Päivän ”uutinen”

  • 909 693
  • 4 363

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Metallican James Hetfield pohtii, että vielä ei ole aika viralliseen elämänkertaan Metallican osalta, koska bändi on edelleen olemassa ja voi hyvin. Tämä supertähti taas julkaisee kirjan hyvissä ajoin. No mikäs siinä jos teinitytöt ostelee... Tuo opus on varmaan 10 vuoden päästä superarvokas keräilytimantti, varsinkin kun luvassa on tekstin perusteella supermielenkiintoista asiaa, kuten mm. tyttöystävän tapaaminen.
 

Johnnie

Jäsen
Metallican James Hetfield pohtii, että vielä ei ole aika viralliseen elämänkertaan Metallican osalta, koska bändi on edelleen olemassa ja voi hyvin. Tämä supertähti taas julkaisee kirjan hyvissä ajoin. No mikäs siinä jos teinitytöt ostelee... Tuo opus on varmaan 10 vuoden päästä superarvokas keräilytimantti, varsinkin kun luvassa on tekstin perusteella supermielenkiintoista asiaa, kuten mm. tyttöystävän tapaaminen.

"Uudessa fanikirjassa kerrotaan Pete Parkkosen jännittävästä elämästä" Ja onhan se varma...
 
Onneksi piisamit tajusivat syödä Aake Kallialan laiturin, että saatiin uutinen aikaan. Tai no ehkä jos olisivat vetäneet huiviinsa Kallialan naapurin laiturin, niin kaipa siinäkin olisi jutun tynkää ollut.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Metallican James Hetfield pohtii, että vielä ei ole aika viralliseen elämänkertaan Metallican osalta, koska bändi on edelleen olemassa ja voi hyvin. Tämä supertähti taas julkaisee kirjan hyvissä ajoin. No mikäs siinä jos teinitytöt ostelee... Tuo opus on varmaan 10 vuoden päästä superarvokas keräilytimantti, varsinkin kun luvassa on tekstin perusteella supermielenkiintoista asiaa, kuten mm. tyttöystävän tapaaminen.

Kai tässä uudessa on samat asiat kuin siinä mitä tuli kirjakaupan hyllyjen välissä salaa vilkaistua. Kyllä, olen selannut kirjaa Pete Parkkosesta! Siinä ajassa se olikin jo suurilta osin luettu ja hinta oli jotain 22€, eipä tullut maksettua edes Sinuhe Egyptiläisestä kuin 19.90€. Hinta on laadun tae.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907019864751_uu.shtml

Kunpa nykyisten ammattiliittojen johtajilla olisi enemmän selkärankaa! Lakolla uhataan nykyisin erittäin usein mutta todellisiin työtaisteluihin eivät rahkeet tunnu riittävän. En ole mitenkään lakkoilun kannalla mutta turhan lepsuja ovat nykyajan liitot! Vai olisiko niin että "millainen liitto sellainen johtaja"!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kolumbiassa saa olla tarkka mitä sitä suustaan päästää, jos on futisjengin fani.
Jalkapalloilija ampui fanin. Onhan nyt aina tiedossa ollut, että tuolla etelä-Amerikassa futis on vähän vakavampaa kuin meillä Suomessa, mutta enpä nyt ennen ole kuullut homman menevän näin päin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ei nyt ihan auennut. Mielestäsi törkeät liikenneturvallisuuden vaarantamiset eivät siis ole uutisoinnin arvoisia?

Eihän tässä siitä ollut kyse, onko teko törkeä vaan siitä onko sillä uutisarvoa. Minun mielestäni ei.
 

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
"Jättilupaus Niklas Ajo ajoi taas voittoon"

Lieköhän kalusto ihan samalla tasolla mitä muilla joiden isät ei oletettavasti vedä omaa piikkitallia MM-sarjassa? Toisaalta hienoa jos junnarista on Kallion seuraksi MM-sarjaan.
 

Johnnie

Jäsen
Eiköhän nuo törkeät liikenneturvallisuuden vaarantamiset ylitä sen uutiskynnyksen.

Kummalla uutisella meinaat olevan enemmän viihdearvoa? Ja eihän tämän ketjun otsikko tarkoita sitä, mitä sen ensimmäiseksi luulisi tarkoittavan:

Idea on se, että kirjoitatte tänne kuulemianne/lukemianne päivänpolttavia "hömppäuutisia" maailmalta (ja avaruudesta).

Mielestäni tuo uutinen on juuri tällainen, jos ottaa olosuhteet huomioon. (Ja itse uutisen lähettäjän tekstin aiheesta.

En nyt ihan parhaalla mahdollisella tavalla osannut selittää, mutta toivottavasti edes jollekin aukeni.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Itse olen kyllä Ohmin kanssa samoilla linjoilla, että ei tuota ylinopeusjuttua olisi tarvinnut tämän otsikon alle lisätä. Käsittääkseni ketjun henkeen sopivat paremmin tabloidilehtien yms. "bb-rustiina lähtee presidenttikisaan!!!!!!!!!!" -hömppäjutut, joiden uutisarvo lähentelee nollaa tai negatiivisia lukuja.
 

Johnnie

Jäsen
Siis mielestäsi uutinen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta on hömppäuutinen?

Joo minun moka, sori. Luulin että pidit liikenneturvallisuuden vaarantamisen, ja tuon pyssysankarijalkapalloilija (komea yhdyssana) ns. tasavertaisina uutisina, mutta tuohan liittyi tuohon toiseen viestiin. Kiitos ja anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös