Junno sitten lopulta alleviivaa sen, mitä huhuja on kuukauden päivät kuulunut. Helmikuussa palataan asiaan, jos palataan. Tammikuu näyttää sen, onko tuote johdon silmään tarpeeksi uskottava, että sillä voi keväällä millään tasolla pärjätä.
Minä kyllä kaukana muualla asuvana suosittelisin kaikille, että käykää niissä Kärppien peleissä Raksilassa. Itse jos asuisin Oulussa, niin varmasti Kärppä-pelit olisivat pelipäivinä minun päiväohjelmassa. Tämä kommenttini ei ole "joke", kaikesta huolimatta, ihan vakavasti tuota pohdin. Tämä nykyhetkinen konttaus on vain yksi episodi isossa kuvassa. Välillä tulee turpaan, välillä annetaan turpaan. Lisäksi jääkiekko on parasta paikan päällä, siellä Raksilan hallissa. Ei Ruudusta tule sitä fiilistä mikä hallissa tulee. Ei vaikka Ruudussa selostaisi kuka tahansa aristenius.
Sanoisin aika yksipuoliseksi mielipiteeksi. Miksi jonkun pitäisi maksaa kallista hintaa tuotteesta, joka on ollut pääsääntöisesti roskaa? On eri asia, jos puhutaan jalkapallon Ykkösestä tai jostain Lipon peleistä. Niihin pääsee sisään alennuksilla varmaan mediaani kympillä / matsi. Kärppien osalta, jos puhutaan istumapaikoista, on mediaani varmaan 20-25 euroa ja siihen tarjoilut päälle. Tuolla yhden pelin hinnalla saa sen Ruudun kuukaudeksi himaan. Näkee vieraspelitkin.
Itse käännän asian niinpäin, että mitä suurempi herätys Kärppien johdolle katoavan yleisön muodossa, sitä parempi. Tämän kauden toiminta on liian monelta osin osoittanut, että kolmen vuoden makea nykäisi taas rotsin napit auki ja pusakka ei taida pysyä kiinni ilman, että maksaja reagoi asiaan.