Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 158 709
  • 4 233

Barney

Jäsen
Kaikille vitsailijoille miinuspisteet. Se oli kerran hauska juttu.
Pidä tunkkis.

Ilmoittakaa joku siinä vaiheessa, kun @maken veivi jr. on meikäläisen takana hiplausetäisyydellä, niin palaan ottamaan sopivan hajuraon, jotta minun henkilökohtaista koskemattomuuttani ei tulla loukkaamaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pidä tunkkis.

Ilmoittakaa joku siinä vaiheessa, kun @maken veivi jr. on meikäläisen takana hiplausetäisyydellä, niin palaan ottamaan sopivan hajuraon, jotta minun henkilökohtaista koskemattomuuttani ei tulla loukkaamaan.

No en mä oikeasti miinusta antanut. Ei tartte tehdä testamenttia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pidä tunkkis.

Ilmoittakaa joku siinä vaiheessa, kun @maken veivi jr. on meikäläisen takana hiplausetäisyydellä, niin palaan ottamaan sopivan hajuraon, jotta minun henkilökohtaista koskemattomuuttani ei tulla loukkaamaan.
maken junioriveivi on sen verran pitkä (lukekaa koskettava tarina kuminpaikkauksesta) jätkä, että on koko ajan hiplausetäisyydellä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voisit kuitenkin ottaa muutaman pisteen pois käyttäjien @maken veivi jr. Ja etenkin kaikkitietävän @V-G- pisteplakkarista, jotta täällä peräjoukoilla olisi vielä toivoa
Perä-Jouko on hyvä ja opettelee käyttämään sitä AltaVistaa ja lopettaa ruinaamisen!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo tuskin tässä vielä nyt kannattaa masentua että olisi häviämässä. Voe olla että kisaa on ”hiukan” jäljellä vielä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jos aiheena on yhden kauden ihmeet ja etukäteen vastaamalla voi saada pisteen, niin veikkaan huomisen kysymyksen vastauksen olevan Michu.
Michu tuskin on visaisäntä @mikko600 :n papereissa, koska kaveri on Daruden tavoin kahden hitin ihme. Tekihän heppu sentään 15 kaappia Vallecanossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 126. Kuka pelaaja?

19-vuotiaana aloitti jokaisen matsin matkalla Mestareiden Liigan finaaliin ja teki jopa maalin finaalissa. Tämän kauden jälkeen ura... noh, tiedätte kyllä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Juliano Belletti

Edit. Ei jumalauta mä olen tyhmä :D
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sehän se...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Carlos Alberto ?

Kyllä vaan. Mourinhon Portossa Mestareiden Liigan voitto ja tärkeä maali finaalissa. Tämän jälkeen lyhyesti sanottuna nousi ns. kusi hattuun ja ura ei oikein lähtenyt toivotunlaiseen lentoon.


V-G- 38p
Ralph 26p
Hiltsu04 24p
Barney 12p
Alfred E Neuman 11p
Jay 10p
Everton 8p
Marquez 8p
maken veivi jr. 7p
Gostisbehere 5p
MacRef 3p ja -2p
Mängimies 4p
Flyingbird 3p
Rara 3p
Tjapalala 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Lert 2p
jatu 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
L.Paraske 1p
Provider 1p
Hera80 1p
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 127. Kuka pelaaja?

27 maalia liigassa, kutsu EM-kisoihin, siellä kolme maalia ja tämän kauden jälkeen vaipuminen keskinkertaisuuteen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Daniel Guiza

Ja näin. Kausi 2007/08 kyseessä.


V-G- 38p
Ralph 26p
Hiltsu04 24p
Barney 12p
Alfred E Neuman 11p
Jay 10p
Marquez 9p
Everton 8p
maken veivi jr. 7p
Gostisbehere 5p
MacRef 3p ja -2p
Mängimies 4p
Flyingbird 3p
Rara 3p
Tjapalala 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Lert 2p
jatu 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
L.Paraske 1p
Provider 1p
Hera80 1p
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Tuo oli nyt siitä vähän jännä, että joidenkin lähteiden mukaan Guiza osuikin vain kahdesti 2008 kisoissa. No, koko kisoja tärkeämpää tietysti on, että sain pisteen.

Guizasta tuli jotenkin myös mieleen toinen viime hetken maalin Espanjalle arvokisoissa tehnyt, mutta ei-niin-maailmankuulu pelaaja. Onneksi hän ei jäänyt yhden kauden ihmeeksi, koska muuten hän saattaisi jo olla jonkun kännykkäoperaattorin tai vakuutusyhtiön rivityöntekijänä ja saanut lempinimen Iago Aspa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 128. Kuka pelaaja?
21 maalia parhaalla Valioliiga-kaudellaan, ikävä kyllä nuo maalit tekivätkin sitten 41 prosenttia koko uran Valioliiga-maaleista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös