Laitetaan tämäkin vielä tänne. Kaikelta romahtaa pohja, jos nämä kaksi siirtoa toteutuu.
Haiskahtaa kyllä paskapuheelta, mutta saa nähdä. Mikäli toteutuu niin Ohtamaalla ei ole mitään asiaa enää koskaan Kärppiin
No höpöhöpö. Aivan varmasti on, mikäli vaan itse haluaa.
5v soppari, jossa alunperin 1 vuoden ulkomaanoptio. Tähän mennessä on pelannut jo kaksi vuotta sopimuksesta ulkomailla. Vitut sanon minä
Jos Ohtamaa haluaa karata Venäjälle kesken kauden, niin kyllä oven voi siinä vaiheessa sulkea lopullisesti.No höpöhöpö. Aivan varmasti on, mikäli vaan itse haluaa.
Jos Ohtamaa haluaa karata Venäjälle kesken kauden, niin kyllä oven voi siinä vaiheessa sulkea lopullisesti.
Jossittelun tasolla toki vielä, mutta tuosta olisi seurauskollisuus helvetin kaukana. Kapteenikin vielä.
KHL Diaries Twitter-tili. Itsekkin olin juuri tulemassa kyselemään, että onko kellään käsitystä ko. twiittailijan luotettavuudestaMinkäslainen lähde näihin huhuihin on? Hyvin epäloogisia siirtoja olisi tässä vaiheessa, uskon kun näen.
Onko @Sämppäri kärryillä KHL:ää seuraavana, että onko tuo kuinka luotettava lähde?KHL Diaries Twitter-tili. Itsekkin olin juuri tulemassa kyselemään, että onko kellään käsitystä ko. twiittailijan luotettavuudesta
Minkäslainen lähde näihin huhuihin on? Hyvin epäloogisia siirtoja olisi tässä vaiheessa, uskon kun näen.
Katselen tässä parhaillaan aiempien huhujen osumistarkkuuksia.KHL Diaries Twitter-tili. Itsekkin olin juuri tulemassa kyselemään, että onko kellään käsitystä ko. twiittailijan luotettavuudesta
Kauppalehti oli vastikään uutisoinut, että Kärpillä on tällä hetkellä suurin puskuri kassassaa, kaikista Liiga-seuroista. Seitsemän seuran kassat ovat tyhjät, mutta Kärpillä, Tapparalla ja HIFK:llä menee ihan hyvin: "Kaikilla liigaseuroilla ei mene yhtä huonosti. Kauppalehden mukaan esimerkiksi Kärpillä oli kassassaan 4,5 miljoonaa euroa, Tapparalla 3 miljoonaa ja HIFK:lla 2,3 miljoonaa euroa."Onhan siinä selvä logiikka jos nämä nyt toteutuu. Venäjältä on tarjottu rahakönttiä ja toimistolla on laskeskeltu että rahaköntät miinus mainehaitta jää vielä voitolle. Siinä on urheilu, kannattajat yms vain tiellä kun rahaa taotaan.
Tässä tapauksessa ajattelisin itsekin järjellä: Ohtamaa joskus takaisin, jotta hänet voidaan myydä jälleen pois.Tunteet vs järki. Uskoisin, että Kärppien tasoisen seuran kannattaisi ajatella järjellä.
Nyt Kalevan toimittaja Jarmo Korhonen twiittaa, että Ohtamaa ja Mäenalanen EIVÄT OLE lähdössä kesken kauden KHL:ään. Asiasta ilmeisesti kohta lisää.