Tää joukkue tulee olemaan joko yksi Kärppien isoimmista tuhkimotarinoista tai täydellinen lässähdys. Tällä hetkellä odotukset on siinä tuhkimotarinassa. En tiedä mitä mieltä olla tästä joukkueesta.
En tiedä voiko tuo joukkue olla enään täydellinen lässähdyskään. Varsinkin jos taistelee noin loppuun saakka ja ottaa CHL paikan.
Tuhkimotarinan taikina puolestaan on nyt kohoamassa ja kysymys kuuluu, onko tuossa nyt sellainen henki joka ottaa vain lisää ja lisää kierroksia.
Pessimistinä ja viimekausien arvet selässään tässä nyt vain seurailen hieman jopa ihmeissäni. Niin iso muutos itse pelissä on käynyt ettei oikein tahdo perässä pysyä.
Ihan jo se, että KalPa voitetaan back to back otteluiden jälkimmäisessä pelissä, voitetaan ylipäätänsä kaksi peliä putkeen peräkkäisinä päivinä on jotain, mikä on ollut vähintäänkin harvinaista.
Jotenkin näen tässä paljon samaa kuin kauden 17-18 joukkueessa. ( ei vahvistettu siirtorajalla, hommattiin ihme mies muualta) ja joukkueen henki ja meininki on jotenkin hurmosmainen, ei suinkaan kliininen.
Oikeat pudotuspelit palaa Raksilaan, siitä minä kuitenkin olen varma.