Sitten kun valmentaja vaihtuu sellaiseen, joka ymmärtää pelin taktisista asioista jotain. Tällä hetkellä pelikirja tottelee nimeä camoon-äijät, lievällä apuvalmentajien tuomalla twistillä.Kova on kiima että tässä ollaan muka jotenkin parannettu. Minä en vaan näe sitä muualla kuin tuloksissa. Pelillisesti ollaan edelleen ihan jokaisessa pelissä altavastaajana, varsinkin 5vs5 -pelissä. Milloin se peli alkaa näyttää hyvältä?
Uskallan väittää vastaan, että ollaan menty eteenpäin pelillisesti syksystä ja varsinkin lauantaina oli jo hyvää pelaamista Tepsiä vastaan.Kova on kiima että tässä ollaan muka jotenkin parannettu. Minä en vaan näe sitä muualla kuin tuloksissa. Pelillisesti ollaan edelleen ihan jokaisessa pelissä altavastaajana, varsinkin 5vs5 -pelissä. Milloin se peli alkaa näyttää hyvältä?
Kova on kiima että tässä ollaan muka jotenkin parannettu. Minä en vaan näe sitä muualla kuin tuloksissa. Pelillisesti ollaan edelleen ihan jokaisessa pelissä altavastaajana, varsinkin 5vs5 -pelissä. Milloin se peli alkaa näyttää hyvältä?
En ala väittelemään siitä miltä peli näyttää kenenkin silmin mutta omasta mielestä ollaan menty eteenpäin syksystä rankasti. Tosin ei se Marjamäen aikaankaan hyvältä näyttänyt aina. Tuloshan se tässäkin lajissa ratkaisee meneekö hyvin vai hyvin huonosti.
Auta yhtään mitään. Tuota pelisysteemiä joudutaan katsomaan vielä ensikin kausi. Vittu mitä paskaa.Onhan tuo surullista kuinka Ilves dominoi peliä tasakentällisin, vaikka puoli joukkuetta on sairastuvalla. Seuraavaan peliin Kärppien kannattaa ehkä lähteä parhaalla kokoonpanolla. Saataisiin edes parhaat yksilöt kentälle, kun pelisysteemissä ei ole vähäisintäkään järkeä.
Onhan tuo surullista kuinka Ilves dominoi peliä tasakentällisin, vaikka puoli joukkuetta on sairastuvalla. Seuraavaan peliin Kärppien kannattaa ehkä lähteä parhaalla kokoonpanolla. Saataisiin edes parhaat yksilöt kentälle, kun pelisysteemissä ei ole vähäisintäkään järkeä.
Sailio syötti ja hieno syöttö olikin.Joo, olihan taas paska peli mutta erittäin tärkeät 3 pinnaa kairattiin.
Ei nyt kauden paskin mutta top 5 menee heittämällä. Tänään ei vaan mikään onnistunu muu ku Kähkönen.
Sähkötkin tuuli puhalti nurin Speden maalin jälkeen mutta onneksi oli varasysteemi kunnossa. Ei kyllä ois haitannu vaikka ei ois toiminu, sen verta paska matsi oli.
Spede oli taas siellä minne kiekko tulee ja olihan tuo Kähyn syöttö maaginen, pieni vilkaisu että tuleeko kukaan ja kiekko sinne missä Miska on.
Lauantaina jatketaan...
Jep, menee Sailiot ja Kähyt sekasin.Sailio syötti ja hieno syöttö olikin.
Et jäänyt mistään paitsi. Eipä juuri kaivannut, kun kumpikaan herroista ei tee pisteitä. Kaipaa kunnon sentteriä, joka raapii aloitukset omille. Humaloja ainut joka tässä pärjää jotenkin.En nähnyt tätäkään peliä, kaipasiko sota Lehtosta ja Hrushkaa?
Kysymys onkin: Miksi halutaan "odottaa", että vastustaja lyö isompaa vaihdetta silmään?Kärpät oli ponneton, mutta niin oli Ilveskin. Minulle jäi kyllä käsitys, että jos tamperelaisilta olisi löytynyt isompaa vaihdetta niin olisi löytynyt Kärpiltäkin. Nyt sellainen molemminpuoleinen laiskuus ja pellailu jäi valloille kun kumpikaan ei haastanut.