Hengitän jo @Lert in niskaan.
Hengitän jo @Lert in niskaan.
Plus pohkeet, jotka on Perparim Hetemajn ohjeiden mukaan sheivattu, että näyttää isommilta!Kieltämättä vaikea paikka Lertillä. Hera huohottaa niskaan ja itse ei voi kuin katsellä maken takamusta ilman mitään realistisia mahdollisuuksia päästä kosketusetäisyydelle.
@mikko600 Löytyikö tuo tieto suoraan jostain, vai pitikö itse katsoa kaikkien joukkueiden kuljetukset ja päätellä vastaus itse laskien?
Löytyy tieto kun tietyllä tavalla hakee.
Itellä on ainakin Ranskan 98-kisoista kirja, missä oli kaikenlaista tilastoa ja luin tuota lapsena aika monta kertaa läpi... ettei vaan olisi jostain kirjasta kaivettu tämä tieto.Itse käytin kaikkia mahdollisia Google hakuja kuten "world cup 1986 dribbles stats" jne mutta ei löytynyt mitään
Liverpool
Monesko kerta kun tulee joku selitys jos ei saa pistettä!Monesko kerta kun olin sekuntin myöhässä :D
Mun pitäis saada piste koska näppäimistö oli jumissa ja jouduin kirjottamaan kännykällä mikä on hitaampaa. Oikeasti oli nopein.Monesko kerta kun tulee joku selitys jos ei saa pistettä!
Saanko pisteen, jos tiedän huomisen kysymyksen oikean vastauksen jo nyt?
Jes. Vastaushan on maalin tekeminen liigapelissä kahden ensimmäisen peliminuutin aikana. (Ja kysymys: mitä Emile Heskey on kyennyt tekemään viidesti, mutta Lionel Messi ei kertaakaan.)
Laitan tähän itse jatkon: kuinka monta maalia Messi, noista ekoista minuuteista poiketen, on Barcelona-uransa aikana tehnyt toisen puoliajan lisäajalla? Palkintona nyt vain epävirallista kunniaa, kun en @mikko600 :n viralliseen taulukkoon voi mennä sorkkimaan.