Eino_Mies kirjoitti:"Perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka..." Tämä Anne Mattilan rallatus soi päässä niin että alkaa jo kyllästyttää koko kertosäe.
Alamummo kirjoitti:Korneinta mitä olen kuullut Matti ja Teppo -klassikon "Et voi tulla rajan taa" jälkeen.
Nikke kirjoitti:Halusitte tai ette niin tässä on uusi "Call on me". Eli versio tuosta Baywatch-tunnarista. No miksipä tästä tulee hitti? Koska videolla on noin puoli tusinaa ruotsalaisia uhkeita malleja jotka esiintyvät, aivan, tiukoissa punaisissa uimapuvuissa mm pesemällä autoja. Voitte varmaan arvata mitä ruumiinosia on kuvattu, joten video on ihan katsottava mutella
Itse biisi aiheuttaa sen että siirryn vitutusketjuun.
Niin joo, uskotaan ;) Tässähän tämä, tosin ei näytä olevan kokonainen:Master Chief kirjoitti:Tuota...voiko tämän videon katsoa netissä jossain? Ei mua itse kiinnosta mutta kaveri haluaisi nähdä...
Kyllähän se on järjestettävissä.Master Chief kirjoitti:Tuota...voiko tämän videon katsoa netissä jossain? Ei mua itse kiinnosta mutta kaveri haluaisi nähdä...
"Päässä liikkuu ei mitään, ei mitään, ei mitään...." Kait se sitten on jonkinlainen merkki/enne.scala10 kirjoitti:Aina kun näen tämän otsikon nousseen esiin niin päässä alkaa soimaan, "päässä soi se soi, vain vähän aikaan...kun tänään lähden otan mukaan mitä tarvitsen ..."