Oulun Kärpät kaudella 2024–2025

• 624 302
  • 2 738

Aapee79

Jäsen
Tämä on taas tyypillinen hokema ilman todellista sisältöä. Ei kärppien peli / toiminta ole niin paskaa ja sekasotkua kuin täällä yleisenä mantrana hoilataan.
No se on sinun mielipide. Minun mielipiteeni on, että Kärppien peli on näyttänyt sekaiselta ja sitä punaista lankaa on vaikea löytää. Ja jos sitä ei kerta katsojakaan helposti näe, niin tuskin pelaajatkaan sen sitten hyvin tuntevat.

Monen pelaajan alisuorittaminenkin on merkki jostain, mutta hyvä, että sinulle Kärppien toiminta ja peli on maistunut. Itse olisin tuolla budjetilla toimivaan suosikkijoukkueeseeni todella pettynyt. Puhumattakaan pisteistä ja peli-ilmeestä.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minun mielipiteeni on, että Kärppien peli on näyttänyt sekaiselta ja sitä punaista lankaa on vaikea löytää. Ja jos sitä ei kerta katsojakaan helposti näe, niin tuskin pelaajatkaan sen sitten hyvin tuntevat.

Monen pelaajan alisuorittaminenkin on merkki jostain, mutta hyvä, että sinulle Kärppien toiminta ja peli on maistunut. Itse olisin tuolla budjetilla toimivaan suosikkijoukkueeseeni todella pettynyt. Puhumattakaan pisteistä ja peli-ilmeestä.
Sitoutuminen, taisteluilme ja tulos ovat olleet kohdillaan viimeisen kuukauden ajan. Jos pelaajat ovat menettäneet luottamuksen valmentajaansa, onko tuollainen mahdollista?

Sinun oli vaikea uskoa, että Kärppien pelaajisto luottaa valmennukseen. Tuossa kohtaa olet väärässä, eikä siinä paljon paina, miltä sinun mielestäsi Kärppien toiminta ja peli-ilme näyttävät tai mikä on Kärppien budjetti.

VeeJiiJii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Sharks, Avalanche
Nimenomaan tämä oli ajatuksena. Keskikaista on muutenkin Korpimäkeä lukuun ottamatta aika kevyt, joten sellainen noin 190cm vahva jässikkä olisi sinne aika hyvä lisä. Tuo koko on jotain sellaista mitä esimerkiksi Nikupeteri tai Alasiurua ei voi tuoda pöytään.

On myös ihan eri asia pelata "junnuja" vastaan sentterinä - olkoonkin että ikäluokkansa parhaimpia vastaan - kuin että siellä vastassa olisi niitä mainitsemiani 190cm karvaperseitä Liigan pudotuspelimaailmassa. Puhumattakaan kaukalon koosta, Alasiurua näyttää ihan helvetin hyvältä kisoissa pienessä kaukalossa, mutta epäilenpä että homma rokkaisi samalla tavalla Raksilan lentokentällä.
Tottahan se on. Bunnaman ehkä hieman pehmeä esimerkki ja juuri siksi nostin myös Alasiuruan.

Icecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canada
No se on sinun mielipide. Minun mielipiteeni on, että Kärppien peli on näyttänyt sekaiselta ja sitä punaista lankaa on vaikea löytää. Ja jos sitä ei kerta katsojakaan helposti näe, niin tuskin pelaajatkaan sen sitten hyvin tuntevat.

Mielestäni peli paranee koko ajan ja suunta on oikea. Punainen lankakin on löytymässä. Siitä kertoo viimeisten pelien tulokset.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Jotenkin itse koen vaikeana nähdä, että vaikkapa eilisen nousujohteista iltaa oltaisiin nähty, mikäli valmennus olisi menettänyt pelaajien luottamuksen.

Tuosta olen sanaa mieltä. Pelaajisto luottanee valmennukseen täysin ja varmasti mielellään pelaavat Mäntymaan joukkueessa missä tällaiset pehmeät arvot ovat prioriteetti 1. Tuolla pelaajat osallistuvat esimerkiksi ketjujen muokkauksiin ja vaatimustaso ei ole ihan kärkeä.

Myllykosken ja Kukkosen olisi tämä pitänyt huomata ammattimiehiä ajat sitten. Valmentajalla pitäisi olla kaikki langat käsissä eikä niin, että osalla pelaajistakin on niitä lankoja, osa apuvalmentajilla ja osa ties kellä.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Tuolla pelaajat osallistuvat esimerkiksi ketjujen muokkauksiin
Vaikka olen viestistä muutoin samaa mieltä, niin otan kiinni tähän, koska uskon tämän viittaavan Turusen (vai oliko Virran, mielestäni Turusen) kommentteihin Antti-Roikon rooliin tuossa ketjussa. Vaikka minä kuuluin vähemmistöön joka ei olisi Antti-Roikoa nostanut kärkiketjuihin, niin onhan tuo sinällään potentiaalinen ketju, kun miettii että siinä on liigan paras pelaaja, viime kaudella nelosketjussa 0,50ppg tahdilla tehoja tehnyt 23v kaveri ja kahden suunnan sentteri. Paperilla todella potentiaalinen ketju, mutta Antti-Roikon, ja asia missä olin väärässä eli myös Anttilan, epäonneksi keskellä ei ole Arttu Hyryä.

Mutta siihen pointtiin, että onko tästä mitään muuta näyttöä kuin nämä Turusen kommentit? Eli onko siellä nyt 12 pelaajaa todennut etteivät halua pelata Antti-Roikon kanssa niin ei mahdu mihinkään ketjuun? Vai onko tästä yhdestä haastattelussa heitetystä kommentista vedelty liian isot päätelmät?

Ei tämä tilanne minuakaan miellytä, mutta minulle juuri tämmöiset heitot ovat niitä, jotka saavat muuten täyttä asiaa olevat kommentit menettämään kaiken ns. "uskottavuuden", ei nyt ihan kirjaimellisesti mutta en vain keksi parempaa tapaa selittää asiaa. Tiedostan kyllä että tämäkin on varmaan heitetty kieli poskella mutta jotenkin nämä ovat aina häirinneet.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Vaikka olen viestistä muutoin samaa mieltä, niin otan kiinni tähän,
Mutta siihen pointtiin, että onko tästä mitään muuta näyttöä kuin nämä Turusen kommentit? Eli onko siellä nyt 12 pelaajaa todennut etteivät halua pelata Antti-Roikon kanssa niin ei mahdu mihinkään ketjuun? Vai onko tästä yhdestä haastattelussa heitetystä kommentista vedelty liian isot päätelmät?

Kovarchik sanoi myös Kalevassa, että ovat miettineet kolmestaan ( Gardiner - Tardif) että pitäisikö tehot jakaa useampaan ketjuun.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kovarchik sanoi myös Kalevassa, että ovat miettineet kolmestaan ( Gardiner - Tardif) että pitäisikö tehot jakaa useampaan ketjuun.
Onkohan Kovarcik edelleen tuota mieltä, kun tehot ovat tippuneet nyt kun jostain syystä halusi tuon kaksikon keskelät muualle. Olkoonkin että edelleen vetää pinna per peli tahtia.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
Onkohan Kovarcik edelleen tuota mieltä, kun tehot ovat tippuneet nyt kun jostain syystä halusi tuon kaksikon keskelät muualle. Olkoonkin että edelleen vetää pinna per peli tahtia.

En tiedä, joukkueen voitot noilla pistemäärillä ( tulee tekemään yli 60 pistettä) lienee ykkösprioriteetti, mutta kyllä tuo aika ennen kuulumatonta on minusta, että pelaajat keskenään miettii koostumuksia.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaako Koivisto yvllä?

Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy