Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 158 729
  • 4 233

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Ja taas tuli nukuttua pommiin kysymyksestä...
Syysloma ei tee kyllä hyvää tässä visassa menestymiselle :D
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kieltämättä vaikea paikka Lertillä. Hera huohottaa niskaan ja itse ei voi kuin katsellä maken takamusta ilman mitään realistisia mahdollisuuksia päästä kosketusetäisyydelle.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kieltämättä vaikea paikka Lertillä. Hera huohottaa niskaan ja itse ei voi kuin katsellä maken takamusta ilman mitään realistisia mahdollisuuksia päästä kosketusetäisyydelle.
Plus pohkeet, jotka on Perparim Hetemajn ohjeiden mukaan sheivattu, että näyttää isommilta!
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@mikko600 Löytyikö tuo tieto suoraan jostain, vai pitikö itse katsoa kaikkien joukkueiden kuljetukset ja päätellä vastaus itse laskien?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itse käytin kaikkia mahdollisia Google hakuja kuten "world cup 1986 dribbles stats" jne mutta ei löytynyt mitään
Itellä on ainakin Ranskan 98-kisoista kirja, missä oli kaikenlaista tilastoa ja luin tuota lapsena aika monta kertaa läpi... ettei vaan olisi jostain kirjasta kaivettu tämä tieto.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Päivä 120. Mikä joukkue kuuluu tyhjään kohtaan?

Portsmouth, Burnley, Everton, Liverpool, ______?, Man Utd, Chelsea, Liverpool
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Liverpool
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Monesko kerta kun olin sekuntin myöhässä :D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Siellä ehti tulla oikea vastaus samaan aikaan kun meikä kirjoitti ”Eips”. Eli kyllä. Haettiin vuosikymmenen ensimmäisiä mestareita 1950-2020.

V-G- 35p
Ralph 26p
Hiltsu04 24p
Barney 12p
Alfred E Neuman 11p
Jay 10p
Everton 8p
Marquez 7p
maken veivi jr. 6p
MacRef 3p ja -2p
Mängimies 4p
Gostisbehere 4p
Flyingbird 3p
Rara 3p
Tjapalala 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Lert 2p
jatu 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
L.Paraske 1p
Provider 1p
Hera80 1p
 
Viimeksi muokattu:

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Jes. Vastaushan on maalin tekeminen liigapelissä kahden ensimmäisen peliminuutin aikana. (Ja kysymys: mitä Emile Heskey on kyennyt tekemään viidesti, mutta Lionel Messi ei kertaakaan.)

Laitan tähän itse jatkon: kuinka monta maalia Messi, noista ekoista minuuteista poiketen, on Barcelona-uransa aikana tehnyt toisen puoliajan lisäajalla? Palkintona nyt vain epävirallista kunniaa, kun en @mikko600 :n viralliseen taulukkoon voi mennä sorkkimaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jes. Vastaushan on maalin tekeminen liigapelissä kahden ensimmäisen peliminuutin aikana. (Ja kysymys: mitä Emile Heskey on kyennyt tekemään viidesti, mutta Lionel Messi ei kertaakaan.)

Laitan tähän itse jatkon: kuinka monta maalia Messi, noista ekoista minuuteista poiketen, on Barcelona-uransa aikana tehnyt toisen puoliajan lisäajalla? Palkintona nyt vain epävirallista kunniaa, kun en @mikko600 :n viralliseen taulukkoon voi mennä sorkkimaan.

Höhö. Tuo oli ainoa kysymys mitä en ajatellut käyttäväni. Mietinkin milloin joku googlettaa nuo valmiiksi. Myöhään meni! Ja kyllä tuosta bonuspisteen saa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös