Oli kyllä Kärpiltä tänään todellinen perseily mutta kyllä täytyy samaan hengenvetoon sanoa, että samanlaista velliperseilyä on kyllä kannattajillakin. Koko kausi ollaan huudettu Galin, Emman ja Bourken jatkoja, yksi heikompi peli (koko joukkueelta) ja sitten ollaan jo ulostamassa kavereita.
Ei toki perustunut toiveeni vain yhteen peliin. Bourke ja Emanuelsson ovat tässä kauden tärkeimmillä hetkillä pikkuhiljaa sulaneet. Toki eilisellä oli vaikutuksensa siihen, että viitsi viimein suun avata näiden osalta.
Bourke on paljastunut aikalailla välimallin pelaajaksi. Olen kyllä toivonut ja odottanutkin, että pystyisi kakkossentterin roolin hoitamaan, mutta lipsuu siitäkin. Toivoin myös, että playoffeihin kanukkityyliin nostaisi tasoaan, mutta sen sijaan taso laski. Ei Bourkella oikein mitään sellaista erityisominaisuutta ole, mitä tulisi ikävä. Tietynlainen pehmeys myös ärsyttää.
Emanuelssonistakin voisi tehdä katoamisilmoituksen. Vähän on sellainen pelaaja, että itse ei pysty luomaan juuri mitään, vaan vaatii hyvää tarjoilua.
Se on ihan kiva osua Saipoja ja Jyppejä vastaan, mutta enemmän kaipaisin vastuunottoa tosipeleissä.
Tässä herrojen maaliskuu tuloksen osalta:
Emanuelsson: 9 ottelua 1+0, -7
Bourke: 9 ottelua 0+3, -4
Ei mulla nyt itku pääse, jos jompi kumpi tai molemmat jatkavat. Ymmärrän myös, jos jatkot on aiemmin tehty. Emanuelsson ainakin hyvässä ketjussa voisi tehdä tulostakin. Epäilen vain, että parempaakin lienee saatavilla.
Galimov ansaitsisi vielä uuden mahdollisuuden, mutta vain jos Blomqvist antaa siihen syyn.