Kyllä se nouseekin ensi kaudella Öljyssä ja nappaa C:n pois McJeesuksen rinnasta.Rehellisesti sanottuna odotin, että tässä vaiheessa uraa Pulju olisi noussut NHL-joukkueen kapteenistoon.
Tätä ihmettelin itsekin. On se Mamba vain ketku kaveri ylipuhumaan pelaajia.Niin se Pyörälä vielä vanhoilla päivillään uhrautui kapteeniksi. Ei ole tainnut niitä natsoja hamuta koskaan. On se kova äijä.
Tästähän ei ole kyse, vaan siitä, ettei Pyörälä itse ole vuosien varrella ollut oikein innokas kapteenin C-kirjainta kantamaan.Minusta tuo nyt ei tunnu mitenkään vaikealta valinnalta, pelillistä johtajuutta jos kriteerinä pidetään.
Haba ja Virkkunen on tietysti luvannut nyt bonuksena sen oikean _kunnollisen_ veneen kapteenille! ;)Tästähän ei ole kyse, vaan siitä, ettei Pyörälä itse ole vuosien varrella ollut oikein innokas kapteenin C-kirjainta kantamaan.
Nooh vastassa oli kuitenkin RoKi joten ei vielä. Kuitenkin päästettiin se kaksi maalia.Murskavoitto 2-10 vieraskaukalossa. Joko voi sanoa Kärppien antaneen myrskyvaroituksen muille? *hymiö*
Tästähän ei ole kyse, vaan siitä, ettei Pyörälä itse ole vuosien varrella ollut oikein innokas kapteenin C-kirjainta kantamaan.
Kausi on kokonaisuus. Kärppien runkosarja oli myös viime kaudella loistava, niin loistava, että pudotuspeleihin valmistautuminen voitiin aloittaa hyvissä ajoin. En minä jaksa huolestua yhdestä, enkä kahdestakaan huonosta jaksosta kauden aikana, jos kokonaisuus näyttää selvää ykköstilaa. Valmentaja näkee joukkueensa suorittamisessa aina parannettavaa. Kannattajana voin ottaa rennommin.En tiedä mitä olet itse mieltä, mutta omasta mielestäni viime kevätpuoliskon kotipelit olivat surkeinta lätkää sitten Suikkasen fiaskokauden 2016-2017. Manner ei itsekään ollut tyytyväinen pelilliseen suorittamiseen, mikä on ehdottomasti positiivinen asia.
En nyt keksinyt parempaakaan ketjua asialleni, mutta mielestäni huomioimisen arvoista, että meillä on kaksi nuorta maalivahtia, jotka ovat voittaneet toisen liigaseuran harjoitusottelussa. Leevi Meriläinen ja Joel Blomqvist. Pelejä en ole nähnyt, mutta raporttien mukaan aivan hyvin kiekot pojille tarttuneet. Molemmat siis 02-ikäluokkaa ja enemmän ja vähemmän Kärppien juniorimyllyä läpikäytynä. Aika näyttää, tuleeko heistä uusia muureja Kärppien maalille ja jopa änäriin asti.
Täällä melkolailla täysin sama tilanne ja samat ajatukset.Nyt tuli mielenkiintoinen pellaaja Kärppiin. En ole kovinkaan montaa peliä Kuokkaselta koskaan nähnyt, niin on kyllä mielenkiintoista nähdä Janne Kuokkanen Kärppien paidassa.
Janne Kuokkanen Kärppiin lainalle. Miten se olikaan niiden lainojen laita?