B
Bussinalla
Ei mihinkään. Jatkaa pidemmällä sopimuksella.Mihin perustuu huhu Paason lähtemisestä, en jaksanut selata koko ketjua?
Ei mihinkään. Jatkaa pidemmällä sopimuksella.Mihin perustuu huhu Paason lähtemisestä, en jaksanut selata koko ketjua?
Tämän hetken tiedoilla ensi kauden pakistossa on seuraavat nimet:Mihin perustuu huhu Paason lähtemisestä, en jaksanut selata koko ketjua?
Onko yhtä varma tieto kuin Juhiksen tulo siirtorajalla? Tai Kovarcik-huhun ankaksi sanominen?Ei mihinkään. Jatkaa pidemmällä sopimuksella.
Kovarcik huhu minulle tosiaan kerrottiin olevan ankka, ei olisi pitänyt uskoa taitaahan se tulla;) Toivottavasti.Onko yhtä varma tieto kuin Juhiksen tulo siirtorajalla? Tai Kovarcik-huhun ankaksi sanominen?
Kappas. Ymmärsin tämän alla olevan viestin väärin. Pahoittelut.Kovarcik huhu minulle tosiaan kerrottiin olevan ankka, ei olisi pitänyt uskoa taitaahan se tulla;) Toivottavasti.
Juhiksesta nimenomaan kerroin ettei tule, taisin muotoilla jotta juna meni jo.
Paaso kyllä jää ja odotellaan julkaisuja.
Ei kummastakaan:) veljesten huhu ilvekseen luokkaa hatara, toivottavasti ei pidä paikkaansa Kärppien kannalta. Juhis varma tieto, lähde luotettava.
Bunnaman, Berglund ja Jandus olivat tämän kauden Davis, Glenn, Spang -trio. Valitettavasti ei käyttöä, ja etenkin kun palkkapussit (kenelläkään tuskin alle €160-170k) ovat oletettavasti suht kovaa luokkaa, niin kyllä tuollaiselle rahamäärälle, mitä kavereihin on upotettu, niin pitäisi saada vastineeksi täten paljon kovempaa laatua.En usko, että sopimuksen purut ovat näiden kohdalla edes kovin kalliita. Molemmat ovat nuoria ja haluavat pelata sekä viedä uraansa eteenpäin. Jos heille kerrotaan, että peliaikaa ei ole luvassa lainkaan ensi kaudella Kärpissä, alkaa agentti etsimään kiivaasti uutta seuraa. Mutta, mutta, minä miettisin vielä Jandusin kohdalla, jotta kannattaako päästää. Toki tiedostan, ettei kevät mennyt hänellä putkeen. Kauden aikana näin hänessä kuitenkin paljon hyvää.
Kuvitelkaa Oulun Kärpät joka koostuu vain omista pelaajista. Tai että jonkulainen side pitää olla Ouluun. Olisihan se hienoa.
Kärpäthän on tuottanut eniten kaikista liigaseuroista pelaajia euroopan sarjoihin ja oululaiset omat jätkiä on purru niin usein kärppiä, että ihoa kirvelee vieläkin.
Mielellään maksettaisiin omista pelaajista jotka vetää logolle joka ilta kaikkensa, entä näistä väsyneistä etelän kotikissoista.
Tiedän, onhan sen toteuttaminen haastavaa ja varmaan mahdotontakin jossain määrin, mutta minulla on mitta täynnä näitä kaikenmaailman BunnamanTiivosAntoslaisia.
Loppuun vielä linkkiä vanhaan uutiseen.
Bunnamanin ja Davisin erotuksena Kärppien onneksi kuitenkin se, että Bunnamanin sopimus päättyy yhteen kauteen. Muuten molemmissa esimerkeissä näille lyötiin suorat kahden vuoden pahvit. Davis oli myös vähän sellainen aikansa jasseikonen, jolle löytyi vielä rooli nelosketjusta, tosin kovaan ylihintaan.Bunnaman, Berglund ja Jandus olivat tämän kauden Davis, Glenn, Spang -trio. Valitettavasti ei käyttöä, ja etenkin kun palkkapussit (kenelläkään tuskin alle €160-170k) ovat oletettavasti suht kovaa luokkaa, niin kyllä tuollaiselle rahamäärälle, mitä kavereihin on upotettu, niin pitäisi saada vastineeksi täten paljon kovempaa laatua.
Hyry solmi juuri kahden vuoden sopimuksen Dallasin kanssa.
Ainoastaan kasvattajarahat tulee. Taitaa olla nykypäivänä 285 000 dollaria/euroa en ole varma kumpi.Miten Hyrystä nyt tulee Kärpille rahaa? Tuleeko ainoastaan kasvattajarahat vai joutuuko ensi vuoden sopimuksen "ostamaan" vielä pois?
Jokaisessa liigan sopimuksessa vissiin on nhl-pykälä mutta miten se konkreettisesti menee?
Nykykurssilla kuiten 267 900€. Sillä luulis saavan korvaajan.Ainoastaan kasvattajarahat tulee. Taitaa olla nykypäivänä 285 000 dollaria/euroa en ole varma kumpi.
NHL-seurat ei maksa sopimuksen puruista vaan ne purkautuu automaattisesti, jos pelaaja solmii NHL-sopimuksen.
No tuossa on rahaa siihen uuteen sentteriin ykkösen keskelle. Siinä valinnassa nyt on vaan pakko osua kohdalleen seuraavalle kaudelle. Turhaa maksaa isoja summia ties mille möttösille, vaan nyt on pakko saada laatua!Nykykurssilla kuiten 267 900€. Sillä luulis saavan korvaajan.
Edit: jos siis on dollareissa tuo korvaushinta
Kyllä. Kemppaisen jatkaessa, hänestä tulisi hyvä kolmossentteri. Pitäisi olla rahaa lyödä senttereihin kuvetta.No tuossa on rahaa siihen uuteen sentteriin ykkösen keskelle. Siinä valinnassa nyt on vaan pakko osua kohdalleen seuraavalle kaudelle. Turhaa maksaa isoja summia ties mille möttösille, vaan nyt on pakko saada laatua!
Kovarcik vaan rohkeasti tuohon ensimmäisen X:n paikalle. Kyllä siinä on Turuselle tarpeeksi hyvä sentteri.Kyllä. Kemppaisen jatkaessa, hänestä tulisi hyvä kolmossentteri. Pitäisi olla rahaa lyödä senttereihin kuvetta.
X, X, Kemppainen, Korpimäki
Totta. Miten unohdin hänet. Mielelläni näkisin Kovarcikin kakkossenana. Ruohomaa menisi varmasti ainakin ensi kauden ykkösessä. Ikää alkaa hänelläkin jo olla.Kovarcik vaan rohkeasti tuohon ensimmäisen X:n paikalle. Kyllä siinä on Turuselle tarpeeksi hyvä sentteri.
Peropodissa Ilari Savonen sanoi: ”Se on julkinen salaisuus että Michal Kovarcik on tulossa Kärppiin ensi kaudeksi. Hän maksaa sitte aivan helvetisti, kun oon kuullu sen hintalapun.”
Olen hiukan samoilla linjoilla. Oikeastaan isoimpana huolenaiheena näkisin siinä, että kaveri pelasi vasta nyt tämän tasoisen kauden. Oliko kyseessä suonenvetokausi vai Ruohomaa tyylinen viimeinen loikka?Itse en lämpene täysin Kovarcikille. Olisi erinomainen kakkossentteri, mutta mestaruusjoukkueen ykkösenä vaikea nähdä. Ellei sitten taas kerran tyydytä siihen, että yritetään työntää kalliilla hankittu mies liian isoon rooliin ja laiteta sormia ristiin. Ehkäpä sitä kuuluisaa imua ei ole Marjamäen poistumisesta huolimatta. Toisaalta Hyryn lähdön jälkeen on tilaa, joten sentteristöön voidaan hankkia toinen hyökkäysorientoitunut kärkisentteri.
Michal saa toki täysin vapaasti todistaa mun olevan väärässä. Ja ettei jää epäselväksi, pidän Kovarcikia hyvänä pelaajana, epäilen vain miehen riittävyyttä hyökkäyksen tärkeimpään ruutuun.
Näetkö Otto Sompin mestaruusjoukkueen ykkössentterinä? No joo, ymmärrän kyllä mitä haet.Olisi erinomainen kakkossentteri, mutta mestaruusjoukkueen ykkösenä vaikea nähdä.
Samat vibat Michalista, ei ole ollut pistelinko aiemmin lukuunottamatta kuluvaa kautta. Hyryn ikäisenä teki tsekin liigassa heikommat pisteet kuin Hyry tämän vuoden Kärpissä.Itse en lämpene täysin Kovarcikille. Olisi erinomainen kakkossentteri, mutta mestaruusjoukkueen ykkösenä vaikea nähdä. Ellei sitten taas kerran tyydytä siihen, että yritetään työntää kalliilla hankittu mies liian isoon rooliin ja laiteta sormia ristiin. Ehkäpä sitä kuuluisaa imua ei ole Marjamäen poistumisesta huolimatta. Toisaalta Hyryn lähdön jälkeen on tilaa, joten sentteristöön voidaan hankkia toinen hyökkäysorientoitunut kärkisentteri.
Michal saa toki täysin vapaasti todistaa mun olevan väärässä. Ja ettei jää epäselväksi, pidän Kovarcikia hyvänä pelaajana, epäilen vain miehen riittävyyttä hyökkäyksen tärkeimpään ruutuun.
Jännä homma tässä on se, että Ruohomaa kelpaa kuitenkin SHL:n sarjaneloselle Frölundalle ja iski 19 otteluun 15 pistettä. 12 pudotuspelissä iski 3+5 ennenkuin viime pelissä joutui jättämään leikin kesken. Aika hyvin sellaiselta kaverilta, joka ei nykykiekkoon sopeudu.Ruohomaa oli joskus hyvä, ei sovellu enää nykykiekkoon nopeutensa puolesta ja jos tulisikin Ouluun ja Kemppainen jatkaa niin Kärppien keskikaistalla ei liikaa kiirettä pideltäs.