Oulun Kärpät 2016–2017

  • 1 254 136
  • 6 355

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aivan samaa mieltä Mikkolasta, mutta katsokaapas myös Kalapudasta ja Leskistä... En näe kummankaan pelaamisessa mitn järkeä.

Lisäys: Lisäksi tämän koko kauden on toistunut yksi täysin käsittämätön piirre: Kärpät ei voita ainakaan varsinaisella peliajalla, mikäli joukkue lähtee kolmanteen erään tappioasemasta. Jos tasoitus onnistutaan tekemään, niin sitten koko joukkue "tyytyy" tasuriin ja odottaa. että "kyllä se Pyörälä meille sen kaksi pistettä nappaa sitten".
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hieno maali ylivoimalla. Toinenkin ylivoima vois toimia ihan kivasti, jos tuo stanan Lehtonen ei aina yrittäisi itse ampua paikasta kuin paikasta. Syöttääkin voisi..
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Hieno maali ylivoimalla. Toinenkin ylivoima vois toimia ihan kivasti, jos tuo stanan Lehtonen ei aina yrittäisi itse ampua paikasta kuin paikasta. Syöttääkin voisi..

En pistä yhtään pahakseni, että ehkä jääkiekkohistorian tehottomimmassa joukkueessa edelliseen seitsemään peliin kuusi maalia tehnyt jätkä vetää joka paikasta. Sitäpaitsi tuossakin yksi laukaus oli todella hyvä ja meinasi lirua sisään.
 

Heads77

Jäsen
Suosikkijoukkue
zen
Kahteen erään kaksi kysymystä:

1) Koska ollaan viimeksi tehty kolme (3!!) maalia kahteen erään?

2) Mitä tuo Niemelä on tänä aamuna vetäny? Mulle samaa!
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Tätä henkeä toivon erityisesti Kärppien joukkueelle, mutta myös tänne keskustelupalstalle. Surukseni olen saanut täällä lukea jo moneen kertaan, kuinka Kärpille toivotaan tappiotta, mielellään murskatappiota. Minä kannatan mielummin loppuun asti yrittämistä ja sisukasta kamppailua.

Ymmärrät fiksuna kaverina varmasti myös sen miksi osa kannattajista toivoo Kärppien tappiota. Kaikki täällä toivovat Kärppien menestystä, osa vain näkee polun menestykseen eri tavoin.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ymmärrät fiksuna kaverina varmasti myös sen miksi osa kannattajista toivoo Kärppien tappiota. Kaikki täällä toivovat Kärppien menestystä, osa vain näkee polun menestykseen eri tavoin.
Toki ymmärrän ajatuksen Kärppien tappion toivomisen taustalla. En kuitenkaan hyväksy sitä. Kyllä luotto seurajohtoon, joukkueemme kapteenistoon ja hallitukseen pitäisi olla noilla näytöillä suurempi. He tietävät kyllä milloin toimia. Vaikka meillä kannattajilla vati kaatuisikin, onneksi asiasta päättävät tahot tietävät meitä paremmin. Tuloksen perusteella potkujen olisi pitänyt jo tulla. Joukkueen kasvutarinan paremmin tiedostavat pystyvät kuitenkin ennakoimaan tulevaisuutta paremmin kuin me.

Minä olen niin yksioikoinen mies, että haluan rakastamani joukkueen voittoa aina, joka pelissä, riippumatta siitä, mitä mieltä olen päävalmentajan kyvyistä.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Hyvä ja vauhdikas jääkiekko-ottelu ollut. Kärppien pelaajien itseluottamus nousi aikapaljon kun toisessa erässä rupesi onnistumisia tulemaan. Saarinen, Lehtonen ja Niemelä ovat nostaneet selvästi tasoa ja tätä myötä Pyörälän, Heshkan, Kukkosen takana on muitakin vastuunkantajia.

Ja edelleen Rynnäs antaa joka ilta Kärpille mahdollisuuden voittaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä joukkue on pelannut jo pidempään hyvin vieraissa. Viimein se palkittiin usealla maalilla ja kolmella pisteellä. Tänään Kärpät oli 15 minuuttia ottelun alusta alistunut joukkue, joka marssii tappiosta toiseen. Avausmaalinsa jälkeen Kärpät oli kuitenkin kaukalon suvereeni hallitsija, mahtavaa! Se, että Kärpät suorittaa selvästi paremmin vieraissa kuin kotona kertoo siitä ahdistuksesta, joka joukkueessa on. Toivottavasti tämä voitto antaa uskoa perjantaiseen kotipeliin SaiPaa vastaan. Sellaista sukellusta, joka viime lauantaina Raksilassa nähtiin, en halua kokea enää toistamiseen.

Jesse Saarisen paluu on erittäin tärkeä asia!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mielenkiinnolla odotan että millä tavalla Kärpät keksii palauttaa faninsa maan pinnalle tämän päivän pelin jälkeen?
 

Heads77

Jäsen
Suosikkijoukkue
zen
Mielenkiinnolla odotan että millä tavalla Kärpät keksii palauttaa faninsa maan pinnalle tämän päivän pelin jälkeen?
Tähän sopisi se, että Toimisto huomasi päivällä, että ei jumalauta tästä tuu mitään, ja on myyny koko illan Kukkosta tai Pyörälää pois. Sitte katotaan teksti-tv:stä että oho.

Eiku hei! Toi Humalojan loukkaantuminen se oli!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olikos se Manner se pukukopin syöpä näiden palstatotuuksien mukaan? Suikkanen ei antanut läpsyä Mamballe pelin jälkeen, muille koutseille antoi.
 

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eka erä maalia lukuunottamatta niin kaameta että lopetin ruudun tilauksen. Mutta olipa upea peli. Suikkis ja mamba ei kätelleet toisiaan... mulkasivat toisiaan ja jatkovat muiden kättelyä
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Olikos se Manner se pukukopin syöpä näiden palstatotuuksien mukaan? Suikkanen ei antanut läpsyä Mamballe pelin jälkeen, muille koutseille antoi.

Jos tässä koko Tampereelta tulleessa jutussa on mitään perää, niin monoa kaikille ja vähän äkkiä. Ei saatana voi mennä niin, että pikkulasten skismat aiheuttavat negaa tämänkokoisessa ammattilaisorganisaatiossa.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Jos näin on kuten huhutaan. Toivon että a) tämä huhu kumotaan Kärppien toimesta tai b) erotetaan Manner välittömästi tehtävästään!!!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jospa se joukkue tästä heräisi tähän päivään, HEI, mehän osataan pelata lätkää.
No, perjantaina palattaneen arkeen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olikos se Manner se pukukopin syöpä näiden palstatotuuksien mukaan? Suikkanen ei antanut läpsyä Mamballe pelin jälkeen, muille koutseille antoi.
Jos noin on, ei ole kuin kolme vaihtoehtoa: pojat sopii riitansa, Manner lähtee tai Suikkanen lähtee. Noin ei voi jatkua. Tosin itse en usko, että tilanne on tulehtunut. Ylireagointia keskustelupalstalla, epäilen ma.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Mahtavaa kolme pisteen voitto, 6 maalia!
Hyvä huomio tuo Suikkasen ja Mamban mulkoilu, piti vielä tarkastaa. Mitähän skismaa niillä lienee?
Vaihteeksi näyttää hieman valoisammalta, vieläkö tsekin pojilla alkaisi osumaan.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Upea voitto ja kiva muistaa jälleen miltä selvempi sellainen tuntuu.

JOS tuo huhu välirikosta pitää paikkansa on lähtijä luonnollisesti kakkosvalmentaja. Voihan taustalla olla teoriassa vaikka sekin, että Mamba olisi ilmaissut jollain tavalla valmiutensa vetää joukkuetta Suikkasen saadessa potkut, ja tästä Suikkanen olisi tietysti tykännyt kyttyrää. Ja tämä siis 100% spekulaatiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös