Paskinta jaksoa JYP historiassa joutuu valmentamaan. Ei mene kaikki hänen piikkiinsä.Kyllähän tämä alkaa olla jo Jyp historian paskin valmentaja.
Tällä tappioputkella ei ole MITÄÄN tekemistä Heiskasen kanssa. Menkää kivittämään se vitun Hämäläinen joka vetelee tuolla naruista. Hämäläisellä ei oo tällä hetkellä mitään valtaa tuolla.Kyllä minuakin ihan suoraan sanottuna käy sääliksi tuo Heiskanen.
Kyllä tämän sopan on keittänyt ihan jotkut muut herrat kuin Heiskanen.
No ei ihan tekemätön, nyt vetää kyllä kaikki vetää vihkoon niin huolella että ei tätä ole ikinään nähty.Ei ole itku kaukana Pönöllä tuolla vaihtopenkin takana. Tämä ei ole edes läppä. Sympatiaa on kyllä Pönöä kohtaan edelleen. Täysin tekemätön paikka tuo ympärillä oleva kokonaisuus huomioon ottaen.
Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?
Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?
Näin, sääliksi käy että samalla oma valmennusura saattaa kokea Petteri Sihvosmaisen kohtalon.Paskinta jaksoa JYP historiassa joutuu valmentamaan. Ei mene kaikki hänen piikkiinsä.
Näin, sääliksi käy että samalla oma valmennusura saattaa kokea Petteri Sihvosmaisen kohtalon.
Tämä läppä alkaa olla jo todella kulunut. Voitais keksiä uusia.Mutta pääasia on että pidetään hauskaa.
Tämä tosin tulee seuran puolelta, eipä silti mikäli päävalmentajaon myös teot pitäisi olla sitä luokkaa. Samaa sinänsä kuin Viitanen keississä, tuntuu olevan vain kumileimasin.Mulla oli sympatiat Heiskasen puolella, mutta ei enää, kun ei ole kaverilla munaa tehdä omia päätöksiä vaan Hämäläinen päättää käytännössä kaiken.
Penalla oli siinä vaiheessa muutama MM- ja olympiamitali enemmän kuin Seppäsellä nyt.Olisiko tästä Seppäsestä itse valmentamaan? Tai tästä Veikko Viitasesta? Eikös Sir Pentti laittanut itse jonain urheilupomona aikanaan Aravirran kilometritehtaalle ja mennyt itse koutsaamaan?
Lähtee seuran puolelta, mutta ei Pönön tarvitse sitä hyväksyä. Jos Pönö jatkaa tällä linjalla, niin todellakin pilaa uransa valmentajana. Nyt täytyisi lyödä nyrkkiä pöytään ja näyttää kuka määrää.Tämä tosin tulee seuran puolelta, eipä silti mikäli päävalmentajaon myös teot pitäisi olla sitä luokkaa. Samaa sinänsä kuin Viitanen keississä, tuntuu olevan vain kumileimasin.
Tämä läppä alkaa olla jo todella kulunut. Voitais keksiä uusia.
Tämä läppä alkaa olla jo todella kulunut. Voitais keksiä uusia.
Seppänen.Lähtee seuran puolelta, mutta ei Pönön tarvitse sitä hyväksyä. Jos Pönö jatkaa tällä linjalla, niin todellakin pilaa uransa valmentajana. Nyt täytyisi lyödä nyrkkiä pöytään ja näyttää kuka määrää.
Jep. En tiedä onko JYP koko historiansa aikana ollut koskaan näin heikossa henkisessä tilassa. Joukkue on äärimmäisen alistunut ja itseluottamusta ei ole nimeksikään. Selkäranka katkeaa ensimmäiseen takaiskumaaliin välittömästi.Tosiasiassa ihan ok peliä taas pelattiin alussa. Toisessa erässä oli ihan kivasti paikkojakin. Mutta kyllä tuosta paistaa se että joukkue ei edelleenkään ole henkisesti siinä tilassa että voitaisiin oikeasti kamppailla voitoista.
Mitä Seppäsestä?Seppänen.
Mulla oli sympatiat Heiskasen puolella, mutta ei enää, kun ei ole kaverilla munaa tehdä omia päätöksiä vaan Hämäläinen päättää käytännössä kaiken.
Seppänen sanoi, että he uskovat saavansa paremman tuloksen valmentajan vaihdoksella jo tällä kaudella. No, nyt näyttää siltä, että näin ei tapahtunut.
En oo ihan samalla tavalla nähnyt varsinkaan viimeistä kolmea peliä, että selkäranka olisi katkennut heti vastustajan maalista. Tänäänkin ilmeisen hyvät kaks erää ja kolmannessa sitten päätettiin jäähyillä huolella. Tuo alivoima on kyllä ollut lähes koko kauden ajan todella suuri vitsi.Jep. En tiedä onko JYP koko historiansa aikana ollut koskaan näin heikossa henkisessä tilassa. Joukkue on äärimmäisen alistunut ja itseluottamusta ei ole nimeksikään. Selkäranka katkeaa ensimmäiseen takaiskumaaliin välittömästi.