Päävalmentaja Petri Karjalainen

• 54 107
  • 329

Luotatko Petri Karjalaiseen päävalmentajana näin ennen kauden alkua?

• Kyllä

Ääniä: 46 36,2%
  • En osaa sanoa

Ääniä: 18 14,2%
  • En

Ääniä: 25 19,7%
  • Elä hättäele!

Ääniä: 38 29,9%

• Äänestäjiä
    127

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sanotaan ensin että ei todellakaan ole minulla mitään varmaa tietoa ensi kauden valmentajasta, mutta sen mitä olen Anssin puheita kuunnellut viimeisen 2 vuoden aikana, niin on todella iso yllätys jos KalPaa valmentaa ensi kaudella joku muu kuin Karjalainen tai Tervonen. Toki jos molemmat haluaa itse lähteä muualle, niin sitten tietysti valmentaja on joku muu, muuten tuskin on.
Näinpä, lisäksi tänään julkaistussa Kilpicastin jaksossa kuulosti kyllä vahvasti siltä, että nauttii täällä valmentamisesta ja ei halua pitää kiirettä urallaan. Ilmeisesti myös perhe on viihtynyt hyvin, joten iso yllätys olisi, jos lähtisi.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näinpä, lisäksi tänään julkaistussa Kilpicastin jaksossa kuulosti kyllä vahvasti siltä, että nauttii täällä valmentamisesta ja ei halua pitää kiirettä urallaan. Ilmeisesti myös perhe on viihtynyt hyvin, joten iso yllätys olisi, jos lähtisi.
En ole itse jaksoa vielä kuunnellut, mutta mitäpä muutakaan voi julkisesti näin kesken kauden sanoa. Vähän karua olisi alkaa kertomaan, että eipä oikein nappaa KalPassa valmentaminen ja perhekin jo kotosalla lähinnä pakkailee tavaroita. Aika pitkälti nämä tuppaa menemään ihan puhtaan jargoni oppaan mukaan oli totuus mikä hyvänsä. Enkä siis väitä sitä, etteikö Karjalainen nauttisi KalPassa valmentamisesta tai perhe ei viihtyisi Kuopiossa, mutta itse en ainakaan tällaisista "korulauseista" vielä kovin suuria johtopäätöksiä lähtisi tekemään.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Asiasta sen enempää tietämättä ihan loogisesti pääteltynä. Mikäli Karjalaisella olisi jatkot sovittuna KalPaan miksi hän tai mitä suuremmin KalPa ei asiaa toisi suoraan julki ja lopettaisi täten tämän tyhjän kohun joka väistämättä vaikuttaa myös peliesityksiin halusi tai ei.

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Asiasta sen enempää tietämättä ihan loogisesti pääteltynä. Mikäli Karjalaisella olisi jatkot sovittuna KalPaan miksi hän tai mitä suuremmin KalPa ei asiaa toisi suoraan julki ja lopettaisi täten tämän tyhjän kohun joka väistämättä vaikuttaa myös peliesityksiin halusi tai ei.
Se on varmastikin juuri näin. Tähän kun vielä lisätään Laineen optioselittelyt (lue: optiosekoilut) julkisuuteen, niin kyllähän tuo valitettavasti haiskahtaa siltä, että Karjalainen on lähdössä.

No, ainahan sitä kannattajana toivoo loppuun asti parasta.

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Se on varmastikin juuri näin. Tähän kun vielä lisätään Laineen optioselittelyt (lue: optiosekoilut) julkisuuteen, niin kyllähän tuo valitettavasti haiskahtaa siltä, että Karjalainen on lähdössä.

No, ainahan sitä kannattajana toivoo loppuun asti parasta.
Mutta eihän nämä olleet mitään selittelyjä. Oli vain käynyt tekninen virhe, niin kuin GÖrtzinkin kohdalla.

: )

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy