Päävalmentaja Karri Kivi

  • 310 498
  • 1 608

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Luultavasti ”pitkäjänteiset” viimein tajusivat, että tuota Seniilin tuotetta ei myydä yhtään kenellekään. Tai siis että sitä ei kukaan osta, vaikka saisi ilmaiseksi. Viivyttely vainkävi jo nyt seuran lompakolle kalliiksi ja maksoi päälle vielä jatkopelit.

Kivi saa luultavasti peliin kuitenkin ryhtiä ja aktiivisuutta, jota jotkut haluavat jopa tulla katsomaankin, vaikka hävittäisiin pääsääntöisesti edelleen.
Niin, kai nuo nyt jo huomasivat ettei tuote ole aivan 100% kunnossa kun vitosen lipuillakaan ei saada kuin 3500 katsojaa halliin. On ne vaan fiksuja.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
"Oliko ainoastaan loppukauden kattava sopimus sinun vai seuran tahto?

– Kerttula sitä kysyi, ja sanoin, että minulle riittää ihan hyvin, että Ässät saa organisaationa katsoa rauhassa, miten jatkossa edetään, Kivi muotoilee vastauksensa.

– Minulla ei ole minkään näköisiä odotuksia sen suhteen. En tarvitse mitään plus-ykköstä heti. Katsokoon rauhassa, lähteekö homma luistamaan vai ei. Olen 15 vuotta ollut Ässissä ja saanut täältä kaiken. Organisaatio saa tehdä juuri niin kuin heistä tuntuu oikealta.

– Minulle maistuu ihan tämäkin, että mennään tässä viikko kerrallaan. Eivät valmentajat maailmasta lopu, ja kyllä Ässät valmentajan löytää. Minä keskityn tähän hommaan ja nautin siitä hemmetisti, Kivi vakuuttaa."

Toivottavasti me Ässäfanitkin saamme nauttia loppukaudesta.
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kuten Kirjallisuuden maisteri Sihvonen totesi, tämä ensi kauden ( ja myös samalla seuraavan) valmentaja on se iso kysymys. Siitä ei vaan saada selvyyttä. Hän työskentelee siis Kerttulan kanssa seuraavat kaksi kautta hyödyntäen juniorityötä ja nostaen Ässät pois pohjamudista, vihdoin.

Onko Kivi oikeasti kiinnostunut tällaisesta kuviosta? Vai ottaako nyt vähän valmennusarkea siirtyäkseen Keski- Euroopan lihapatojen ääreen?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Oliko ainoastaan loppukauden kattava sopimus sinun vai seuran tahto?

– Kerttula sitä kysyi, ja sanoin, että minulle riittää ihan hyvin, että Ässät saa organisaationa katsoa rauhassa, miten jatkossa edetään, Kivi muotoilee vastauksensa.

– Minulla ei ole minkään näköisiä odotuksia sen suhteen. En tarvitse mitään plus-ykköstä heti. Katsokoon rauhassa, lähteekö homma luistamaan vai ei. Olen 15 vuotta ollut Ässissä ja saanut täältä kaiken. Organisaatio saa tehdä juuri niin kuin heistä tuntuu oikealta.

– Minulle maistuu ihan tämäkin, että mennään tässä viikko kerrallaan. Eivät valmentajat maailmasta lopu, ja kyllä Ässät valmentajan löytää. Minä keskityn tähän hommaan ja nautin siitä hemmetisti, Kivi vakuuttaa."

Toivottavasti me Ässäfanitkin saamme nauttia loppukaudesta.
Tämä todistaa sen, että Karri Kivi on hieno mies, ja todellinen Patasydän!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Eli siis onko Kivellä se soppari sinne Itävaltaan vai ei? Omien sanojensa mukaan voisi siis ensi kaudellakin valmentaa Porissa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En olisi uskonut että tätäkin ikinä sanon, mutta nyt toivon kyllä Ässille onnistumista Kiven kanssa. Ei tuota rämpimistä ole ollut kivaa katsoa ja en voi ymmärtää miten Selin sai siellä jatkaa näin pitkään.

Kivi on loistava ja rehellinen persoona ja mielestäni sellaisia koutseja Liiga tarvitsee, vaikka nyt kyseessä onkin Ässien koutsi.

Joten tsemppiä loppukauteen ja aloittakaa vaikka voitolla porkkanapöksyistä. Ässien voitolle panostettu.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mielenkiintosta miten tää peli käsitellään. Luultavasti siten, että peli tuli ja meni. Luultavasti Karrin kokemuksella ei o mikään ongelma.

Mutta toki, kun ensi keskiviikkona TPS saapuu Isomäkeen, tarttee olla napsu tuosta ahdingosta veks. Kai se tuu muutoin kuin perusasioita työstämällä ja tähdentämällä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mielenkiintosta miten tää peli käsitellään. Luultavasti siten, että peli tuli ja meni. Luultavasti Karrin kokemuksella ei o mikään ongelma.

Vaikka penkin takana olisi ollut Mike Keenan niin ei Kärjet ja kumppanit hetkessä muutu yhtään nopeammiksi. Tappara teki tänään 4 ylivoimamaalia, liikaa jäähyiltiin ja itse ei saatu tehtyä edes sitä yhtä. Maalinteko tökkii nyt vähintään yhtä pahasti kuin alivoimapeli.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Jos nyt jossain pitäisi Kiveä lähteä neuvomaan, niin pidä seuraavan kuukauden koko viisikko n. 25 metrin etäisyydellä toisistaan. Kun menette syömään, menette sinne viisikkona tai kun menette kaupungille, tai olette ihan missä tahansa, etäisyydet on ja pysyy. Ja mikä tärkeintä, kukaan ei kävele tuon viisikon läpi. Jos joku tulee kaupungilla vastaan tai istuu väärässä pöydässä, heitätte sen siitä vittuun.

Kivellä on ihan aikuisten oikeasti ihan helvetin kova työmaa saada tuo peli kuosiin. Tappara oli kuin lauma mehiläisiä tai taitolentonäytös, jossa jokainen tietää millin tarkkuudella oman paikkansa. Tapparan pakki ei peruuta omalla siniselle kun Ässien hyökkääjä saa kiekon Tapparan hyökkäysalueella. Painetta annetaan heti kiekon menetyksen jälkeen viiden pelaajan voimin ja etäisyydet pysyvät.

Ei se Ässien peli ole kiinni mistään "tiettyjen pelaajien" onnistumisesta ei epäonnistumisesta vaan siitä, että vuonna 2021 tuota peliä pelataan joukkueella niin, että kaikkien 5 yksilön vaikutus näkyy yhden pelaajan suorituksissa. Niin kauan kun yksikin viisikosta EI PELAA viisikon edun mukaan, kukaan yksilö ei nouse omalla osaamisella esiin eikä ratkaise näitä pelejä. Sellaista pelaajaa Ässillä ei ole kuin ehkä Söderström maalissa parhaimpana päivänä.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Otteita SK:n raportista
-
Ässien alku oli kohtalaisen hyvä. Ensimmäisessä erässä Pata yritti rakentaa peliä syöttöjen kautta, eli niin kuin harjoituksissa oli parina päivänä tehty. Joukkue oli hyvin pelissä mukana.

Siihen porilaisten peli loppuikin. Toisessa erässä Ässät oli avuton, kolmannessa erässä avuton ja alistunut.

”Tuntui, että Tapparan ensimmäiseen maaliin jäi voimaa. Ja otimme kahdeksan jäähyä. Jäähyjen jälkeen ei jäänyt voimaa hyökätä”, Kivi mietti

Erikoistilannepelaamista Ässät ei ollut Kiven johdolla vielä harjoitellut. Selvää on, että sitäkin on jatkossa ohjelmassa. Mutta niin on kaikkea muutakin.

Kivi kiitti joukkuetta siitä suhtautumisesta, mikä ryhmällä on koko viikon ollut. Se antaa hänen mielestään uskoa siihen, että kelkka on käännettävissä. Valmentajalle peli antoi ajatuksia esimerkiksi kokoonpanosta, kun hän näki osan pelaajista ensimmäistä kertaa tositoimissa. Millaisia ajatuksia, sitä hän ei vielä pystynyt jäsentämään sanoiksi.

”Aina kun on ollut vaikeaa, tarvitaan pelillisiä asioita ja parannusta, että saadaan itseluottamusta takaisin.”
-
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kivi katkaisi "kirouksen" jota Selin ei selättänyt sitten millään. Kieltämättä tuo voitto lämmitti kivasti ja katkaisi Ässien tappioputken
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsellä on kyllä Karriin todella kova luotto, nopeassa ajassa saanut aikaan todella näkyvän muutoksen. Toivottavasti hänen kanssaan on tehty pitkä jatkosopimus.
Itsellä on Karrista sellainen kuva, että on parhaimmillaan altavastaajan ja/tai nuoren joukkueen valmentajana. Kieliihän siitä nuorten maailmanmestaruuskin. Uskon että nimenomaan siksi hän olisi oikea mies Ässien tulevien kausien valmentajaksi, ja toivottavasti on jatkosoppari takataskussa.
 

reprazent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kun katsoin tuon eilisen lehdistötilaisuuden niin hyvin ainakin Karrin pokka piti jos päätös tosiaan on eilen tehty seuraavan kauden valmennusryhmästä. Olenko ainoa kuka huomasi ehkä pientä ärsytystä Kiven eleissä? Alla kuitenkin voittopeli ja muutaman putken katkaisu. Toivottavasti olen väärässä ja Kivelle on sorvattu sopimus tuleville kausille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös