Päivän ”uutinen”

• 915 758
  • 4 353

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kolumbiassa saa olla tarkka mitä sitä suustaan päästää, jos on futisjengin fani.
Jalkapalloilija ampui fanin. Onhan nyt aina tiedossa ollut, että tuolla etelä-Amerikassa futis on vähän vakavampaa kuin meillä Suomessa, mutta enpä nyt ennen ole kuullut homman menevän näin päin.

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Ei nyt ihan auennut. Mielestäsi törkeät liikenneturvallisuuden vaarantamiset eivät siis ole uutisoinnin arvoisia?

Eihän tässä siitä ollut kyse, onko teko törkeä vaan siitä onko sillä uutisarvoa. Minun mielestäni ei.

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
"Jättilupaus Niklas Ajo ajoi taas voittoon"

Lieköhän kalusto ihan samalla tasolla mitä muilla joiden isät ei oletettavasti vedä omaa piikkitallia MM-sarjassa? Toisaalta hienoa jos junnarista on Kallion seuraksi MM-sarjaan.

Johnnie

Jäsen
Eiköhän nuo törkeät liikenneturvallisuuden vaarantamiset ylitä sen uutiskynnyksen.

Kummalla uutisella meinaat olevan enemmän viihdearvoa? Ja eihän tämän ketjun otsikko tarkoita sitä, mitä sen ensimmäiseksi luulisi tarkoittavan:

Idea on se, että kirjoitatte tänne kuulemianne/lukemianne päivänpolttavia "hömppäuutisia" maailmalta (ja avaruudesta).

Mielestäni tuo uutinen on juuri tällainen, jos ottaa olosuhteet huomioon. (Ja itse uutisen lähettäjän tekstin aiheesta.

En nyt ihan parhaalla mahdollisella tavalla osannut selittää, mutta toivottavasti edes jollekin aukeni.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Itse olen kyllä Ohmin kanssa samoilla linjoilla, että ei tuota ylinopeusjuttua olisi tarvinnut tämän otsikon alle lisätä. Käsittääkseni ketjun henkeen sopivat paremmin tabloidilehtien yms. "bb-rustiina lähtee presidenttikisaan!!!!!!!!!!" -hömppäjutut, joiden uutisarvo lähentelee nollaa tai negatiivisia lukuja.

Johnnie

Jäsen
Siis mielestäsi uutinen törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta on hömppäuutinen?

Joo minun moka, sori. Luulin että pidit liikenneturvallisuuden vaarantamisen, ja tuon pyssysankarijalkapalloilija (komea yhdyssana) ns. tasavertaisina uutisina, mutta tuohan liittyi tuohon toiseen viestiin. Kiitos ja anteeksi.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Poliisi pidätti Batmanin ja Teräsmiehen. Enpä olisi uskonut, että poliisi pidättäisi kyseiset henkilöt, sillä ainakin elokuvissa Batmanista on ollut paljon apua virkavallalle. Varmaan oli silminnäkijöillä hauskaa.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pakkohan tuo oli käydä etsimässä jostain. Löytyi ihan Youtubesta, että ei ole kovaa kamaa. Mutta silti aika likaista mielikuvitusta ruokkivaa.
http://www.youtube.com/watch?v=8jxTCXvjle4

No niin, kiitokset etsijälle, kaikkea sitä näkee. Eipä sitä tuon enempää välttämättä tahdo nähdäkään. Voisi olla oiva konsti jos tahtoo salakuljettaa pullon alkoholijuomia niiltä kielletylle alueelle muualla kuin mahassaan. Vosulle hame päälle, pullo kaulaa myöten revaan ja seikkailu voi alkaa.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi eivät sitten alkaneet tökkiä sillä puukolla. Hienoa Iltalehdeltä kuitenkin uutisoida tapahtuneesta, nirhaumia ja kaikkea.

Minä olen aina ollut sitä mieltä että hiihto on pahasta ja siitä ei seuraa mitään hyvää. Tässä se taas nähdään.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
^Tämä tärkeä BB4-Nikoon liittyvä uutinen jäi sinulta huomaamatta.

Hiukan toista kuukautta, niin uudet BB -kasvot korvaavat heidät uutistuotannossa. En usko, että Nikolta ja Hennalta löytyy kykyjä vetää pari pykälää isompi vaihde päälle, mikä tarvitaan julkisuudessa pysymiseen. Uskon. että julkkutyrkkyjä on talossa tänä syksynä tuplamäärä viime vuoteen verrattuna.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy