Joo, vähän samoilla linjoilla kuin Lare tuossa ylhäällä, eli Venäjällä rahaa voisi järkevän siirron verran löytyäkin. Jos rahaa hyvin tulisi niin ehkä Aaltosesta kannattaisi luopua. Noin minä sen ymmärsin että "laukut on pakattuna" jos joku taho osoittaa tarpeeksi kiinnostusta eli rahaa.Stenkan jutussahan puhutaan siitä, että Aaltonen haluaisi lähteä, mutta soppari + siirtokorvaus vaikeuttaa tilannetta.
Henk.kohtaisesti olen sitä mieltä, että vaikeuttaa niin paljon, että Aaltonen pysyy täällä tulevan kauden. Tai ei ainakaan kiekkoile muussa liigajoukkueessa (vrt. yleinen taloustilanne liigassa). Venäjältä vastaavasti löytyisi paalua, mutta onko Juhiksella intoa/uskallusta lähteä sinne?
Immosesta JYP:in saamien siirtokorvauksien huhutaan olevan niin hurjia, että jos Juhista saa edes viidesosan (200k), kannattaa Junnon pukata mies itse Venäjän junaan.
No sehän nyt on ollut jo pitkän selvää ettei varausiässä olevissa ole juuri ketään potentiaalista. Jos A:n parhaat ovat vielä alaikäisiä niin jo se kertoo aika paljon.Eipä oikein mairittele Kärppien junioritoimintaa tuo artikkeli.
Viittasin myös siihen kommenttiin, että Kärppien junioreissa panostetaan joukkueen menestykseen eikä yksilöiden kehittämiseen.No sehän nyt on ollut jo pitkän selvää ettei varausiässä olevissa ole juuri ketään potentiaalista. Jos A:n parhaat ovat vielä alaikäisiä niin jo se kertoo aika paljon.
Blueshan nimenomaan ilmoitti, että nuoret pelaajat eivät lähde mihinkään. Niitä vanhoja patuja taas en kelpuuttaisi.Alkajaisiksi voitaisiin kysäistä millä summalla irtoaa Toni Kähkönen. Sen jälkeen Erkki Rajamäki ja vielä Petri Lammassaari päälle. Kaikkiin näihin ei varmastikaan Kärpissä ole varaa eikä tarvetta mutta yksittäisenä pelaajana jokainen näistä kelpaisi kyllä minun Kärppiini.
Bume siirtyi myös Minskiin. Mikä ihme noita Hanlonin nähneitä sinne vetää? :-) Raha varmaan... Noh jatkoa Kärpissä ei kai odotettukaan.
Tilastojen mukaan pelasi mukiinmenevän kauden ainakin hyökkäyssuuntaan.Sen verran heikko Bume oli hinta-laatusuhteeltaan.
Tilastojen mukaan pelasi mukiinmenevän kauden ainakin hyökkäyssuuntaan.
Tilastot ovat tilastoja. Jos seurasit paikanpäällä tai televisiosta Bumen otteita finaalisarjassa, niin ei hirveästi tilastot lohduta. Hyvä, että saa hilloa muualta - mukava mies.Tilastojen mukaan pelasi mukiinmenevän kauden ainakin hyökkäyssuuntaan.
Tilastot ovat tilastoja. Jos seurasit paikanpäällä tai televisiosta Bumen otteita finaalisarjassa, niin ei hirveästi tilastot lohduta. Hyvä, että saa hilloa muualta - mukava mies.
Minulle jäi Bumesta jälleen hyvät muistot, vaikka palstaveljet ovat varsin oikeassa siinä, ettei kausi ollut mikään nappisuoritus. Jälleen lähti loukkaantumisten sävyttämänä kauteen eikä varmuus löytynyt oikein missään vaiheessa. En epäile hetkeäkään, etteikö sitä varmuutta vielä takaisin saisi.
Minun puolesta saa tulla takaisin milloin vain ja vaikka suoraan leikkauspöydältä.
Avangard Omskin sivujen mukaan Kukkonen on tehnyt 2 vuoden sopimuksen Omskin kanssa.Pakistoon vielä Kukkonen niin se näyttää todella hyvälle.
Voi v*. Tämä oli se isoin kala, mitä haaveiliin. Nyt sieltä tulee taas yksi kiekollinen 175cm pakki, joka ei pärjää omassa päässä. Sopii siis hyvin Forrestin pariksi.Avangard Omskin sivujen mukaan Kukkonen on tehnyt 2 vuoden sopimuksen Omskin kanssa.