Päivän ”uutinen”

  • 911 946
  • 4 363

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
IS tänään: Fryckman pahoinpideltiin vankilassa

viime vuoden joulukuussa

Eilisiä uutisia:

USA:n tekemän raportin mukaan Irakissa ei ollut ennen viimeisintä sotaa joukkotuhoaseita.

Pizzerioita käytetään rahanpesun välineinä. Jos lätyn saa alle viidellä eurolla on syytä epäillä vilppiä.

Yhy, vain niin
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Teräsmies kuollut

En kyllä usko uutiseen. Ei teräsmies voi kuolla!!1 Joku feikki varmaan...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Jussiloiden talo myynnissä Tampereella hintaan 680 000 euroa, ostajaehdokas kuulemma on joka maksaa lähelle pyydettyä hintaa.

Hieno homma, kuittaakohan tämän jälkeen Jutta miehensä verovelat?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Miksi Jutan pitäisi maksaa toisen ihmisen verovelat myytyään itse hankkimaansa omaisuutta.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Jussiloiden talo myynnissä Tampereella hintaan 680 000 euroa, ostajaehdokas kuulemma on joka maksaa lähelle pyydettyä hintaa.

Hieno homma, kuittaakohan tämän jälkeen Jutta miehensä verovelat?

Ei kuittaa. Jussiloiden kaikki omaisuus Jutan nimissä juuri velkojen vuoksi.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minä kun kuvittelin, että Jutta Jussila poliisina ymmärtäisi verotulojen merkityksen yleisen järjestyksen ylläpidossa.
Mihin maailma onkaan menossa?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti msg
Minä kun kuvittelin, että Jutta Jussila poliisina ymmärtäisi verotulojen merkityksen yleisen järjestyksen ylläpidossa.
Mihin maailma onkaan menossa?

Eräässä toisessa viestiketjussahan meille jo opetettiin, että poliisit, nuo silkkaa ilkeyttään ylinopeuksista sakottavat yhteiskunnan loiset, ovat punikkeja. Ettei olisi tämä rouva Jussilakin vain rahalle perso mukakommunisti, joka poliisikoulun testeissä vain näytteli punikkia viran saadakseen? Kovin on sekainen 2000-luvun Suomi ja sen rakenne.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Nikke
Poliisin palkallako Jutta on 680 000 euron arvoisen talon hankkinut?
Todennäköisesti. Tämän jälkeen en tosin halua kuulla yhtään puheenvuoroa, miten "poliisin palkalla ei voi elättää perhettään" ja muuta punikkischaissea.

Jos Jutan palkalla on ostettu ökytalo, ökyvene ynnä muuta ökytavaraa, niin on se ihme jos poliisin palkalla ei kykene tavispollari perhettään elättämään. Vaikkei saisikaan Seiskan sponssaamia matkoja Gran Canarialle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
IL: Korkeasaari tappoi karhut

Punapersepaviaanit saavat elää, karhut heittävät henkensä niiden edestä. Ehei vaan

karhut tapettiin kolme vuotta sitten
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Eikös Jutta ole sen Jussiloiden ternimaitokapselifirman Tj ja siitä hommasta saaduilla tulloilla on asunto hankittu?

Petterihän oli vain "puuhamies" pariskunnan yhteisessä yrityksessä ja kaikki tulot kuittasi Jutta.

-ipa rules
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt perkele, kertokaapa joku lyhyesti keitä nämä Jussilat ovat ja mistä he mahdollisesti ovat tunnettuja ? Mun on ihan pakko tunnustaa, etten moisista otuksista ole koskaan kuullut sanaakaan.
 

JanJ

Jäsen
Uutisista olen saanut sen käsityksen, että kyseessä on edesmennyt verkostomarkkinointihuijari, joka on jättänyt maksamatta useita satoja tuhansia euroja veroja. Vaimona hänellä on saman alan kauppiaana lisäeuroja hakenut poliisi (nykyinen ex-poliisi) jonka nimiin kaikki omaisuus ja firmat on siirretty.

Ja nämäkö ovat kansan sankareita? Ainakin lööppimäärästä päätellen. Matti sentään teki oikeasti jotain merkittävää. Merkittävin Jussilan parin saavutus on markoissa mitattuna miljoonien verovelat.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Nyt perkele, kertokaapa joku lyhyesti keitä nämä Jussilat ovat ja mistä he mahdollisesti ovat tunnettuja ? Mun on ihan pakko tunnustaa, etten moisista otuksista ole koskaan kuullut sanaakaan.

Taitaapa olla niin, että ilveksen ja tapparan miehet tietävät ne asiat paremmin, koska tuskin jussilat mitään isoja julkkiksia morolandian ulkopuolella ovat. Petteri oli entinen bodari, joka ryhtyi markkinoimaan rytsölän kanssa terninmaitomoskaa. Jutta taas joku entinen poliisi ja jonkun tv-visailun kai joskus ammoisina aikoina voittanut. Julkisuudessa esiintyneet kai verkostomarkkinoinnin puolesta puhujina eli myyneet myllylän kanssa jotain kyseenalaisia pillereitä, joiden teho Päivärinta-ohjelmassa ilmeisesti kiistettiin. Joku kuukausi pari sitten Jussila sitten teki hessu reijoset ja poistui muille maille.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänk juu scholl, mulla ei tosiaan ollut aavistustakaan mikä pariskunta tämä Jussilat on. Vaan hyvinhän ne ovat sitten asiat koto-Suomessa jos tällaiset asiat puhuttavat. Verot on kuitenkin jokaisen kunniallisen ihmisen maksettava, joten ex-bodari vaan jonnekin baarin ovelle seisomaan ja mätkyjä lyhentämään.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti bozik
joten ex-bodari vaan jonnekin baarin ovelle seisomaan ja mätkyjä lyhentämään.

Taitaa olla Mooseksen tai Pietarin baarin ovella tällä hetkellä..

K
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Verot on kuitenkin jokaisen kunniallisen ihmisen maksettava, joten ex-bodari vaan jonnekin baarin ovelle seisomaan ja mätkyjä lyhentämään.
Niin siis tämä ex-bodari upposi Näsijärveen loppukesästä ja verot jäi ikuisesti rästiin. Sen verran minä olen seurannut asian uutisointia.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Onkohan bozik nyt ihan tosissaan kommenttiensa kanssa?

Petteri Jussila tuskin menee ravintolan ovelle seisomaan, ellei sitten siihen hommaan palkata nykyään haamuja tai ruumiita? Jussila hukkui kesällä lähelle kotirantaansa, kun hyppäsi auttamaan veneen perässä vedettävästä renkaasta pudonnutta jäkikasvuaan.

Jussila siis teki aikanaan veropetoksen markkinoituaan GNLD (ainakin näin olen käsittänyt) saippuoita ja niiltä ajoilta hänelle jäi useiden satojen tuhansien eurojen veromätkyt maksamatta ja ne mätkyt katosivat taivaan tuuliin hänen kuoltuaan.

Ternimaitobisnes on ollut täysin Jutta Jussilan nimissä joten siihen ei verottaja pääse käsiksi.

Ja Juttahan on tuttu ensimmäisestä Suuresta Seikkailuista jota hän ei kuitenkaan voittanut.

Ja nää tiedothan tarjoaa Seiska tai Iltalehti, :-)

-ipa rules
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Kaiser Soze
Taitaa olla Mooseksen tai Pietarin baarin ovella tällä hetkellä..

K

Noissa ma en oo vielä käynytkään. Noh, Kaiser, onko tietoa, liekö hyvät menot, mites pesätouhut, onko hyvää lihaa liikkeella? Hyvin käynyttä varmasti ainakin...

Tämä viikonloppu on varattu erätouhuihin mutta lähdetään viikon päästä, tähmitähäh? Ma tarjoon ensimmäiset viskishotit ja puolikkaan keskioluen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei taida pilailla

Viestin lähetti ipa rules
Onkohan bozik nyt ihan tosissaan kommenttiensa kanssa?
bozikin asuinpaikka näyttää olevan profiilin mukaan Pariisi. Jos on on vältellyt Seiskaa ja Ilta-Puluja, niin Jussiloiden nimet tuskin kuulostavat kovinkaan tutuilta.

Kaikille suomalaisille tuulipuvuille varmasti on selvää ketkä ovat Jordan ja Peter Andre?
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti goldenawe
Ma tarjoon ensimmäiset viskishotit ja puolikkaan keskioluen.

Saattaa olla aikas pilaantunutta kompostia noissa baareissa tarjolla. En suosittele.

Juomatarjous kuulostaa muuten hyvältä, mutta jos kyseisten heebojen baareihin mennään, saattaa tiskiltä saada vain ternimaitoa ja porkkanamehua.

Eli siis OPM.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ipa rules
Onkohan bozik nyt ihan tosissaan kommenttiensa kanssa?
Kyllä mä tällä kertaa ihan tosissani olin. Olin kyllä Suomessa vielä elokuussa, mutta jotenkin en ollut koko hukkumistapausta edes huomannut ja muutoin Petteri Jussila ei sano mulle yhtään mitään. Elokuun lopun jälkeen en ole sitten yhtään suomalaista lehteä edes vilkaissut, netin urheilusivuja lukuun ottamatta.

Pitäisköhän sitä tilata Seiska tänne Pariisiin, niin pysyisi kärryillä asioista. Sitä en taida edes kehdata enää tunnustaakkaan, että ihan livenä en ole seiskaa koskaan nähnyt.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Ei taida pilailla

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Kaikille suomalaisille tuulipuvuille varmasti on selvää ketkä ovat Jordan ja Peter Andre?

Puhutko sä nyt Michael "Air" Jordanista vai siitä isotissisestä lyylistä joka tuntee myös Katie Price nimen? Vai onko olemassa vielä joku muu "tunnettu" Jordan?

Tää toinen hemmo sen sijaan on aivan tuntematon.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ei taida pilailla

Viestin lähetti flintstone
Tää toinen hemmo sen sijaan on aivan tuntematon.

Niinnoh. Se on mies, josta 'six-pack' -termin uusikäyttö alkoi. Laulajankyvyiltään Matti Nykäsen luokkaa, mutta julkisuusarvo varsinkin tämän 'double-pack' neidon kera on aiiiiivan mittaamaton.

Bozik tietääkseni on tutustunut kylläkin vasta Notre Damen kellonsoittajaan Pariisin yöelämän seurauksena. Tietysti kyttyrähän se on silläkin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös