Velkopopovicky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Jos ja kun tonne top-4 ei päästä niin mulle aivan sama ollaanko 5. vai 12. Ne lisäpelit tulee kuitenki. Pelaillaan tää runkosarja nyt pois ja katteellaan kuka tulee vastaan.
Niin juuri. Tappara, Lukko tai Kookoo . Kaikki yhtä vaarallisia. Taisi eilen Sveitsin keikka vielä tuntua jaloissa. Björkkikään ei pysynyt pystyssä.Jos ja kun tonne top-4 ei päästä niin mulle aivan sama ollaanko 5. vai 12. Ne lisäpelit tulee kuitenki. Pelaillaan tää runkosarja nyt pois ja katteellaan kuka tulee vastaan.
Tämä. Onnistuin näkemään viimeiset kaksi peliä. Pelaajista paistoi heittäytymisen puute peliin. Kaikenlainen into ja intohimo uupui. Ulkomaalais vahvistuksista paistoi " töissä ollaan asenne"Täysin valmentajiensa näköinen joukkue. Hajuton, mauton ja väritön. Tätäpähän seurajohto haluaa, joten sitä saa mitä tilaa. Urheilutoiminta ei ole enää Oulun Kärppien ykkös prioriteetti. Viihdepalveluja tuottava yritys koko lafka!
Mietitkö kätisyyksiä ollenkaan? Vai luettelitko vain parhaat pelaajat? Mietin, että jos Kovarcik pyörittää ylivoimaa, niin mihin nuo Gardiner ja Turunen menevät ampumaan sitä kiekkoa.Jäin miettimään tuota ylivoimaa, että miten hankalaa se olisi laittaa Kovarcik rakentamaan peliä, Rueschhoff maskiin, Gardiner ja Turunen ampujiksi ja Björk viivaan? Jäisi jopa kakkosylivoimaankin vielä esimerkiksi Tardif, Alasiurua, Pokka ja Virta.
Minulle ei nyt ihan auennut. Enkö hoksaa jotain ilmeistä juttua?Mietitkö kätisyyksiä ollenkaan? Vai luettelitko vain parhaat pelaajat? Mietin, että jos Kovarcik pyörittää ylivoimaa, niin mihin nuo Gardiner ja Turunen menevät ampumaan sitä kiekkoa.
Minulle ei nyt ihan auennut. Enkö hoksaa jotain ilmeistä juttua?
En tiedä tuosta pyörittämisestä, mutta mielessäni vaan ajattelin Kovarcikin siihen keskelle 1–3–1-muodostelmassa. Tässä kuvittelemassani skenaariossa en sitten ymmärtänyt tuota kätisyyden ongelmaa, josta lainaamassani viestissä kirjoitettiin.Gardiner----------Turunen
-------------Björk
Mistä Kovarcik pyörittää peliä?
Osaako Kovarcik pelata ns. "toimistosta"? Jos osaa niin sehän ratkaisee kaikki nämä ongelmat.Gardiner----------Turunen
-------------Björk
Mistä Kovarcik pyörittää peliä?