Töitä on tehtävä no niin on, ei se palkka muuten tule ja ruokaa saa pöytään. ULOS kun ei ole mitään sanottavaa ja annettavaa joukkueelle.No Heiskanen vain oli sitä mieltä, että töitä on tehtävä. Ei sillä ollut peliin oikein mitään.
Töitä on tehtävä no niin on, ei se palkka muuten tule ja ruokaa saa pöytään. ULOS kun ei ole mitään sanottavaa ja annettavaa joukkueelle.No Heiskanen vain oli sitä mieltä, että töitä on tehtävä. Ei sillä ollut peliin oikein mitään.
Pakkohan se on toki töitä tehdä jos meinaa palkan saada. Monessa paikassa riittää työpaikalle ilmestyminen.No Heiskanen vain oli sitä mieltä, että töitä on tehtävä. Ei sillä ollut peliin oikein mitään.
Peli on kehittynyt, mutta negatiivisesti.
Eli huonompaa tuo pelillisesti on kuin vihaamasi Rautakorven lätkä, nämä kaverit kun ei osaa edes sitä pelitapaa valmentaa.
Eli huonompaa tuo pelillisesti on kuin vihaamasi Rautakorven lätkä, nämä kaverit kun ei osaa edes sitä pelitapaa valmentaa.
Katsoin puoli peliä tänään ja oli kyllä järkyttävää katsoa oman alueen puolustuspeliä. Jatkuvasti pelko perseessä, että milloin aukeaa avotonttia vastustajalle. Kyllä tää joukkue meni rikki kaikessa sekoilussa ja vaikeaa on ehjätä enää tälle kaudelle.Tuo paljon puhuttu PAPP, miten se voi olla noin surkeaa? Eikö nyt jo yhdessä olla vieläkään tajuttu, että tuolla passiivisella tavalla omissa soi ja useasti.
Minä en vihaa mitään, se on väärä termi. Jos peli on paskaa, se on paskaa, olipa valmentaja kuka tahansa. Minun näkemykseni kuitenkin on, että tämä vaihdettu peluuttaa samaa sontaa kuin aiempikin, eikä vaadi mitään ruudinkeksijää näkemään tätä. Minusta on turhaa haeskella mitään tekosyytä Rautakorvesta paskalle pelille, kun se oli tasan samaa paskaa kuin nytkin.
Ei kaikesta pelistä tarvitse pitää ja arvostan pelitapanäkemyksiäsi ja usein olen samaa mieltä havainnoistasi..Minusta on turhaa haeskella mitään tekosyytä Rautakorvesta paskalle pelille, kun se oli tasan samaa paskaa kuin nytkin.
Oli se Rautakorven parempaa.
Kuuluuko Rautakorven kiekkoon viivelähtö liukumalla, ei luistelemalla? Kuuluuko siihen liigan löysin puolustaminen? Tänäänkin siellä seurattiin katseella, kun kiekkoa lapioitiin maalinedustalla. No ei varmasti kuulu, tuo pelaaminen ei ole Rautakorpea nähnytkään, siinä ei ole mitään rautakorpelaista.Minä en vihaa mitään, se on väärä termi. Jos peli on paskaa, se on paskaa, olipa valmentaja kuka tahansa. Minun näkemykseni kuitenkin on, että tämä vaihdettu peluuttaa samaa sontaa kuin aiempikin, eikä vaadi mitään ruudinkeksijää näkemään tätä. Minusta on turhaa haeskella mitään tekosyytä Rautakorvesta paskalle pelille, kun se oli tasan samaa paskaa kuin nytkin.
Tätä voidaan katsoa siitäkin näkökulmasta, että kenellä henkilöllä on pysyvä motiivi kääntää huomio Rautakorpeen negatiivisessa valossa peittääkseen omaa rooliaan katastrofikaudessa.Ei kaikesta pelistä tarvitse pitää ja arvostan pelitapanäkemyksiäsi ja usein olen samaa mieltä havainnoistasi.
Tämä kommentti on vain puhdas vale ja epätosi, ja tuntuukin että sinulla on Rautakorven tiimi musta piste ja et osaa katsoa heidän työtään objektiivisesti, syytä tähän en osaa sanoa.
Nimenomaan! Seppäsen ego ei kestänyt sitä, että JYP pelasi tarpeeksi hyvin, alkoi olemaan uskottava ja orastavaa menestystäkin oli havaittavissa. Tämä oli Rautakorven ansiota, eikä Seppäsen suuren vision seurausta. Ilmeisesti se olisi ollut paha rasti, jos kunnian menestyksestä olisi saanut Rautakorpi. Siksi valmennus oli vaihdettava.Erona on se, että pelaajat pelasivat valmennukselle (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Ei varmaan tarvitse mainita sitä, että ne Rautakorven potkut olisi pitänyt toteuttaa kauden jälkeen. Sen vision toteuttaminen ei voinut olla kolmesta kuukaudesta kiinni. Seppäsen ego ja Hämäläisen käärmeöljy tämän kauden vei.
Ei ole ollut missään kohtiVaikka Hämäläinen on isoin ongelma, niin ei tuo joukkue kyllä ole Heiskasellakaan näpeissä.
Kuuluuko Rautakorven kiekkoon viivelähtö liukumalla, ei luistelemalla? Kuuluuko siihen liigan löysin puolustaminen? Tänäänkin siellä seurattiin katseella, kun kiekkoa lapioitiin maalinedustalla. No ei varmasti kuulu, tuo pelaaminen ei ole Rautakorpea nähnytkään, siinä ei ole mitään rautakorpelaista.
Se on KooKoolla helppoa kun niillä on piste per peli -tahdissa operoiva huipputaitava kiekollinen pakki, joka pelaa 30 minuuttia ja ratkoo voittoja. Olispa meilläkin joskus sellainen.Kerkesköhän toi KooKoon nippu harjoitella edes kertaakaan yhdessä? Oisko maksimissaan yhteiset aamujäät? Kolme kentällistä ukkoja, joista 11 tusinatäytettä. Jengi bussiin, nokka kohti Jyväskylää, matkalla tutustutaan kavereihin, pikkupalaverit ja voitto kotiin. Ei niillä ainakaan pelitapaetua ollut...
Ei varmaan, eikä niiden pelissä mitään ihmeellistä näkynytkään. Jokainen puoliammattilainenkin jääkiekkoilija osaa sen verran taktisia perusasioita, että pystyvät joukkueena pelaamaan kun valmentaja vain sanoo miten haluaa pelattavan. Ei tuolla tavalla tietysti liigassa menesty, mutta sillä voi voittaa joukkueen, jonka peliä valmennus lähinnä sekoittaa ja seuran johto syö kaiken motivaation.Kerkesköhän toi KooKoon nippu harjoitella edes kertaakaan yhdessä? Oisko maksimissaan yhteiset aamujäät? Kolme kentällistä ukkoja, joista 11 tusinatäytettä. Jengi bussiin, nokka kohti Jyväskylää, matkalla tutustutaan kavereihin, pikkupalaverit ja voitto kotiin. Ei niillä ainakaan pelitapaetua ollut...
Mielenkiintoista... Kun sulla loppui luotto, niin heti kohta tuli kenkää ;). Minä kuitenkin muistutaan, että olin antamassa anteeksi ja mahdollisuuksia pirun myöhään vielä tälle parivaljakolle, mutta marras, joulukuun taitteeseen katkesi luotto, että tuosta mitään tulee minulta.
KooKoolla se pakki ei taida kiukutella ja lähteä himaan kesken pelin?Se on KooKoolla helppoa kun niillä on piste per peli -tahdissa operoiva huipputaitava kiekollinen pakki, joka pelaa 30 minuuttia ja ratkoo voittoja. Olispa meilläkin joskus sellainen.
Eiku.