Sebastien Thill
Perkele! Vaadin Eagle-Eye tarkistusta!
Mä tarkastin pulunsilmällä ajatuksella lintu ku lintu. Olin selkeästi nopeampi.
Samalla haluan ilmaista halveksuntani kaikkia yhden pisteen saalistaneita kohtaan: Yrittäkää edes!
Olisikohan vaikka Steve Bruce.
Ja perhana mä en alkanut edes googlaamaan kun osuin paikalle, mutta silti olin liian hidas. Olisi kyllä VAR-tarkistuksen paikka.Koetin googlailla ensin mutta sitten katsoin että onpas Brucemaiset statsit, pakko olla oikea vastaus. Kukaan muu manageri olisi tuskin vastaavilla prosenteilla saanut pitää pestiään noin pitkään.
Nyt on kyllä pakko sanoa, että ei ihan aukea tuo tilasto. Vai onko vähän vanhempi graaffi? Vai mitäs tässä ees kysyttiin? En prostetoi vaan koitan vain ymmärtää.
Juu noni kiitos nyt selvisi. Tosiaan Hodari ja Moukka nousseet top10 tuon graaffin jälkeen niin hämäsi, kun Bruce, Rafa, Moyes ja Sam saanut lisää pelejä myös alleen. Valtakunnassa siis kaikki hyvin. Brucen voittoprossa on kyllä aika hyvä. Saa jatkaa vaikka voittaa vaan noin joka neljännen pelin. Moyesin yllättävän hyvä prosentti sitten taas.
Mä ajattelin että olis edes vähän hämännyt vanha graafi. Ja paskat. Taas meni minuutteja ja oikea vastaus.
Yhdellä.Päivä 463. Kuinka monella FIFAn jäsenmaalla on lohikäärme lipussaan?
Kamoon mikko nyt :D vittu mikä vinkki!