Päivän ”uutinen”

  • 911 806
  • 4 363

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Haluisitsä pesää vai munaa

scholl kirjoitti:
Tulee vähän myöhässä tämä juttu, mutta vkonloppuna oli lööpeissä se, että Jenni Dahlman oli 24 vuotissynttäreillään Teatterin vipsterissä stripannut peräti rintaliivisilleen ja Susanna Penttilä oli vetänyt housunsa alas paljastaessaan stringinsä.
Tähän ei voi todeta kun että 24senakin voi vielä olla ihkudaa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Jos näet jotain niin ei sitä saakeli pidä lehtimiehille kertoa.
Ihme vässykkä toi Donald kun kaikille piti laulaa tämäkin, ja itse vaan katseli :)

Mitä toi nyt muutenkaan oli? Yleisen puolen juttuja. Kinkysalongissa sentään 'sattui ja tapahtui'.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Päivän Iltasanomat kertoo pääuutisenaan, että pääministerin ja presidenttiehdokkaan Matti Vanhasen ex(?)-vaimo Merja Vanhanen laihdutti 20 kiloa. Tässäkö on ratkaiseva käänne presidenttipelissä? Miten tähän vastaavat Tarja ja Sauli?
 

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Varmaankin lopettamalla tupakanpolton!!! :) Niin siis puhuin vain Saulista. Kun ensin luin "Tanja ja Sauli" mutta niinjoo, nehän erosivat... :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm

Lankapuhelimet ovat TKK:n professori Hannu Karin mukaan historiaa jo viiden vuoden päästä ja Skype ja vastaavat internet-puhelimet ovat vallanneet niiden paikan.

Niin, eipä siinä mitään, mutta kun... samainen professori kertoi tässä taannoin jo useaan otteeseen, että Internet luhistuu jo vuonna 2006.

Eli ilmeisesti viiden vuoden päästä ei soitella enää kuin kännyköillä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Iltalehden lööppien mukaan Kankkusella kuluu liikaa viinaa...
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Laitetaas päivän uutinen myös täältä Saksasta paikallisen syväkurkkulehden pikku-uutisia palstalta.

Anna Kournikova kertoo suomennettuna seuraavaa: "Seuraava tuote, jolle aion antaa nimeni (lanseerata tjsp) tulevat olemaan mini-kondomit. Minulla on suuria vaikeuksia löytää niitä yhtään mistään. Ja tiedän kuinka tuskallista näiden mini-kondomien etsintä ja ostaminen on miehille".

Juttu on otsikoitu osuvasti: Enrique tarvitsee/käyttää mini-kondomeja!
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Sistis kirjoitti:
Iltalehden lööppien mukaan Kankkusella kuluu liikaa viinaa...
Johan sen nyt voi jo sukunimestäkin päätellä... Onneksi äijä ei ole ainakaan vielä sentään lähtenyt ajamaan rallia, sillä jos on kankkusessa niin ajotaidot kyllä tiedetään.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10-vuotias hoitoon alkoholismin takia

Ja tämäkin tapahtui luonnollisesti briteissä. Se siitä tulee kun pitää valmistaa kaiken maailman limuviinoja ja muita. Eihän niille voi olla muuta kohderyhmää kuin lapset ja teinit.

Samassa iltapulussa kerrotaan kuinka 17-vuotias Aki saa jo maistella viiniä kotona. Vähän veikkaan, että tuokin kaveri ottanut muutaman kerran enemmän kuin lasillisen viiniä.

http://www.iltalehti.fi/2005/11/19/200511183748894_uu.shtml
http://www.iltalehti.fi/2005/11/19/200511193747145_uu.shtml
 

scholl

Jäsen
vision kirjoitti:
Ja tämäkin tapahtui luonnollisesti briteissä. Se siitä tulee kun pitää valmistaa kaiken maailman limuviinoja ja muita. Eihän niille voi olla muuta kohderyhmää kuin lapset ja teinit.
Hieno holhousasenne. Vika luonnollisesti sysätään jonkun muun syyksi. Itse toki lähtisin purkamaan tuota ongelmaa ihan eri lähtökohdasta.

Eli vanhemmat:
Se siitä tulee, kun pitää valmistaa virheellisiä lapsia.
tai:
Se siitä tulee, kun pitää kouluttaa/kasvattaa lapset väärin.

Itse olen jo reilusti yli 30 ja limut maistuvat paljon enemmän kuin ennen. Ja jos limuviinoilla tarkoitetaan esim. Bacardi Breezereitä, Campari MIXXejä, Smirnoff Icea, Twistediä, Havana Club Locoja tai vastaavia juomia niin nekin maistuvat vasta näin varttuneemmalla iällä ja hyvältä maistuvatkin aina silloin tällöin fiiliksen mukaan.

EDIT: Viinanhinta alas ja väärinkäyttäjät farmariautolla kaatopaikalle.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Pahoinpitelyn uhri molarina

Tiedän kyllä, että tämä on vakava asia ja tälle ei saisi nauraa, mutta tämä liittyy vähän jääkiekkoonkin, ja minua tämä ainakin nauratti. Eli eilisessä Kymen Sanomissa kerrotaan, että kaksi kotkalaismiestä kiristi uhriltaan lääkkeitä pahoinpitelemällä tätä. No, uhrille oli tietysti tehty ne kaikki luonnolliset "pahoinpitelytavat", eli häntä oltiin hakattu ja potkittu ja häntä oltiin heitetty ja viillelty heittoveitsellä jne. Mutta se, mikä tästä asiasta tekee hauskan, on tämä osuus uutisesta ja varsinkin lihavoitu osuus: Uhrilta leikattiin myös hiukset, kaadettiin kastiketta päähän, poltettiin savukkeella käsivartta ja pakotettiin seisomaan maalivahtina, kun vanhempi miehistä veti jääkiekkomailalla ja lätkällä lämäreitä tämän ylävartaloon. Ja se mikä kruunaa tämän jutun, on se että syytetyt väittivät uhrin suostuneen itse hiustenleikkuuseen ja "veskariksi"!!

En teistä tiedä, mutta minä ainakin nauroin ihan kippurassa, kun luin tämän. Tätä tapausta voi kyllä huoletta kutsua päivän "uutiseksi".

Kaikenlaista porukkaa sitä täällä Kotkassakin pyörii...
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Matti Vanhanen kaataa naisia

Nainen pyörtyi saatuaan Vanhasen nimmarin

Presidenttiehdokas Matti Vanhasen vierailu Pohjois-Pohjanmaan Rantsilassa sai dramaattisen käänteen lauantaina, kun naishenkilö pyörtyi saatuaan pääministeriltä nimikirjoituksen.

Nainen pyörtyi pian sen jälkeen, kun hän oli pyytänyt Vanhaselta nimikirjoituksen suoraan käsivarteensa.

- Kuulin, että eräs nainen, joka oli uskaltanut tulla hakemaan nimikirjoitukseni suoraan käsivarteensa, oli saanut pian sen jälkeen kohtauksen ja kiidätetty paareilla pois, Vanhanen kertoo nettipäiväkirjassaan.

Matkalla mukana olleen Vanhasen vaalikampanjapäällikön Jari Flinckin mukaan varsinkin nuoret ja keski-ikäiset naiset haluavat usein pääministerin kuittauksen suoraan iholleen, vaikka erityisiä nimikirjoituskorttejakin on jaossa. Pyörtymisiä Vanhasen vaalikiertueella ei ole kuitenkaan aikaisemmin tapahtunut.

Iltasanomat 21.11.2005
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paavo Lipponen on vienyt pikkulapsia väkivalta-elokuviin!

http://www.iltalehti.fi/2005/11/22/200511213757430_uu.shtml

Kyseessä on niinkin dramaattinen elokuva, kuin uusin Harry Potter. Olen syvästi huolissani tästä kehityksestä, kun maamme ex-pääministerikin syyllistyy moiseen holtittomuuteen. Poliitikkojenkaan lapsista ei tule enää kasvamaan tasapainoisia kansalaisia, vaan mielivaltaiset teot tullevat lisääntymään tulevaisuudessa jopa maamme yläluokan keskuudessa...
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Thoke kirjoitti:
Tiedän kyllä, että tämä on vakava asia ja tälle ei saisi nauraa, mutta tämä liittyy vähän jääkiekkoonkin, ja minua tämä ainakin nauratti. Eli eilisessä Kymen Sanomissa kerrotaan, että kaksi kotkalaismiestä kiristi uhriltaan lääkkeitä pahoinpitelemällä tätä. No, uhrille oli tietysti tehty ne kaikki luonnolliset "pahoinpitelytavat", eli häntä oltiin hakattu ja potkittu ja häntä oltiin heitetty ja viillelty heittoveitsellä jne. Mutta se, mikä tästä asiasta tekee hauskan, on tämä osuus uutisesta ja varsinkin lihavoitu osuus: Uhrilta leikattiin myös hiukset, kaadettiin kastiketta päähän, poltettiin savukkeella käsivartta ja pakotettiin seisomaan maalivahtina, kun vanhempi miehistä veti jääkiekkomailalla ja lätkällä lämäreitä tämän ylävartaloon. Ja se mikä kruunaa tämän jutun, on se että syytetyt väittivät uhrin suostuneen itse hiustenleikkuuseen ja "veskariksi"!!

En teistä tiedä, mutta minä ainakin nauroin ihan kippurassa, kun luin tämän. Tätä tapausta voi kyllä huoletta kutsua päivän "uutiseksi".

Kaikenlaista porukkaa sitä täällä Kotkassakin pyörii...

"Lahtisen pappa maaliin!"

Harvoin sitä on näin paljon nauruun purskahdettu kun tämän lukiessa...




Paavosedän tempaushan oli sensijaan kerrassaan aivan järkyttävä... Vei nappulat katsomaan VÄKIVALTAFILMIÄ
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jude kirjoitti:
Nainen pyörtyi saatuaan Vanhasen nimmarin

Matkalla mukana olleen Vanhasen vaalikampanjapäällikön Jari Flinckin mukaan varsinkin nuoret ja keski-ikäiset naiset haluavat usein pääministerin kuittauksen suoraan iholleen

Iltasanomat 21.11.2005
Kuittauksen iholleen? no joo, mikäpä siinä, eikö se tämä Matti ole nykyään jonkinsortin poikamies, että siinäpä "Kuittailee" ihan vapaasti minun puolestani.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ilta-Sanomissa Timo J. Anttila vuodattaa katkeria kyyneliä. MTV3:n ehdokastentin jälkeen oli sekä Iltalehden että Ilta-Sanomien verkkosivuilla äänestys, jossa lukijat saivat äänestää, kuka ehdokas heidän mielestään pärjäsi parhaiten. Timoa korpeaa syvästi se, että Matti Vanhasen presidenttiverkostolaisten sähköpostilistalle lähetettiin keskustan puoluetoimistosta kehotus äänestää. Ei tosin Mattia, vaan sitä ehdokasta, joka itse kunkin mielestä pärjäsi parhaiten. Näinhän ei olisi saanut tehdä! Timo leimaakin toiminnan likaiseksi peliksi ja vaalivilpiksi, mikä tietenkin on täysin kohtuullinen ja oikeassa mittakaavassa oleva tuomio noin räikeästä epäkohdasta. Timo myös päivittelee, miten hirmuista se on, että Vanhasen kampanjaan kuuluu mm. Matti-kahviloita ja sata vaali-Fordia.

En minä välttämättä ole oikea taho arvostelemaan, mutta ihan oikeasti Timo, vaikka väärä tulos kyselyssä jurppisikin, niin ei se siitä miksikään muutu vaikka itsesi vähän nolaisitkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös