Oulun Kärpät kaudella 2021–2022

  • 759 386
  • 3 574
H

Hidas_ja_kankea

Mustosen ansiot paperikalevan mukaan olivat 106k€. Ei voi linkata, kun on maksumuurin takana.

Tuo lukema vastaa paremmin hänelle kaavailtua/annettua vastuuta. Jossakin on nyt painovirhe.

Perun aikaisemman perumiseni, mitä mottipäiseen tulee. Mihinkä tässä vielä ehtiikään?

Rahastointi? Huh? Ei mitään tietoa, kun on luultavasti tyyppikysymys. Yksi varautuu tulevaisuuteen ja toinen ei.
 

Left Wing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rosteriuutinen taitaa olla aika varma juttu, kun se kirjoitettiin suoraan tähän ketjuun eikä huhuihin. Hymiö.

Kärppien somevastaava on ollut aktiivinen tänään, mutta yhtään vihjailevaa päivitystä en ole nähnyt.

Rosteri uutinen tais olla tuo Tuomaalaan Paluu/käväisy Kärpien rosteriin ja matka jatkui saman tien Sporttiin??
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikael Hakkarainen sai kenkää Tepsistä. Eiköhän Haba kaappaa siitä kovan luokan vahvistuksena "Suomen tuntemattomimman NHL-pelaajan".
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät

Sakulle ei pelikieltoa.

No kurinpito on toki kuutamolla. Ei onneksi sentään niin pihalla, että eivät huomaisi jos jonkun savolaisen teatterikorkean opinnot ovat jääneet kesken.
 

JPL

Jäsen
Mustosen ansiot paperikalevan mukaan olivat 106k€. Ei voi linkata, kun on maksumuurin takana.

Tuo lukema vastaa paremmin hänelle kaavailtua/annettua vastuuta. Jossakin on nyt painovirhe.

Perun aikaisemman perumiseni, mitä mottipäiseen tulee. Mihinkä tässä vielä ehtiikään?

Rahastointi? Huh? Ei mitään tietoa, kun on luultavasti tyyppikysymys. Yksi varautuu tulevaisuuteen ja toinen ei.

Saattaa tosiaan olla - Ei mitään mottipäisiä siltikään. En tosin tiedä, että mihin Kaleva tuon perustaa. Tuskin heille Mustosen palkkaa kukaan on kertonut. Laskettu vain veronalainen tulo/kk ja kerrottu 12 ja siihen päälle maksimi rahastointi. Sillä pääsee tuohon satkuun.

Rogeri kyseli tuossa lähdettä. En nyt jouda etsimään sitä juttua, mutta siinä oli tästä maininta, että suurin osa rahastoi alle 1k€/kk, mutta kokeneilla ja paljon tienaavilla summa voi olla useamman tonnin kuukaudessa. Toki voihan se olla, että Mustonen tosiaan rahastoi maksimit - sitä ei voi tietää. Mutta joka tapauksessa, mitään mottipäisiä hän ei tienaa, kun vertaa Kärppien muihin pelaajiin. Ja en minäkään ole tyytyväinen Mustosen pisteisiin viime ja tällä kaudella, mutta työmäärään ja erikoistilannepelaamiseen (lue: AV) olen. Vähän turhan paljon hän kuraa saa minun mielestä niskaan, kun ei onnistu pisteitä tekemään tuota enempää. Saisi vain saman rentouden päälle, kuin viime talvena siinä yhdessä pätkässä, niin hän olisi jopa laadukas pelaaja tähän sarjaan. Tällä hetkellä taso on kelvollinen.
 
H

Hidas_ja_kankea

Saattaa tosiaan olla - Ei mitään mottipäisiä siltikään. En tosin tiedä, että mihin Kaleva tuon perustaa. Tuskin heille Mustosen palkkaa kukaan on kertonut. Laskettu vain veronalainen tulo/kk ja kerrottu 12 ja siihen päälle maksimi rahastointi. Sillä pääsee tuohon satkuun.

Kaikki yli 100 t€ tienaavat löytyvät verokoneesta. Mustosella on tosiaan 106k€, josta alle tonni on pääomatuloa.
Puolikautta Kärpissä ja puolet Pelicanseissa. Kuoppakorotus siirron yhteydessä, jos aikaisempi viimeisen kauden tili pelsuissa tässä ketjussa pitää paikkaansa. Tuostahan tulee laskuopilla vähintään 130 k€ tili täydestä kaudesta. Rahastointia tekevät hyvin tienaavat ja tuollahan ollaan viime kauden joukkueessa top6:ssa.

Mikä lopulta on mottipäinen. Minulle 130+ k€ (ja rahastointi) joukkueen budjetti huomioiden on sitä. Suhteutettuna peliesityksiin epäsuhta kasvaa entisestään.

En usko suureen rahastointiin, kun tuossakin on jo aivan liikaa.
 

JPL

Jäsen
Kaikki yli 100 t€ tienaavat löytyvät verokoneesta. Mustosella on tosiaan 106k€, josta alle tonni on pääomatuloa.
Puolikautta Kärpissä ja puolet Pelicanseissa. Kuoppakorotus siirron yhteydessä, jos aikaisempi viimeisen kauden tili pelsuissa tässä ketjussa pitää paikkaansa. Tuostahan tulee laskuopilla vähintään 130 k€ tili täydestä kaudesta. Rahastointia tekevät hyvin tienaavat ja tuollahan ollaan viime kauden joukkueessa top6:ssa.

Mikä lopulta on mottipäinen. Minulle 130+ k€ (ja rahastointi) joukkueen budjetti huomioiden on sitä. Suhteutettuna peliesityksiin epäsuhta kasvaa entisestään.

En usko suureen rahastointiin, kun tuossakin on jo aivan liikaa.

Tämä kyllä mennyt ohi. Minä katsoin vain IL:n tiedot kaikkien pelaajien -20 tienesteistä, missä Mustosen kohdalla seisoo 32 965€, eikä pääomatuloja. Kummassa lienee sitten väärää tietoa? Mustonenhan tuli Kärppiin SHL:stä - ei Pelsuista.


edit: ei löydy Mustosta Kalevan verokoneesta…
 
Viimeksi muokattu:
H

Hidas_ja_kankea

Tämä kyllä mennyt ohi. Minä katsoin vain IL:n tiedot kaikkien pelaajien -20 tienesteistä, missä Mustosen kohdalla seisoo 32 965€, eikä pääomatuloja. Kummassa lienee sitten väärää tietoa? Mustonenhan tuli Kärppiin SHL:stä - ei Pelsuista.


edit: ei löydy Mustosta Kalevan verokoneesta…

Yli 100 tonnin ansiot ovat julkisia ja tiedot suoraan verottajalta. IL:n tiedot oli väärät. Luultavasti hakivat jonkin nimikaiman.

Kumpaa uskot enemmän tässä tapauksessa, IL vai paikallinen lehti? Ruotsin keikka oli kevään pätkätyö ja ei vaikuta asiaan. Palkan maksaja saattoi edelleen olla pelsut. Joka tapauksessa kyseisen pelaajan Suomessa verotettavat tulot vuodelta 2020 oli 106k€.

Tsekkasin itse tulot, kun kerran väittely tuli.
 

JPL

Jäsen
Yli 100 tonnin ansiot ovat julkisia ja tiedot suoraan verottajalta. IL:n tiedot oli väärät. Luultavasti hakivat jonkin nimikaiman.

Kumpaa uskot enemmän tässä tapauksessa, IL vai paikallinen lehti? Ruotsin keikka oli kevään pätkätyö ja ei vaikuta asiaan. Palkan maksaja saattoi edelleen olla pelsut. Joka tapauksessa kyseisen pelaajan Suomessa verotettavat tulot vuodelta 2020 oli 106k€.

Tsekkasin itse tulot, kun kerran väittely tuli.

Minä en kyllä löytänyt Kalevan verokoneesta Aleksi Mustosta.
Tämän linkin takana kaikki >100k€ vuonna 2020 tienanneet (P-Pohjanmaa) ja hakuun kun laitat Mustosen, niin niitä löytyy 9kpl, eikä niistä kukaan ole Aleksi.


edit: Vai menisikö A.Mustonen sitten Lahteen, kun siellä vuosi alkanut?
--> Verokone | Etelä-Suomen Sanomat

Siellähän se seisoo. 105 222€ ansiotulot.

Käsi pystyyn. Itse luotin vain tuohon Iltalehden uutiseen. Aika iso ero kyllä tuossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös