Tuolla pelaajat osallistuvat esimerkiksi ketjujen muokkauksiin
Vaikka olen viestistä muutoin samaa mieltä, niin otan kiinni tähän, koska uskon tämän viittaavan Turusen (vai oliko Virran, mielestäni Turusen) kommentteihin Antti-Roikon rooliin tuossa ketjussa. Vaikka minä kuuluin vähemmistöön joka ei olisi Antti-Roikoa nostanut kärkiketjuihin, niin onhan tuo sinällään potentiaalinen ketju, kun miettii että siinä on liigan paras pelaaja, viime kaudella nelosketjussa 0,50ppg tahdilla tehoja tehnyt 23v kaveri ja kahden suunnan sentteri. Paperilla todella potentiaalinen ketju, mutta Antti-Roikon, ja asia missä olin väärässä eli myös Anttilan, epäonneksi keskellä ei ole Arttu Hyryä.
Mutta siihen pointtiin, että onko tästä mitään muuta näyttöä kuin nämä Turusen kommentit? Eli onko siellä nyt 12 pelaajaa todennut etteivät halua pelata Antti-Roikon kanssa niin ei mahdu mihinkään ketjuun? Vai onko tästä yhdestä haastattelussa heitetystä kommentista vedelty liian isot päätelmät?
Ei tämä tilanne minuakaan miellytä, mutta minulle juuri tämmöiset heitot ovat niitä, jotka saavat muuten täyttä asiaa olevat kommentit menettämään kaiken ns. "uskottavuuden", ei nyt ihan kirjaimellisesti mutta en vain keksi parempaa tapaa selittää asiaa. Tiedostan kyllä että tämäkin on varmaan heitetty kieli poskella mutta jotenkin nämä ovat aina häirinneet.