Suomi Unkari
Suomi Unkari
Ja siis kaikki tietää mikä se maali oli :D
Jep, olin paikalla. Kiitti vaan @mikko600 , justiin kun oli päässyt ko. traumasta yli, niin piti sitten palauttaa tuo mieleen. Lähden nyt ryyppäämään, ja kun kohta asun sillan alla niin sun syy!Ja siis kaikki tietää mikä se maali oli :D
Mä ajattelin että Puskas pojat kaatosade omamaali.Mä pääsin Pustan pojat kaatos.. -kohtaan. Selitystä, kiitos :D
Jep, olin paikalla. Kiitti vaan @mikko600 , justiin kun oli päässyt ko. traumasta yli, niin piti sitten palauttaa tuo mieleen. Lähden nyt ryyppäämään, ja kun kohta asun sillan alla niin sun syy!
Mä pääsin Pustan pojat kaatos.. -kohtaan. Selitystä, kiitos :D
Pusta on Unkariin aroseutua. Pustan pojat taas täten lempinimi unkarilaisille. Kuten linkissä Annikki Tähti laulaa. Unkari, kaatosade, oma maali, ei siinä ole suomalaiselle kuin yksi karmaiseva muisto.
Tappiolla ei päästy tosiaan MM-jatkokarsintaan. Ja noh... tämä sieltä tuli.
Eli onnistuin vastaamaan väärin vaikka meni oikein. I still got it...Pusta on Unkariin aroseutua. Pustan pojat taas täten lempinimi unkarilaisille
Mä ajattelin että Puskas pojat kaatosade omamaali.
Runkin Karin vastaushan sivun alussa oli täysin tyhjentävä. Miksi @Kari Runk ei saanut pistettä?
Jos peruste on, että vastaus on vajavainen, kun siinä ei kerrota ottelua, niin ei missään muussakaan vastauksessa (tätä ennen) ole kerrottu sekä ottelua että maalia.
Suomi - Unkari karsintaottelu sateessa ja se loppuhetkien oma maali.
Vaadin siis pisteen joko Runkin Karille tai Itselleni. Kari on näköjään sitä mieltä, ettei tiennyt, mutta kyllä tuo teksti pustan pojat kaatosade oma maali avasi heti asian, ainakin minulle.
Niin siis. Kari ymmärsi vihjeen, joka oli pustan pojat kaatosade oma maali. Ei maininnut ottelua. Mä en enää jaksaisi näitä hirveästi, oli se hauskaa hetken joo.
Tiedän, halusin vaan kirjoittaa ton. Oikeasta alakulmasta ei kyllä hajua. Oisit voinu laittaa vielä tän bonuksena.Ja siis kaik neljä pitää tietysti tietää.
Kun Aguero tuulettaa lisäajalla tullutta maalia jolla City voitti mestaruuden
Roy Keane kyselee Haalandin kuulumisia törkeän taklauksen jälkeen
Beckham tekee maalin puolesta kentästä
Paulo Di Canio käynyt tuuppaamassa tuomarin nurin