Kyseisessä huulivoiteessa on tuota kiellettyä ainetta. Trofodermin on voiteen nimi ja käyttökohde tuo kerrottu. Hiukan huono on ollut pelisilmä tuossa kun on alettu tuotetta käyttämään. Näistä määristä tuskin hyötyä mitenkään, mutta katsokaa nyt tuota pakkauksen kuvaa...
Linkki vie HS urheiluun, jossa huulirasvapakkauksesta kuva. Pakkauksessa selkeästi ilmoitetaan jotain olennaista.
Norjalainen hiihtokuningatar Therese Johaug jäi kiinni anabolisesta steroidista – seitsenkertainen maailmanmestari selittää käryä huulivoiteella | Doping | HS
Linkki vie HS urheiluun, jossa huulirasvapakkauksesta kuva. Pakkauksessa selkeästi ilmoitetaan jotain olennaista.
Joo, mutta uudessa pakkauksessa se doping-teksti on itse voidetuubissa. En löytänyt tuubista tosin kuin yhden kuvan.Ihme, että HS tarttunut tuollaiseen luuppiin. Ei nyt ole tarkoitus mitenkään Johaugia puolustella, mutta itse ainakin onnistuin googlesta löytämään useita kuvia myyntipakkauksista, ja vain yhdessä on tuo merkki. Toki voi olla, että juuri tuo pakkaus on nykyään validi, mutta epäilen.
Joo, mutta uudessa pakkauksessa se doping-teksti on itse voidetuubissa. En löytänyt tuubista tosin kuin yhden kuvan.
Uudelleenohjausilmoitus
Tuntuu uskomattomalta, että huulirasvan käyttö saisi arvot niin ylös, että käry käy. Mutta, minä olenkin maallikko.
Hemohessillä lantrattiin verta sen verran, että epolla pilviin pumpattu hemoglobiini saatiin alas, että pääsi kisaan mukaan.Mainitsen tässä omasta puolestani, etten koskaan uskonut siihen, että vedettiin vain Hemohesiä. Suomessa antidopingtyö on korkealla tasolla, täällä jää kiinni. Kiitos tästä kuuluu norjalaisille, mikä myönnettäköön. Nyt on sitten norjalaisille tullut totuuden hetki.
Kuka uskoo, että lääkäri antaa vahingossa Johaugille huulirasvaa, jossa selkeästi varoitetaan olevan doping-ainetta? Ei kukaan täysjärkinen.
Kyseessä on todella surkea peittelyoperaatio. Se mitä on oikeasti taustalla saattaa olla jotain paljon suurempaa.
Iltasanomista poimittua:Ei kukaan. Urheilulääkäreiden uskoisi tietävän putkilot, joita voi käyttää tai varmistua asiasta.
Ainakin Harri Syväsalmen mukaan voi: Suomen antidopingtoimikunnan pääsihteeri Norjan tähtihiihtäjän kärystä: ”Todennäköistä on, ettei hän kerta kaikkiaan ole tiennyt steroideista” | Doping | HSTuntuu uskomattomalta, että huulirasvan käyttö saisi arvot niin ylös, että käry käy. Mutta, minä olenkin maallikko.
Kuka uskoo, että lääkäri antaa vahingossa Johaugille huulirasvaa, jossa selkeästi varoitetaan olevan doping-ainetta? Ei kukaan täysjärkinen.
Kyseessä on todella surkea peittelyoperaatio. Se mitä on oikeasti taustalla saattaa olla jotain paljon suurempaa.
Tämähän selitettiin jo tuossa ylempänä, puhdas vahinko ja väärinymmärrys. Kieltomerkin sanan "DOPING" päällä voi helposti tulkita niin, että "ei sisällä dopingia".
Tällä hetkellä lähes koko Norjan kansa. Luultavasti myös nimimerkki HiihtofaniKuka uskoo, että lääkäri antaa vahingossa Johaugille huulirasvaa, jossa selkeästi varoitetaan olevan doping-ainetta? Ei kukaan täysjärkinen.