Oulun Kärpät kaudella 2024–2025

  • 385 605
  • 1 705

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Minä taas muistelen, että oli ainoa pakki, jonka kontribuutio hyökkäyspäässä saattoi olla jotain muutakin kuin heitto viivasta maalille tai rännikiekko. Muistaakseni meinasi tehdä vielä 3. erän lopussa viidennessä välieräpelissä voittomaalin nykäisemällä muutamasta Pelicansilaisesta ohi ja nousemalla yksin maalille. Jokatapauksessa, kehittyi ihan valtavasti viime kauden aikana.
Minä taas muistelen että aloitti kauden vahvasti ja ennakkoluulottomasti, kunnes taso tippui ryminällä ja loppukauden aikana lähinnä selviytyi jäällä. Välillä paremmin ja välillä hieman huonommin. Ei sitä yksi kolmannen erän lopussa tehty maalille nousu minkä lopputulos oli "ei mitään" muuta. Hyökkäyspäässä väläytteli välillä mutta minä väittäisin että Kärppien suurimmat ongelmat pakiston suhteen oli oman maalin edustalla, siellä puolustajien tärkeimmällä alueella.

Ehdottomasti ottaisin ensi kauden joukkueeseen, vaikuttaa pelaajalta jonka läpimurto voi tulla vaikka ensi viikolla.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä taas muistelen että aloitti kauden vahvasti ja ennakkoluulottomasti, kunnes taso tippui ryminällä ja loppukauden aikana lähinnä selviytyi jäällä. Välillä paremmin ja välillä hieman huonommin. Ei sitä yksi kolmannen erän lopussa tehty maalille nousu minkä lopputulos oli "ei mitään" muuta. Hyökkäyspäässä väläytteli välillä mutta minä väittäisin että Kärppien suurimmat ongelmat pakiston suhteen oli oman maalin edustalla, siellä puolustajien tärkeimmällä alueella.

Ehdottomasti ottaisin ensi kauden joukkueeseen, vaikuttaa pelaajalta jonka läpimurto voi tulla vaikka ensi viikolla.
Tuossa tarkoitinkin lähinnä tuota Pelicans-välieräsarjaa. Syksyllähän maaleja tuli omiin henkilökohtaisista virheistä pahimmillaan ihan tanelironkais-tahtia. Eli siis ihan samaa mieltä sen suhteen.

Tuo maalille nousuhan oli vain yksittäinen esimerkki, viime keväänä vaan Pieniniemi jäi vain itselle positiivisesti mieleen, kun henkilökohtaiset virheet oli jääneet promilleen syksyisestä ja hyökkäyspäässäkin alkoi tapahtumaan.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Tuossa tarkoitinkin lähinnä tuota Pelicans-välieräsarjaa. Syksyllähän maaleja tuli omiin henkilökohtaisista virheistä pahimmillaan ihan tanelironkais-tahtia. Eli siis ihan samaa mieltä sen suhteen.
Tämä on vähän vaikea arvioida, minusta Pieniniemi ei erottunut jäällä läheskään Kärppien hasardimpana tai "huonoimpana" pakkina, mutta niin ettei se ollut Pieniniemen ansiota vaan lähinnä syy oli siinä miten päin vittua pakisto pelasi noin muuten. Muutamaa hyökkäyspään väläittelyä lukuunottamatta oli pleijareissa ihan ok-tason puolustaja, jolla tosin ei olisi ollut mitään asiaa pelaavaan pakistoon millään kaudella missä Kärpät on ylipäätään finaaleihin asti mennyt.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Mä vähä ihmettelen tätä Berglundin solvaamista. Ihan ainesta on ja nyt kun pääsee ns. Puhtaalta pöydältä koko kauteen alusta asti niin täällä jo tyrmätään vaikka kausi ei ole edes alkanut lähellekkään. Minusta hänellä on annettavaa ja parannettavaa. Antakaa edes vielä näyttää kerran niin pyydän sitten anteeksi jos olin väärässä.
Miltä ihmeen "puhtaalta pöydältä"?. Käsittääkseni Berglundilla ei ole ollut mitään isompia loukkaantumisia edes taustalla, joka selittäisi tämän termin käytön. Ei se nyt ihan sattumaa ole, että kaksi kautta peräjälkeen Berglundin edustaman seuran fanit ovat heittämässä miestä pesuveden mukana takaisin Ruotsiin. Tämä on ammattiurheilua, eikä mitään fairplay pelailua varsinkaan, kun kyseessä on ulkomaalaisvahvistus.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
minusta Pieniniemi ei erottunut jäällä läheskään Kärppien hasardimpana tai "huonoimpana" pakkina, mutta niin ettei se ollut Pieniniemen ansiota vaan lähinnä syy oli siinä miten päin vittua pakisto pelasi noin muuten.
No ei varmaankaan, kun Berglund ja alkukauden Koivisto löivät ihan omat ennätyksellisen kovat näytöt tiskiin, kun mietitään alkukauden paskinta pakkia.
Muutamaa hyökkäyspään väläittelyä lukuunottamatta oli pleijareissa ihan ok-tason puolustaja, jolla tosin ei olisi ollut mitään asiaa pelaavaan pakistoon millään kaudella missä Kärpät on ylipäätään finaaleihin asti mennyt.
Ei olisi asiaa noihin joukkueisiin, vaan ei olisi kyllä valitettavan monella muullakaan nykypakistosta. Kertoo enemmänkin tuosta pakistosta sen oleellisen, että 19v Pieniniemi oli (siis omasta mielestä) viime keväänä kykenevin puolustaja hyökkäyspäähän tasakentällisin.
 

JPP8

Jäsen
Vai olikohan Kärpät mahtisopimuksen Tšekkiin tehneen Cervenkan perässä ja viittaa siihen? Reunasen perässä eivät olleet. Tai sitten puhuu yleisellä tasolla, kun Vittasmäkikin pelaa Tšekkeissä.
Eikös Vittasmäki pelaa Saksassa ensi kauden? Ja Kemiläinen ex-Tapparoista Tšekissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös