Jack of Spades
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
kaveri on vielä työtön ensi kaudeksi.....
Annetaan coachin rauhassa antaa työnäyte..ehkä noita hommia rupee löytymään...
kaveri on vielä työtön ensi kaudeksi.....
Itsekin kuuluin tähän porukkaan joka oli vahvasti huutamassa Kivelle potkuja. Tosin, en vieläkään ole sitä mieltä että potkut siinä kohtaa olisivat olleet jotenkin väärin. Aika harvinainen kääntö nähtiin runkosarjan osalta ja noustiin huikeilla esityksillä.
Ylivoima on se asia minkä takia en pysty vieläkään Karri Kiveä nostamaan huikeaksi valmentajaksi. Kivi on jo todistanut että olin väärässä, hän on Sm-Liigaan hyvä valmentaja. Osaa valmentaa 5vs5 pelin tiiviiksi ja alivoiman loistavaksi. Ylivoimaan kaipaisi vaan kipeästi apuja.
Ylivoima on se asia minkä takia en pysty vieläkään Karri Kiveä nostamaan huikeaksi valmentajaksi.
Itsekin kuuluin tähän porukkaan joka oli vahvasti huutamassa Kivelle potkuja. Tosin, en vieläkään ole sitä mieltä että potkut siinä kohtaa olisivat olleet jotenkin väärin. Aika harvinainen kääntö nähtiin runkosarjan osalta ja noustiin huikeilla esityksillä.
Ylivoima on se asia minkä takia en pysty vieläkään Karri Kiveä nostamaan huikeaksi valmentajaksi. Kivi on jo todistanut että olin väärässä, hän on Sm-Liigaan hyvä valmentaja. Osaa valmentaa 5vs5 pelin tiiviiksi ja alivoiman loistavaksi. Ylivoimaan kaipaisi vaan kipeästi apuja.
Itse uskoin Kiveen kuin peruskallioon..
Heh, tämä oli ihan oikeasti hauska juttu, sait minut entistä paremmalle tuulelle. :)
Turha varmaan linkittää tähän viestejäsi loka-marraskuun vaihteesta.
Hyvä, että osui. Pahimmat hätähousut olivat tosiaan jo lähes kivittämässä Kiveä marras-joulukuun tienoilla, mutta parempi näin.
Juuri sopiva homma Kivelle tähän väliin.
En tiedä U20 maajoukkueen valmennuskuvioista jatkossa, mutta sopisiko Kivi sinne päävalmentajaksi, vai jatkaako Rindell vai kuka?
Eipä ruveta leijumaan. Minä ehdotin tuota jo 5.2.2013 (hymiö).Tuo yllä 1.3.2013
Jumaleisson, nyt pitkävetoa vähän raskaammalla satsilla sisään. Omasta mielestäni hyvä valinta tohon hommaan.
Eipä ruveta leijumaan. Minä ehdotin tuota jo 5.2.2013 (hymiö).