Eikö tuo mainittu Pano muka ole listalla? Ledio Pano - WikipediaSiis. Yhtään nimeä ei ole ollut vielä oikein. Hoh. Annetaan vihje, yksi kiinalainen, yksi ranskalainen ja yksi hollantilainen. Saa arvata uudestaan.
Eikö tuo mainittu Pano muka ole listalla? Ledio Pano - Wikipedia
Platini
Tähän olisi kiva saada vielä oikeat vastaukset kunhan @mikko600 ehtii, en itse löydä yksiselitteistä vastausta, yllä mainitun Panon ohella. Platinistakin löytyy tällainen:
(toki pilkkuskabasta)
Eipä tässä kisassa ole ennenkään ollut tapana antaa oikeista vastauksista pisteitä.Tähän olisi kiva saada vielä oikeat vastaukset kunhan @mikko600 ehtii, en itse löydä yksiselitteistä vastausta, yllä mainitun Panon ohella.
Juu siis kuten mainitsin niin missattuja pilkkuja pilkkuskabassa ei laskettu mukaan. Neeskens ja Mai Chao nuo kaksi muuta.
Hyvä visailu. Kysymyksen esittäjällä ei ole hajuakaan oikeista vastauksista :DNyt en ehkä ymmärtänyt jotain? Johann Neeskens Johan Neeskens - Penalty goals 19 onnistunutta, 6 missattua pilkkua.
Edit. Saman sivuston perusteella Platini missasi yhden pilkun, 27.3.1983 Torinoa vastaan. Ilmeisesti laittoi ribarin sisään, mutta epäonnistui kuitenkin itse vedossa.
Hyvä visailu. Kysymyksen esittäjällä ei ole hajuakaan oikeista vastauksista :D
Btw, toivottavasti lähteenä tälle ei ollut https://min.news/en/sport/dd33b4bdec7661bc9e2745f52c16e137.html
Tuo on ainoa, jonka löysin (ei en ole etsinyt koko iltaa...), jossa mainitaan nämä kolme sankaria. Sen lisäksi, että Neeskens ja Platini tosiaan missasivat pilkkuja, niin kyseinen artikkeli sekoittaa Rickie ja Paul Lambertin. Artikkelin mukaan Paul Lambetin pilkkusaldo oli 50/53, kun Rickiellä se oli 51/54, ja Paul teki aikuisena yhteensä 35 maalia plus yhden Skotlannille... Tämän jälkeen suhtaudun skeptisesti myös Mai Chaon rekordiin, vaikka paljon maaleja tekikin.
Tony Book
Les McDowall