polvipetteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Itse olen vakuuttunut, että kunhan oikea ihminen astuu esiin, alkaa tulla huikeita juttuja. Sen, mitä olen alan ihmisiltä kuullut, Suomessa oli 90-luvulla aikamoinen maahantuonti ja välitys erilaisten aineiden osalta. Tiedän käyttäjiä oikein nimeltä ja mukaan mahtuu sekä joukkueurheilulajeja että yksilöurheilulajeja ja puhutaan ihan kansainvälisen tason huipuista (osa on jo lopettanut, mutta osan ura vielä jatkuu).
Nämä vaan ovat sellaisia juttuja, että siellä taustalla on oikeasti sitten sellaisia kavereita, että ihan joka ukko ei tietojaan uskalla paljastaa. Pitää olla todellinen syy, että tietonsa kertoo. Joko ei ole millään enää mitään väliä tai sitten saa jotain taloudellista etua. tiestysti joku saattaa toimia omatuntonsa puhdistamiseksi, mutta saattaa olla kova hinta.
Nämä vaan ovat sellaisia juttuja, että siellä taustalla on oikeasti sitten sellaisia kavereita, että ihan joka ukko ei tietojaan uskalla paljastaa. Pitää olla todellinen syy, että tietonsa kertoo. Joko ei ole millään enää mitään väliä tai sitten saa jotain taloudellista etua. tiestysti joku saattaa toimia omatuntonsa puhdistamiseksi, mutta saattaa olla kova hinta.