Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Huomasitteko, mutta minusta peli on kyllä mennyt tosi paljon taas eteenpäin. Joukkue pelasi suorastaan loistavan ottelun tulikuumaa Ilvestä vastaan.
Huomasitteko, mutta minusta peli on kyllä mennyt tosi paljon taas eteenpäin. Joukkue pelasi suorastaan loistavan ottelun tulikuumaa Ilvestä vastaan.
Eilen joku hehkutti hifkiä tämän hetken kuumimmaksi joukkueeksi, KalPa se tosin on, mutta mitäpä nyt, kun Liigan tämän hetken kuntopuntarin huonoin käy poimimassa pisteet Raksilasta kuin kypsät marjat...Huomasitteko, mutta minusta peli on kyllä mennyt tosi paljon taas eteenpäin. Joukkue pelasi suorastaan loistavan ottelun tulikuumaa Ilvestä vastaan.
Eiköhän tässä niin käy että lähiaikoina ovi käy ja porukkaa lentää pihalle. Aittokallio, Albert, Tlusty saa kenkää. Kukkonen ja Pyörälä lähtee loppukauden keikan heittään ulkomaille ja palaavat uuden valmentajan alaisuuteen ensi kaudeksi. Suikkasta tuskin tällä kaudella potkitaan, se on jo myöhäistä.
Liigan taso on kaiken lisäksi huonontunut koko ajan eikä Kärpät pärjää enää edes entisille Mestisjoukkueille.
Jaahas, tänään on taas uusi mahdollisuus. Vaikka luottamukseni Suikkaseen mureni lauantaisen mahalaskun jälkeen, on uskoni tämän joukkueen menestykseen edelleen suuri. Toki kovasti odottelin Suikkasen potku-uutisia tälle päivälle, mutta pettymyksen koin hiljaisuuden jatkuessa valmennuskysymyksen ympärillä. Kaikista mukavin yllätys olisi ollut se, että Suikkanen olisi itse, rakkaudesta seuraan, irtisanoutunut. No, se olisi ollutkin unelmaa.
Ilmeisesti Suikkasella sitten kuitenkin on johdon ja joukkueen luottamus, vaikka ulospäin kaikki viittaavat siihen, ettei Suikkanen ole enää tilanteen herra Kärppien päävalmentajana.
Kärpät on pelannut viime ajat hyvin vieraissa. Toivottavasti sama trendi jatkuu tänään. Jos näin käy, on voitto mahdolinen. Koskaan, en koskaan, toivo tappiota Oulun Kärpille. Näin itsenäisyyspäivän aattoiltana rohkenen ehdottaa tänne Kärppäosioon edes ripausta talvisodan henkeä. Nyt on torjuntavoiton aika. Tulta munille!
Kaikista mukavin yllätys olisi ollut se, että Suikkanen olisi itse, rakkaudesta seuraan, irtisanoutunut. No, se olisi ollutkin unelmaa.
Mikä on roikkuessa, kun saa huippupalkalla sen tehdä. Toisaalta, hulluhan hän olisi, jos sylkisi sellaisen rahaakaan päälle eroamalla itse, mielummin tietysti sylkee meidän kannattajien ja joukkueensa päälle toiminnallaan.Ei ole tästä maailmasta moinen unelma. Rahallinen merkitys on sen verran suuri riippuen kumpi osapuoli liikun tekee, Valitettavasti näin. Olen tulkinnut Suikkasen olemusta niin, ettei hän edes itse usko enää asemaansa ja jatkoon. Roikkuu ainoastaan mukana, koska se on taloudellisesti hänelle kannattavaa.
...
Tätä kirjoittaessani tuli Hagmania ikävä. Olisi ollut mukava nähdä Hagman-Ruohomaa-Pyörälä tuhojaan tekemässä. Ei se Hagman mielestäni huonommin ole pelannut kuin Tlusty. Kenkää tuli silti.
Tiedät varmasti sanan -unelma merkityksen. Ei unelman tarvitse olla tästä maailmasta, eihän se muutoin unelma olisikaan.Ei ole tästä maailmasta moinen unelma. Rahallinen merkitys on sen verran suuri riippuen kumpi osapuoli liikun tekee, Valitettavasti näin. Olen tulkinnut Suikkasen olemusta niin, ettei hän edes itse usko enää asemaansa ja jatkoon. Roikkuu ainoastaan mukana, koska se on taloudellisesti hänelle kannattavaa.
Minulle talvisodan henki on kaikkea muuta kuin herravihaa. Talvisodan henki nimenomaan yhdisti tätä kansakuntaa. Talvisodan hengellä tarkoitan yhteenhiileen puhaltamista ja periksiantamatonta taistelua poikkeuksellisen ison haasteen selvittämiseksi. Tätä henkeä toivon erityisesti Kärppien joukkueelle, mutta myös tänne keskustelupalstalle. Surukseni olen saanut täällä lukea jo moneen kertaan, kuinka Kärpille toivotaan tappiotta, mielellään murskatappiota. Minä kannatan mielummin loppuun asti yrittämistä ja sisukasta kamppailua.Talvisodan henkeä tuossa peräänkuulutit. Talvisodan henkeen suomalaisuudessa on aina kuulunut herraviha. Ollaan menty vaikka läpi harmaan kiven, mutta jupistu sitten samalla.
Hyvä näin!En minäkään Kärpille missään tilanteessa tappiota toivo.