemattomuuttani ei tulla loukkaamaan.
No en mä oikeasti miinusta antanut. Ei tartte tehdä testamenttia.
maken junioriveivi on sen verran pitkä (lukekaa koskettava tarina kuminpaikkauksesta) jätkä, että on koko ajan hiplausetäisyydellä.Pidä tunkkis.
Ilmoittakaa joku siinä vaiheessa, kun @maken veivi jr. on meikäläisen takana hiplausetäisyydellä, niin palaan ottamaan sopivan hajuraon, jotta minun henkilökohtaista koskemattomuuttani ei tulla loukkaamaan.
Perä-Jouko on hyvä ja opettelee käyttämään sitä AltaVistaa ja lopettaa ruinaamisen!Voisit kuitenkin ottaa muutaman pisteen pois käyttäjien @maken veivi jr. Ja etenkin kaikkitietävän @V-G- pisteplakkarista, jotta täällä peräjoukoilla olisi vielä toivoa
Kuulema kun Newcastle voittaa niin aina seuraavana päivänä on tarjolla tuplapisteet...eikö niin @mikko600 iso hymiö
Michu tuskin on visaisäntä @mikko600 :n papereissa, koska kaveri on Daruden tavoin kahden hitin ihme. Tekihän heppu sentään 15 kaappia Vallecanossa.Jos aiheena on yhden kauden ihmeet ja etukäteen vastaamalla voi saada pisteen, niin veikkaan huomisen kysymyksen vastauksen olevan Michu.
Juliano Belletti
Edit. Ei jumalauta mä olen tyhmä :D
Carlos Alberto ?
Daniel Guiza