Ensiksi persereiän haistatukset niille trokareille, jotka lippupinkka kädessä hortoilivat hallin pihassa ja pyysivät niistä sikahintoja. Vitun homot...
Soulflyta en nähnyt, koska olin hallin pihassa kaljalla samaan aikaan, joten siitä en voi kommenttia antaa. Keikka oli erittäin hyvä mun mielestä ja Ozzy lavakarisma on edelleen huikeata luokkaa. Vähän vitutti, kun oli katsomopaikat, sillä mieli olisi tehnyt seisoa koko keikan ajan. Sweet Leafin olisin halunnut kuulla kokonaan, mutta sellaista sattuu. Kun Into The Void pärähti soimaan, niin joutui väkisinkin seisomaan koko biisin ajan ja "laulamaan", on se vaan niin vitun kova. Sori vaan takanani istuneet. Taisin olla vähemmistöä tässä suhteessa, toisaalta olin niitä harvoja, jotka istui Paranoidin aikana. Into The Void, War Pigs, Children Of The Grave, After Forever olivat loistavia. Oli jotenkin outoa vaan, kun itse oli koko keikan ajan ihan fiiliksissä, mutta muut istuivat ympärillä kun hartaustilaisuudessa. Tony Iommi on kyllä todella mielenkiintoinen persoona. Herra katsoi koko keikan alaspäin ja mielestäni hänen tyylinsä toimii. Mystinen mies.
Black Sabbathilla on muitakin biisejä kuin Paranoid ja Iron Man, että näin. Misteeer???? Bill Ward!!!!!