Päivän ”uutinen”

  • 911 520
  • 4 363

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selailin vahingossa MTV3:n nettisivustoa ja päädyin "uutiseen" tai mikä lie juttu toi nyt on. Jutussa joku Heikki Nurmi kertoo kun hän on ollut 80-luvulla Keke Rosbergin kanssa samassa hississä. Tämä on valittu viikon parhaaksi jutuksi.

Siis mitä vittua, ketä voi mitenkään lainkaan kiinnostaa tuommoinen. Maailmassa on varmaan miljoona ihmistä jotka ovat nähneet Keken jossain, pitäisikö kaikkien kirjoittaa siitä maikkarin siuvuille?

Edit: Niin, unohdin mainita, että olen joskus -83 tavannut Keken ja vaihtanut muutaman sanan hänen kanssaan. En muista mitä sanottiin, muuten kirjoittaisin siitä kirjan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selailin vahingossa MTV3:n nettisivustoa ja päädyin "uutiseen" tai mikä lie juttu toi nyt on. Jutussa joku Heikki Nurmi kertoo kun hän on ollut 80-luvulla Keke Rosbergin kanssa samassa hississä. Tämä on valittu viikon parhaaksi jutuksi.
Pitäisiköhän itse lähettää se tieto, että olen ollut Matti Kyllösen kanssa samaan aikaan hississä ja vieläpä jutellut Matin kanssa! Tai enemmänkin Kyllönen jutteli meikäläiselle, mutta silti.

Kaikkia varmaan kiinnostaisi suuresti.
 

scholl

Jäsen
Kaikkia varmaan kiinnostaisi suuresti.

Erona tuossa on se, että tuo keskustelunne on sinulle häpeäksi, koska Keke on kuningas ja Kyllönen on spede. Kerran kun vittuunnuin siihen, että Maikkarin formulalähetys oli täyttä kuraa niin lähetin Creavideoon faksin, jossa annoin vähän parannusehdotuksia ja laitoin esimerkkejä miten tietyt asiat hoidetaan paremmin esim. RTL:llä. Siitä on nyt joku 15 vuotta aikaa. Kyllönen lähetti takaisin faksin, jossa luki "me emme ole RTL". Pyrkivät tekemään tahalleen huonoa ohjelmaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Itse asiassa eilinen uutinen, mutta... jotenkin tuntuu, että ainakin eri lehtien verkkojulkaisuista uutista poistetaan kovaa tahtia.

MTV3: Mies hyppäsi mereen Viking Linen kannelta
22.05.2010 22:22

"Mies on hypännyt mereen Viking Linen Isabella-alukselta. Laiva oli illalla saapumassa Turkuun, kun vuonna 1973 syntynyt mies ilmeisesti tahallaan tiputtautui kannelta 12 metriä mereen.

Pelastuslaitoksen mukaan ohi ajaneen moottoriveneen matkustajat poimivat miehen merestä. Mies sai kyydin rantaan, jossa hän palasi risteilyseurueensa luokse.

Poliisi tutkii tapausta. Mies voi saada tempauksestaan isot sakot.
"

Aikaisemmissa uutisissa (mm. Turun Sanomien paperiversiossa) on mainittu kyseessä olleen "julkkiksen". Pitipä sitten soittaa wanhalle koulukaverilleni - nykyiselle vanhemmalle konstaapelille Turun poliisista ja kysäistä, että onko ketään julkkiksia ollut putkan pahnoilla lähiaikoina. Nimiä ei tietenkään mainittu, mutta tällä radiotoimittajalla ja julkkishyppääjällä on tuomioita esim. pedofiliasta.

Wikipedia: Timo Salonen (toimittaja)
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho

dimmu

Jäsen
Eiköhän tämä kuulu tänne. Helsinkiläisravintola syrji vammaista

Mitäs outoa tuossa on, jos kaveri ensin kompuroi ovella ja portsari päättää olla päästämättä sisään. Äijällä nyt sattui olemaan jokin vamma, mutta montakohan kertaa "uransa" aikana portsarit kuulee selitykseksi "emmä oo kännissä, mä vaan kompastuin." Lopussa vielä äitin kommentti mitä portsari oli sanonut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Eiköhän tämä kuulu tänne. Helsinkiläisravintola syrji vammaista

Mitäs outoa tuossa on, jos kaveri ensin kompuroi ovella ja portsari päättää olla päästämättä sisään. Äijällä nyt sattui olemaan jokin vamma, mutta montakohan kertaa "uransa" aikana portsarit kuulee selitykseksi "emmä oo kännissä, mä vaan kompastuin." Lopussa vielä äitin kommentti mitä portsari oli sanonut.

Heh, eikun tuon jälkeen sitten yrittämään uudella tavalla: "en mää oo kännissä, mä oon vammanen".
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jaa. MTV3 taas vaihteeksi mainostaa omia ohjelmiaan.

Näin Kaija Koo laihtui

Jutussa kerrotaan, että Elixir auttoi Kaijan laihduttamaan noin huikeasti. Itse katsoin Elixirin silloin, kun tuo oli siinä. Se pudotus oli muistaakseni niinkin huikeat, kuin 2kg puolessa vuodessa.

Niin, ja onhan siinä ennen-jälkeen kuvakin ihan todistusaineistona, valitettavasti niissä vain ei ole mitään eroa toisiinsa.
 

Timppa73

Jäsen
Vihdoin sain tarvitsemani tiedon. Tuon takia heräsin tänä aamuna, että saan lukea tuon uutisen!

Jone Nikula leikkautti viimeksi hiuksensa 4 vuotta sitten (Iltalehti)

Eiköhän sen kaikki nää ihan omilla silmilläänkin, että parturissa ei ole ihan hetkeen käyty.
Samasta oli itselläkin tarkoitus postata. Tarpeellinen tieto, seuraavaksi iltasanomat nokittaa varmaan Kekäläisen tai Suomisen Tapsan käyneen viimeksi leikkauttamassa hiuksensa viimeksi kymmeniä vuosia sitten. Oikeastaan kuuluisi itkeä vaiko nauraa ketjuun.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen välillä itsekin, miksi käyn silloin tällöin iltapäivälehtien sivulla, mutta tämä uutinen herättää vain kaksi kysymystä: "Kuka vittu on Kim Kardashian?" ja "Miksi vitussa jonkun ulkomaan elävän kalsariostoksista pitää uutisoida Suomen lehdissä?"

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2183501&pos=hl-vi-1
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ihmettelen välillä itsekin, miksi käyn silloin tällöin iltapäivälehtien sivulla, mutta tämä uutinen herättää vain kaksi kysymystä: "Kuka vittu on Kim Kardashian?" ja "Miksi vitussa jonkun ulkomaan elävän kalsariostoksista pitää uutisoida Suomen lehdissä?"

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2183501&pos=hl-vi-1

Kai sen takia että tällä ihqdaaidiootti horolla on isompi perse kuin paris hiltonilla. Muuten tuo on sitä samaa "Isin rahoilla on kiva elää ja huorata pitkin katuja" kaartia. Jostain syystä onnistuivat nousemaan julkisuuteen=hässäkkä paljaaksi ja jakoon meininkillä. tulihan sillä mainetta sen lisäksi että olivat kuuluisia olemaan kuuluisia.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Otsikko sai hetkeksi hämilleen.

Niin minutkin sillä otaksuin, että vankilassa ei ole kiellettyä polttaa tupakkaa. Tosin jos haluamalla haluaa tunkea tupakkavälineitä rektumiin niin oma asia.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onhan se mukava. Veli pääsee eläkkeelle yhtä aikaa, kun itse pääset eskariin.

Parinkymmenen vuoden päästä kaverit kysyy, että "pyydä veljes mukaan baariin." "No se kuoli vanhuuteen 10 vuotta sitten."

Vieläköhän pappa aikoo jatkaa lastentekoa... Ehkä siinä ois vielä tilaus yhdelle 10 vuoden päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös