WalkingDead
Jäsen
Tuli vaan nyt sellanen mieleen, että eihän tämä tarkoita nyt sitä, että Pulju on kaupattu Edmontonista muualle (tai kaupat hyvin lähellä)?
Toivottavasti ei
Toivottavasti ei
Tuli vaan nyt sellanen mieleen, että eihän tämä tarkoita nyt sitä, että Pulju on kaupattu Edmontonista muualle (tai kaupat hyvin lähellä)?
Toivottavasti ei
Aika varmaahan tuo on, että yksi tai kaksi pelaajaa joutuu lähtemään. Ihan jo talouden näkökulmasta, saati järkevyyden. Selvästi loogisin poistuja on Lindsten, sillä hän on kallis mies ja helposti korvattavissa. Ihan mahdottomana en pidä Kristofia myöskään. Tämä rahan näkökulmasta ajateltuna.
Jollain Humalojan tai Anttilan kenkimisellä nyt ei muutu muu kuin nuppiluku klubin lounaalla, ja kumpainenkin taitaa pelata joka tapauksessa viimeistä kauttaan Kärpissä.
Pianhan tässä tulee mukavia taukoja kun CHL:ssä ei pelatakaan pudotuspelejä. Karjala-turnauksen jälkeen on sellainen että siinä on melkein viikko välissä. Hinkatkoon pelillisiä seikkoja 24/7 sitten sen aikaa kun ei pelata.No tätähän mä oon just sanonut, että hyvältä ei näytä. Kuluneen viikon tulokset alkaa nyt noudatella sitä mitä kentällä tapahtuu.
Ensi viikon Pelicans-peliin valmennusjohto voisi kasata kentälliset, jotka naulataan kiinni 3-5 pelin ajaksi. Sitten ne herrat, joiden peli kulje, rotaatio ja hyvin treenanneota miehiä taistelemaan paikasta auringossa.
Toivon, että Jokisen paluun myötä ei olla aivan yhden ketjun varassa. Milloin muuten Pesonen palaa tietääkö kukaan?Kolme kovaa vastustajaa = kolme tappiota. Puolustus/maalivahdit vuotaa aivan eri tahtiin, mitä aiemmin.
Yksi sylinteri ei vaan pitkässä juoksussa riitä. Iso käsi koko ykkösketjulle, mutta taustatukea ei vain ole. Kristof suurin pettymys tähän asti, ei saa 5vs5 -pelissä yhtään mitään aikaan.
Uskaltaisin arvata, että ensi keskiviikkona Pelicansia vastaan. Nyt ollut taas pari viikkoa pois.Milloin muuten Pesonen palaa tietääkö kukaan?
Mulla tuli tästä fiilis että toimisiko Junttila-Aa.Räty duo johon kolmanneksi lenkiksi hakisi koblia tai velipoikaa. Aatu räty on kyllä todella varma kiekon kanssa. Itsellä tuli pelin aikana monta kertaa olo että mitä jos julle polkisi aatun laidalla, voisi toimia.Junttila oli loppujen lopuksi erittäin hyvä kun ottaa huomioon että tuli suoraan pystymetsästä joukkueeseen. Nyt pitäisi löytää vain sopiva ketju, mikä on helpommin sanottu kuin tehty. Voisko olla Rätyjen kolmas lenkki tai sitten pumppaamaan vauhtia pappaketjun, jos Pesonen joskus vielä tulee mukaan. Kristofin peli tasakentällisin on niin heikkoa tällä hetkellä, ettei sieltä juuri tule tukea.
Mulla tuli tästä fiilis että toimisiko Junttila-Aa.Räty duo johon kolmanneksi lenkiksi hakisi koblia tai velipoikaa. Aatu räty on kyllä todella varma kiekon kanssa. Itsellä tuli pelin aikana monta kertaa olo että mitä jos julle polkisi aatun laidalla, voisi toimia.
Minä en kyllä tätä ymmärrä alkuunkaan, että kun 16-17-vuotiaat huippujunnut vetävät pari hiljaisempaa peliä, niin ollaan heivaamassa heti johonkin vitun Mestikseen. Kokeneemmatko saavat himmailla vapaasti ilman pelkoa poppareille joutumisesta? Eikä se "maagisuus" ole Aatun kohdalla mihinkään kadonnut. Tekee edelleen järkeviä asioita lähes vaihdosta toiseen, mihin esim. Kristof ei pysty 5 vs 5 pelissä. Edelleen lienee paikallaan nostaa esille, että Aatu on sellainen timantti, joita ei suurimman osan liigaseurojen junnupoluista kuoriudu koskaan. Näitä jätkiä ei laiteta Mestikseen, vaan annetaan rohkeasti vastuuta. Se kantaa hedelmää pomminvarmasti viimeistään ensi kaudeksi.Rätyjen maagisuuskin taisi jäädä pariin ekaan peliin. Heikkoa tekemistä, niin tasakentin kuin ylivoimilla. Ihan ymmärrettävää, pojat pääsi puskista yllättämään kaikki niin kentällä kuin katsomossa. Nyt se alun kiima on ohi ja paluu arkeen näyttää pojilla tapahtuneen. Kovaa treeniä ja mielellään mestiksen puolella suurin osa tästä kaudesta kehittäisi etenkin kamppailupelaamista parhaiten.
Itse olen Akusta samaa mieltä, katosi näkyvistä ja ei oikein enää näy. Nuoremmasta sen sijaan olen eri mieltä. Varsinkin omassa päässä väänsi kulmassa monesti voitokkaasti ja välillä rakenteli ketjulleen paikkoja. Nuorempaa kokeilisin vielä kunnon pelimiesten rinnalla.Rätyjen maagisuuskin taisi jäädä pariin ekaan peliin. Heikkoa tekemistä, niin tasakentin kuin ylivoimilla. Ihan ymmärrettävää, pojat pääsi puskista yllättämään kaikki niin kentällä kuin katsomossa. Nyt se alun kiima on ohi ja paluu arkeen näyttää pojilla tapahtuneen. Kovaa treeniä ja mielellään mestiksen puolella suurin osa tästä kaudesta kehittäisi etenkin kamppailupelaamista parhaiten.