Nakataas tähän nyt muutama sitaatti jo eilen käsitellystä haastiksesta (joka siis taitaa olla tänään kokonaisuudessaan julkaistavasta Kurvi Ulvoo-jaksosta):
-----
- Jos ajattelen koko tätä jaksoa, meillä on ollut muutama peli, joihin olen ollut pettynyt. Muuten on sitten ollut paljon pelejä, joissa värkit eivät yksinkertaisesti ole riittäneet
- Hyökkäysalueella meidän ongelmamme konkretisoituivat. Meiltä puuttui sellainen voima, jolla olisimme pystyneet pitämään kiekkoa...Jos hyökkääjä ei pysty pitämään kahta sekuntia kiekkoa, silloin hyökkäysalueen pelaaminen vain jää vajaaksi
Kivi ei usko äkkimuutoksiin. Hän jakaa muutoksentekijät neljään eri lohkoon.
- On hallitus, toimitusjohtaja, urheilupomo ja päävalmentaja. Jokaisen pitää hoitaa oma roolinsa. Ässissä ykkösjuttu on nyt talous. Hallituksen ja toimitusjohtajan on tehtävä visiot ja keskityttävä siihen, että pelaajabudjetti nousee ylöspäin. Urheilupomon pelaajarekrytoinnit ovat kaikki kaikessa, miten ne onnistuvat, ja miten saamme sitä kautta virtaa tähän organisaatioon.
Sen jälkeen päästään Kiven mielestä päävalmentajan tehtävään ja vastuuseen.
- Päävalmentajan tehtävä on tehdä tulosta. Minä vastaan siitä sekä harjoittelusta niin, että pelaajat haluavat olla täällä
- Kun (Ilves-potkujen) jälkeen kastelin pari vuotta kukkia Viialassa, nyt minua ei tarvitse motivoida. En anna yhtään periksi arjen intohimosta. Haluan, että se iskee kaikkiin. Tyylini on tyly, ja jollekin tulee paha mieli, mutta sille ei voi mitään
-----
Ja sitten käsitellyt maininnat keskinkertaisuuksista ja mitä joukkueeseen haluaa, eli "liikkuvuutta ja kilpailullisuutta. Jos toisesta uupuu, sitten toisessa pitää olla vähän lisää"