Lyhyt on ihmislapsen muisti. Jos Kalapudas Kärpissä ensi kaudella pelaa (tiedän, että sopimus on), niin max. nelosketjussa tai korkeintaan stunttaamassa loukkaantuneita alaketjujen jätkiä, jos sitäkään. Kesällä paljon punttia ja oikeanlaista treeniä, niin mahdollisuus sinne neloseen ehkä olisi? Ehkä ei?Ehkä... Kalapudas
Luulin, että nyt ne viimeisetkin kemianmetsästäjäfanit näkivät Kalaputaan tason, mutta ei. Aina tulee joku, joka kertoo, että siinä yhdessä pelissä tai yhdessä vaihdossa oli näkevinään paljon hyviä asioita. Olen minäkin nähnyt joskus Kalaputaalta hienoja suorituksia, mutta ei se yksi hieno suoritus kompensoi, jos olet sen jälkeen kymmenen ottelua pujottelukeppinä omassa päässä tai rännikiekkoja heittämässä toiseen päähän.
Jos Blomqvist tosiaan lähtee Pohjois-amerikkaan, niin tarvitaan kova ykkösveskari.
Jos Mäenalanen lähtee Ruotsiin, niin tarvitaan kärkeen vähintään 1-2 kovan luokan laituria.
Puolustuksen suhteen ei jossitella. Siellä on ainakin yhden pakin krooninen puutostila.
Sentteritilanne on hyvä. Kemppainen, Tiivola, Koppanen (jos ei hankittu laituriksi), Koskenkorva, Hyry, Kalapudas.
Laituripuolelle tarvitaan se 1-2 tasokasta pelimiestä. Tähän vaikuttaa tietenkin Sakun tilanne, sekä Kärppien suunnitelmat mm. Koivusen/Tieksolan/Heikkalan suhteen.
Veskari.
Puolustukseen joku Pokkana sisään, niin hyvä tulee. Paljon parjattu Mikko Niemeläkin, alkoi parantaa otteitaan Laten astuttua puikkoihin, joten ainakin minä uskon, että se hyvä Mise sieltä tulee vielä.
Mun silmiin näyttää, että Kärpät on paikkaamassa oikealla tavalla juuri niitä heikkouksia, mihin parina viime vuotena ollaan suurelta osin kaaduttu. Jos mulla oli toissa kesänä Late Mikkolan suhteen negatiivisia etiäisiä onnistumisen suhteen, niin nyt on usko todella kova, enkä usko, että tarttee takkia käännellä hätäsesti ensi kaudella.
ps. @Koodari tämä viesti ei ollut suunnattu sanallakaan sinulle. Yleisellä tasolla vähän kiukuttelin.