Aravirta on hyvä valmentaja. Kuten täällä on aiemminkin todettu, ei se, että epäonnistuu jossain muualla ole automaatio sille, että on huono.
Kärpillä on ollut pirusti epäonnea loukkaantumisissa, mutta se ei ole pääsyy. Alusta alkaen joukkuetta on koottu sikäli väärin, että pakisto on ollut hatara. Kun maalivahdit eivät ole vakaata tasoa, joskin kelvollisia silti, niin pakiston on pakko olla laadukas, jotta menestystä voisi tulla. Hyökkäyksen osalta olen tyytyväinen. Kyllä sieltä pitäisi löytyä riittävästi tehoja.
Jos ja kun tänä vuonna emme mitaleita kenties saa, niin ensi vuosi on valoisampi. Haastatteluissa Ara on vaikuttanut selkeästi jo ajatelleen tulevaa kautta huolimatta siitä, että ei ole hanskoja nakannut tiskiin tämänkään kauden osalta.
Tässä puuron ja vellin sotkussa Suikkanen on varmasti ollut monen toiveuni. Ymmärrettävästi, kun ajattelee miten nopeasti hän loppujenlopuksi Tepsukat nosti jaloilleen. Näin voi sanoa. Ehkä monet ajattelivat vapahtajaDaltonin tulevan ja tekevän saman meillekin:)
Täytyy kuitenkin olla niiden kanssa samaa mieltä, jotka sanovat, että häntä ei ole todella tukalassa ja menestystä vaativassa tilanteessa vielä testattu. Tämähän on totta. Tps:ltä ei vaadittu kauheita Suikan aikana. Kaikki oli mannaa mikä "Pyyttonin"areenalle satoi. Toista on Kärpissä. Dynastian mainingeissa voittaminen on ollut niin selvää, että kritiikki on ollut huulilla jo ennenkuin kiekkokaan on pudonnut jäähän, näin kärjistetysti sanoen.Siinä vaaditaan todella rautaisia hermoja, kun pohjoinen hyytää muutenkin viluisimmat.
Olen rauhallinen ja luottavainen Aran suhteen. Kaikki hänessä henkii totaalista näyttämisen halua ja se lupaa hyvää seuraavalle kaudelle. Keskeneräisiä kausia en missään joukkueessa arvioisi valmentajan piikkiin. Siinä on liikaa vanhaa ja vähän ehditty lisätä uutta.
Suikan aika tullee joskus, nyt oli järkevää jatkaa Aran kanssa. Kärppien imago valmentajien silmissä parani huomattavasti, sen verran tuulinen on kausi ollut heidän osaltaan. Sanokaa mun sanoneen, että Ara ei todellakaan ole muinaisfossiili vielä.Keltanokat kukkoilee, vanha näyttää.