Aa, no sitJa seurajoukkue-urallaan siis.
Aa, no sit
Terry
Iniesta
Ferdinand
Bruce
Carra
Bruce
Iniesta
Terry
Ferdinand
Carragher
Edit. kirjoitusvirhe pois
Humble brag ketjuun nämä.No huhhuh, oikea vastaus ilman Googlea ja kesken enkuntunnin :D
Terry teki 41 maalia, Iniesta 37. Iniesta teki toki Barcelona B:ssä viisi maalia, mutta ei kait sitä lasketa tähän?
Juu, tiedän, että mulla meni Bruce hutiin, mutta kysymys on siitä, miksi tuossa Iniesta on Terryn edellä. Terry teki 41 ja Iniesta 37 maalia.Hiltsulla oli jo oikea vastaus tuossa sittenkin. Sulla meni väärin Steve Brucen sijoitus siis.
Juu, tiedän, että mulla meni Bruce hutiin, mutta kysymys on siitä, miksi tuossa Iniesta on Terryn edellä. Terry teki 41 ja Iniesta 37 maalia.
Okei. Wikipediassa lukee, että teki kaksi. Joku käynyt tekemässä sinne prevelit.Iniesta teki Japanissa yhdeksän maalia myös. Se unohtuu usein vaan.
Okei. Wikipediassa lukee, että teki kaksi. Joku käynyt tekemässä sinne prevelit.
Okei. Wikipediassa lukee, että teki kaksi. Joku käynyt tekemässä sinne prevelit.
Transfertmarkt oli hidas niin jouduin soveltamaan. Siellä oli varmaankin puolentuhatta jatkoaikalaista etsimässä maalimääriä.Nuo wikipedian maalimäärät on aika usein ihan väärin
Tätäkään en kyllä tiennyt, että jatkaa edelleen. Perus jäähdyttelymeininkiä. Arvostus Zlatania kohtaan nousee, kun kieltäytyy menemästä noihin vitsiliigoihin pelaamaan vikoja vuosiaan.Jooh näinpä. Tuo Terry vs. Iniesta maalivertailu alkoi leviämään kun Terry lopetti uransa. Silloin oli tehnyt enemmän maaleja. Mutta Iniestahan porskuttaa vieläkin Japanissa.
Vetikö Bruce pilkut?
Pitäs pitäs mutta muistikuvat alkaa siitä kun isä sano, että Dennis Irwin ampuu ManUn pilkut ja mä oon menny sillä tiedolla. Ite en muista sitä aikaa kun Bruce pelasi, Pallisterin muistan kyllä. Varmaan nimen takia.Kyllähän sun nyt ManU-fanina pitäisi tämä tietää.
Pitäs pitäs mutta muistikuvat alkaa siitä kun isä sano, että Dennis Irwin ampuu ManUn pilkut ja mä oon menny sillä tiedolla. Ite en muista sitä aikaa kun Bruce pelasi, Pallisterin muistan kyllä. Varmaan nimen takia.
Tämä selittää siis miksi Newcastlessa topparit painaa enemmän maaleja kuin hyökkääjät!Parhaalla kaudellaan Bruce teki tosiaan ManUmaiset 11 maalia pilkulta ja 19 yhteensä. Topparin paikalta.
Nyt täytyy kyllä myöntää, että en osaa tätä varmaankaan käyttää. Äänet ovat täysillä, mutta play-nappia painaessa ei mistään kuulu mitään.Päivä 79. Mikä ottelu, mikä maali?
Nyt täytyy kyllä myöntää, että en osaa tätä käyttää. Äänet ovat täysillä, mutta play-nappia painaessa ei mistään kuulu mitään.
Eli kyseessä on kompa, ei mikään ottelu, eikä mikään maali.