Kyllä se itku alkaa siinä vaiheessa kun Kärpät on hävinnyt sen viimeisen, ratkaisevan pelin ja kaikesta huolimatta Jokerit ja Jukurit vaihtaa paikkaaAlkaisi lähinnä itku Liigan salaliitosta.
Kyllä se itku alkaa siinä vaiheessa kun Kärpät on hävinnyt sen viimeisen, ratkaisevan pelin ja kaikesta huolimatta Jokerit ja Jukurit vaihtaa paikkaaAlkaisi lähinnä itku Liigan salaliitosta.
Mikä järki tuossa olisi? Jos joku liigajengi onnistuu häviämään narreille(tai Ketterälle/kuka ikinä sen Mestiksen voittaa)niin tervemenoa Mestikseen.Kyllä se itku alkaa siinä vaiheessa kun Kärpät on hävinnyt sen viimeisen, ratkaisevan pelin ja kaikesta huolimatta Jokerit ja Jukurit vaihtaa paikkaa
Samaa mieltä, urheilullisuus edellä pitäisi mennä, mutta tämä liigan suhmurointi huomioon ottaen mulla ainakin on sellainen kutina että mikäli tilanne olisi sellainen että Kärpät olisi tippumasa mestikseen, jostain vedetään joku kortti esiin jolla tuo tippuminen estetään.Mikä järki tuossa olisi? Jos joku liigajengi onnistuu häviämään narreille(tai Ketterälle/kuka ikinä sen Mestiksen voittaa)niin tervemenoa Mestikseen.
Siinä vaiheessa loppuisi koko liigan seuraaminen omalta osalta.Samaa mieltä, urheilullisuus edellä pitäisi mennä, mutta tämä liigan suhmurointi huomioon ottaen mulla ainakin on sellainen kutina että mikäli tilanne olisi sellainen että Kärpät olisi tippumasa mestikseen, jostain vedetään joku kortti esiin jolla tuo tippuminen estetään.
Tällaista se on, kun liiga sorsii meitä otteluohjelmallaan. Jos saataisi pelata meitä huonompia joukkueita vastaan, olisi helpompi ottaa pisteitä. :)Ei tuo loppuohjelmakaan kovin helpolta näytä, 4 viimeistä ottelua 2 x Tappara ja 2 x HIFK. Tappara hallitseva mestari ja HIFK taistelee runkosarjan voitosta.
Tääkin on vähän niin ja näin. Jypiltä todennäköisesti otetaan kuokkaan kun on tärkeä peli kyseessä ja Jukurit on ollut kova vastus tällä kaudellaJos saataisi pelata meitä huonompia joukkueita vastaan, olisi helpompi ottaa pisteitä. :)
Mun mielestä tuo olisi juuri sitä mitä toimiston porukka ansaitsisi. Oli koko organisaation ylpeydenaihe pari vuosikymmentä olla se viimeinen pelaamalla Liigaan noussut joukkue. Sitä tunnelmaa muistellaan ja nostetaan esille kaikissa mahdollisissa yhteyksissä edelleenkin.Siinä vaiheessa loppuisi koko liigan seuraaminen omalta osalta.
Mä en ainakaan toivo.
Tuo skenaario missä Kärpät karsisi Jokereita vastaan niin Kärpät veisi tuon sarjan jo pelkällä Turusella 100-0. Alkaisi lähinnä itku Liigan salaliitosta.
Itsekin olen miettinyt tuota ja ainoa "järki" minkä löydän, on Jukureiden konkurssi jonka jälkeen vapautunut paikka täytetään liigasta pudonneella (jos se on Kärpät) tai liigakarsinnan hävinneellä.Mikä järki tuossa olisi? Jos joku liigajengi onnistuu häviämään narreille(tai Ketterälle/kuka ikinä sen Mestiksen voittaa)niin tervemenoa Mestikseen.