Harmittavaa, että kausi tosin on jo ohi ilman MOI2013 uusintaa.
Saivartelua, mutta hopeakausi 2005-06 on originaali MOI.
2013 oli hienon ajanjakson huipentuma. Keksittiinkö me sille mitään nimeä?
Harmittavaa, että kausi tosin on jo ohi ilman MOI2013 uusintaa.
Niin, kai nuo nyt jo huomasivat ettei tuote ole aivan 100% kunnossa kun vitosen lipuillakaan ei saada kuin 3500 katsojaa halliin. On ne vaan fiksuja.Luultavasti ”pitkäjänteiset” viimein tajusivat, että tuota Seniilin tuotetta ei myydä yhtään kenellekään. Tai siis että sitä ei kukaan osta, vaikka saisi ilmaiseksi. Viivyttely vainkävi jo nyt seuran lompakolle kalliiksi ja maksoi päälle vielä jatkopelit.
Kivi saa luultavasti peliin kuitenkin ryhtiä ja aktiivisuutta, jota jotkut haluavat jopa tulla katsomaankin, vaikka hävittäisiin pääsääntöisesti edelleen.
Tämä todistaa sen, että Karri Kivi on hieno mies, ja todellinen Patasydän!"Oliko ainoastaan loppukauden kattava sopimus sinun vai seuran tahto?
– Kerttula sitä kysyi, ja sanoin, että minulle riittää ihan hyvin, että Ässät saa organisaationa katsoa rauhassa, miten jatkossa edetään, Kivi muotoilee vastauksensa.
– Minulla ei ole minkään näköisiä odotuksia sen suhteen. En tarvitse mitään plus-ykköstä heti. Katsokoon rauhassa, lähteekö homma luistamaan vai ei. Olen 15 vuotta ollut Ässissä ja saanut täältä kaiken. Organisaatio saa tehdä juuri niin kuin heistä tuntuu oikealta.
– Minulle maistuu ihan tämäkin, että mennään tässä viikko kerrallaan. Eivät valmentajat maailmasta lopu, ja kyllä Ässät valmentajan löytää. Minä keskityn tähän hommaan ja nautin siitä hemmetisti, Kivi vakuuttaa."
Toivottavasti me Ässäfanitkin saamme nauttia loppukaudesta.
Spekuloitu on, että Raato nappasi sen pestin.Eli siis onko Kivellä se soppari sinne Itävaltaan vai ei? Omien sanojensa mukaan voisi siis ensi kaudellakin valmentaa Porissa.
Mikäs Raato on suomen kielellä? Karri Kivi?Spekuloitu on, että Raato nappasi sen pestin.
Raimo SummanenMikäs Raato on suomen kielellä? Karri Kivi?
RautanyrkkiMikäs Raato on suomen kielellä? Karri Kivi?
Raimo Summanen
Rautanyrkki
IL: Raimo Summasen rähinätapaus päätökseen – välttyi syytteeltä, maksoi korvauksia
Jääkiekkovalmentajan Raimo Summasen pahoinpitelytapaus ei etene syyteharkinnassa eteenpäin, kertoo Iltalehti.www.mtvuutiset.fi
Mielenkiintosta miten tää peli käsitellään. Luultavasti siten, että peli tuli ja meni. Luultavasti Karrin kokemuksella ei o mikään ongelma.
Ude ja pullo (tai pari) punkkua voi tulla taas tarpeeseen....
Itsellä on Karrista sellainen kuva, että on parhaimmillaan altavastaajan ja/tai nuoren joukkueen valmentajana. Kieliihän siitä nuorten maailmanmestaruuskin. Uskon että nimenomaan siksi hän olisi oikea mies Ässien tulevien kausien valmentajaksi, ja toivottavasti on jatkosoppari takataskussa.Itsellä on kyllä Karriin todella kova luotto, nopeassa ajassa saanut aikaan todella näkyvän muutoksen. Toivottavasti hänen kanssaan on tehty pitkä jatkosopimus.