Oulun Kärpät kaudella 2019–2020

  • 782 641
  • 3 023
Kärppien pelistä puuttuu röyhkeys ja voittamisen halu. Taklauksia ei viedä loppuun, haastoja ei tapahdu ja maalille ei ajeta sillä mentaliteetillä, että ne kiekot lyödään sisään.
Lainatakseni IFK:n Åsteniä "ei siellä päädyssä voi käydä vain näyttämässä luistimia".

Karvisen Ottoa on ikävä nyt
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Jaaha, pientä kriisiä pukkaa taas. Hyökkäyssuuntaan riittää jalkoja, mutta toiseen suuntaan ei. Puolustuspelaaminen on tuuliajolla. Eilen koko paketti oli välillä omassa päässä sekaisin kuin seinäkello. Tästä ei seuraa hyvää ellei saada nopeaa korjausliikettä. Kevät tulee saatanan nopeaa vastaan.

Nyt joka jätkä takaisin maan pinnalle. BACK TO BASICS!
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Eihän tässä ole kuin kymmenisen peliä enää jäljellä, joten pianhan tuo runkosarjan voittaja on selvillä. Minä luotan Kärppiin, sinä et. Panoksena kaksi lonkeroa. Mukavaa!

Nyt Kärppien todennäköisyys runkosarjan voittoon on enää 80%. Illan pelin jälkeen varmasti vielä pienempi.

 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt Kärppien todennäköisyys runkosarjan voittoon on enää 80%. Illan pelin jälkeen varmasti vielä pienempi.
Itse olisin muuten edelleenkin valmis lyömään kanssasi 50 euron vedon tästä runkosarjan voitosta.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Itse olisin muuten edelleenkin valmis lyömään kanssasi 50 euron vedon tästä runkosarjan voitosta.

Joo mutta minua ei kiinnosta alkaa samasta asiasta useampia vetoja lyömään. Rahavedot on muutenkin vähän tylsiä, mieluummin juon @McTorso tarjoamia lonkeroita ja vaihdan samalla ajatuksia esim. siitä mitä ensi kaudella pitäisi tehdä toisin.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Eilisestä pelistä täytyy myös muistaa seuraava tilastofakta:
1. kenttä: +/- saldo 0
2. kenttä +/- saldo -3
3. kenttä +/- saldo +1
4. kenttä +/- saldo 0

Kakkoskenttä pelasi eilen ihan päin helvettiä, mutta kannattaako sen takia suolata ihan täysin koko muukin joukkue? 1.kenttä kaipaa hieman lisää juonikkuutta hyökkäyspäähän, mutta ihan jees peli. Kolmoskentältä erinomainen peli. Neloskenttäkin pelasi ihan hyvän matsin, etenkin alussa. Ylivoimalla oli pitkästä aikaa nähtävissä juonikkuutta. Alivoima oli lopussa paskaa, mutta täytyy muistaa että tuossa oli jo pelihuumori ihan täysin riekaleina. Toki 4.maali oli myös selvä tuomarivirhe eikä sitä olisi ikinä saanut hyväksyä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo mutta minua ei kiinnosta alkaa samasta asiasta useampia vetoja lyömään. Rahavedot on muutenkin vähän tylsiä, mieluummin juon @McTorso tarjoamia lonkeroita ja vaihdan samalla ajatuksia esim. siitä mitä ensi kaudella pitäisi tehdä toisin.
Sääli sinänsä. Luulisi että kaltaisellesi oraakkelille tämä olisi helppo tapa kerryttää rahavarastoja. Sillä saisi monta lonkeroa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos kertoimesta sovitaan niin mikäs siinä.
Ihmeellistä venkoilua. Sinähän olit jo ajat sitten varma että Kärpät ei voita runkosarjaa. Eikös tuo ole ihan ok jos panos on 50 euroa molemmille? Toki voin sen verran tulla vastaan tässä että pistetään veto voimaan ainoastaan siinä tapauksessa jos Kärpät ja Tappara on tänään tasapisteissä tai Tappara on mennyt pisteellä ohi.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Ihmeellistä venkoilua. Sinähän olit jo ajat sitten varma että Kärpät ei voita runkosarjaa. Eikös tuo ole ihan ok jos panos on 50 euroa molemmille? Toki voin sen verran tulla vastaan tässä että pistetään veto voimaan ainoastaan siinä tapauksessa jos Kärpät ja Tappara on tänään tasapisteissä tai Tappara on mennyt pisteellä ohi.

En tietenkään minä ollut varma, mutta katsoin todennäköisyyden sellaiseksi että ehdotettu panos oli järkevä huomioon ottaen palkinnon maksuun liittyvän sosiaalisen tapahtuman.

50e vs 50e ei ole näillä todennäköisyyksillä järkevä. Tällä hetkellä todennäköisyydet näyttäis olevan yhden näkemyksen mukaan 80-20, joten minun 50e vastaan sinun 200e ok?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En tietenkään minä ollut varma, mutta katsoin todennäköisyyden sellaiseksi että ehdotettu panos oli järkevä huomioon ottaen palkinnon maksuun liittyvän sosiaalisen tapahtuman.

50e vs 50e ei ole näillä todennäköisyyksillä järkevä. Tällä hetkellä todennäköisyydet näyttäis olevan yhden näkemyksen mukaan 80-20, joten minun 50e vastaan sinun 200e ok?
Sinähän sanoit itse että Kärpät ei voita runkosarjaa ja sen saa ottaa talteen, joten en lähde tähän. Mutta voidaan ottaa vaikka ensi kaudella joku rahaveto ennen kauden alkua kun lähtötilanne on molemmille sama. Deal?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lindsten jatkanee matkaansa. Jääkiekkoliiton sivuilla pelaajakorttiin merkattu jo seuraksi Ässät.

 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tsemppiä Jasperille tulevaisuuteen. Harmittavasti se ei nyt Kärpissä lähtenyt eikä kyllä oikeastaan saanut kunnon näyttöpaikkaakaan. Isommalla vastuulla ehkä olisi saatu enemmän irti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tsemppiä Jasperille tulevaisuuteen. Harmittavasti se ei nyt Kärpissä lähtenyt eikä kyllä oikeastaan saanut kunnon näyttöpaikkaakaan.
Kyllä se nyt vaan sai. Toki tällä kaudella oli vähän hiljaisempaa loukkaantumisista johtuen, mutta viime kaudella pelasi Lasun ja Leskisen kasnssa alkukaudesta ykkösketjussa ja mitään ei saanut oikein aikaan tuossa.

Tsemppejä tosiaan jatkoon, olihan tuo viime kevään finaaleissa kuitenkin yksi parhaita Kärppien hyökkääjiä.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ekojen pelien jälkeen luulin tästä Lindstenistä, että hommattiin tänne sellaisella kolmoskentän kehittyvän pelaajan statuksella ja palkalla, mut sillehän vissiin maksettiin ns. paljon ja odotettiin liideriä.
Hyvä kolmoskentän taitava ja liukas energiamies, ei kyllä mitään tuloskentän kaveri. Odottiko joku tästä uutta Anderssonia?
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä se nyt vaan sai. Toki tällä kaudella oli vähän hiljaisempaa loukkaantumisista johtuen, mutta viime kaudella pelasi Lasun ja Leskisen kasnssa alkukaudesta ykkösketjussa ja mitään ei saanut oikein aikaan tuossa.

Nojoo, mutta muistaakseni viime kaudellakin tippui aika nopeasti alempiin ketjuihin. Voi olla, että muistan väärinkin. Potentiaalia Lindstenissä olisi kuitenkin ollut ja mahdollisuudet on tulla vielä hyväksi liigapelaajaksi myös tulosketjuihin.
Ja tuo tosiaan, että Lindstenillä ilmeisesti oli suht kova palkkapussi joten win-win tilanne.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hyvä kolmoskentän taitava ja liukas energiamies, ei kyllä mitään tuloskentän kaveri. Odottiko joku tästä uutta Anderssonia?
Vähän eri mieltä. Pelasi kuitenkin Tepsissä 37 pisteen kauden 2016-17 ja seuraavalla kaudella 29 pistettä 41:ssä pelissä. Ikää oli 24 vuotta kun siirtyi Kärppiin. Kyllä tuossa miehessä ihan selkeästi potentiaalia oli ihan hyväksi pistemieheksi.

En ymmärtänyt viittausta Anderssoniin. Täysin erityyliset pelaajat.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nojoo, mutta muistaakseni viime kaudellakin tippui aika nopeasti alempiin ketjuihin. Voi olla, että muistan väärinkin. Potentiaalia Lindstenissä olisi kuitenkin ollut ja mahdollisuudet on tulla vielä hyväksi liigapelaajaksi myös tulosketjuihin.
Ja tuo tosiaan, että Lindstenillä ilmeisesti oli suht kova palkkapussi joten win-win tilanne.
Lindsten pelasi alkukaudesta tosiaan Lasun toisella laidalla, mutta ei saanut tulosta aikaan millään. Vähitellen alkoi sitten saada kuitenkin pisteitä aikaan muissa ketjuissa ja teki kuitenkin 27 pistettä 53:ssa pelissä. Eli viime kaudellakin oli kyllä sinänsä ihan ok pistemies rooliin nähden.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän eri mieltä. Pelasi kuitenkin Tepsissä 37 pisteen kauden 2016-17 ja seuraavalla kaudella 29 pistettä 41:ssä pelissä. Ikää oli 24 vuotta kun siirtyi Kärppiin. Kyllä tuossa miehessä ihan selkeästi potentiaalia oli ihan hyväksi pistemieheksi.

En ymmärtänyt viittausta Anderssoniin. Täysin erityyliset pelaajat.
En hetkeäkään epäile sinun olevan eri mieltä. Monesti ja monien kanssa.
Fakta on, että pelistä yksi lähtien ei osoittanut mitään syytä odottaa tuon potentiaalinsa realisoitumiseen. Pari hyvää hetkeä siellä täällä.
Sen verran täydennän vielä, että olin vahva pro Jasper ja tykkäsin hänestä tuolla alaketjuissa. Sinne erinomainen kaveri ja toivottavasti muualla natsaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Fakta on, että pelistä yksi lähtien ei osoittanut mitään syytä odottaa tuon potentiaalinsa realisoitumiseen.
No tästä nyt ei kukaan varmaan olekaan eri mieltä. Enkä minä mitään tällaista väittänytkään. Viittasin nyt siis nimenomaan siihen että millainen pelaaja Tepsistä hankittiin, kyllähän tuossa kuitenkin oli sen tyylinen pelaaja joka olisi voinut steppejä ottaa mutta ei tällä kertaa.

Vähän ehkä huonosti muotoilin aiemmin, tarkoitin siis nimenomaan sitä statusta millä mies Kärppiin tuli, en niinkään peliesityksiä Kärpissä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös