Päivän jalkapallokysymys-visa

  • 161 348
  • 4 233

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei kait tässä junioriuran maaleja lasketa? Muuten en kyllä hiffaa...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Bruce
Iniesta
Terry
Ferdinand
Carragher

Edit. kirjoitusvirhe pois

Tämähän se olisikin oikein muuten. Eli piti tarkistaa ja hiukan eri lähteissä oli että Terry olisi tehnyt enemmän maaleja kuin Iniesta, mutta Iniestalta tosiaan usein unohdetaan nuo Japanin vuodet.

Steve Bruce listan kärkipäässä 81 maalillaan. Carragher sitten viimeisenä viidellä maalillaan.


V-G- 27,5p
Hiltsu04 12p
Alfred E Neuman 10p
Ralph 10p
Barney 9p
Jay 8p
Everton 6p
MacRef 4p ja -2p
Mängimies 4p
maken veivi jr. 3p
Flyingbird 3p
Rara 3p
Zoidberg 2p
KwutsNI 2p
Marquez 2p
Lert 2p
Buster 1p
Axbor Nocturne 1p
Gostisbehere 1p
Bread Boy 1p
euron kolikko 1p
jatu 1p
L.Paraske 1p
Tjapalala 1p
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Terry teki 41 maalia, Iniesta 37. Iniesta teki toki Barcelona B:ssä viisi maalia, mutta ei kait sitä lasketa tähän?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Terry teki 41 maalia, Iniesta 37. Iniesta teki toki Barcelona B:ssä viisi maalia, mutta ei kait sitä lasketa tähän?

Hiltsulla oli jo oikea vastaus tuossa sittenkin. Sulla meni väärin Steve Brucen sijoitus siis.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Hiltsulla oli jo oikea vastaus tuossa sittenkin. Sulla meni väärin Steve Brucen sijoitus siis.
Juu, tiedän, että mulla meni Bruce hutiin, mutta kysymys on siitä, miksi tuossa Iniesta on Terryn edellä. Terry teki 41 ja Iniesta 37 maalia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Juu, tiedän, että mulla meni Bruce hutiin, mutta kysymys on siitä, miksi tuossa Iniesta on Terryn edellä. Terry teki 41 ja Iniesta 37 maalia.

Iniesta teki Japanissa yhdeksän maalia myös. Se unohtuu usein vaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Iniesta teki Japanissa yhdeksän maalia myös. Se unohtuu usein vaan.
Okei. Wikipediassa lukee, että teki kaksi. Joku käynyt tekemässä sinne prevelit.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Okei. Wikipediassa lukee, että teki kaksi. Joku käynyt tekemässä sinne prevelit.

Jooh näinpä. Tuo Terry vs. Iniesta maalivertailu alkoi leviämään kun Terry lopetti uransa. Silloin oli tehnyt enemmän maaleja. Mutta Iniestahan porskuttaa vieläkin Japanissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nuo wikipedian maalimäärät on aika usein ihan väärin
Transfertmarkt oli hidas niin jouduin soveltamaan. Siellä oli varmaankin puolentuhatta jatkoaikalaista etsimässä maalimääriä.
Jooh näinpä. Tuo Terry vs. Iniesta maalivertailu alkoi leviämään kun Terry lopetti uransa. Silloin oli tehnyt enemmän maaleja. Mutta Iniestahan porskuttaa vieläkin Japanissa.
Tätäkään en kyllä tiennyt, että jatkaa edelleen. Perus jäähdyttelymeininkiä. Arvostus Zlatania kohtaan nousee, kun kieltäytyy menemästä noihin vitsiliigoihin pelaamaan vikoja vuosiaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kyllähän sun nyt ManU-fanina pitäisi tämä tietää.
Pitäs pitäs mutta muistikuvat alkaa siitä kun isä sano, että Dennis Irwin ampuu ManUn pilkut ja mä oon menny sillä tiedolla. Ite en muista sitä aikaa kun Bruce pelasi, Pallisterin muistan kyllä. Varmaan nimen takia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pitäs pitäs mutta muistikuvat alkaa siitä kun isä sano, että Dennis Irwin ampuu ManUn pilkut ja mä oon menny sillä tiedolla. Ite en muista sitä aikaa kun Bruce pelasi, Pallisterin muistan kyllä. Varmaan nimen takia.

Parhaalla kaudellaan Bruce teki tosiaan ManUmaiset 11 maalia pilkulta ja 19 yhteensä. Topparin paikalta.
 

Nick Neim

Jäsen
Päivä 79. Mikä ottelu, mikä maali?

Nyt täytyy kyllä myöntää, että en osaa tätä varmaankaan käyttää. Äänet ovat täysillä, mutta play-nappia painaessa ei mistään kuulu mitään.

Eli kyseessä on kompa. Vastaus on ei mikään ottelu, eikä mikään maali.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Nyt täytyy kyllä myöntää, että en osaa tätä käyttää. Äänet ovat täysillä, mutta play-nappia painaessa ei mistään kuulu mitään.

Eli kyseessä on kompa, ei mikään ottelu, eikä mikään maali.

Minullakaan ei ääntä kuulu. Eli siis joku hiljainen ottelu.

Veikataan vaikka Chelsea vs Bournemouth
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mites tuo toinen linkki jonka lisäsin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös